5 Temmuz 2016 Salı

Youtube gezintilerim #2~ÇağlarÖncesi

Bir zamanlar youtube'u sadece sevdiğim dizilerin kesilip biçilerek oluşturulan MV'lerini izlemek için girerdim. İzlerdim ve özenle videoları eleştirir, hayran kalırdım. Bazılarını o kadar çok beğenirdim ki telefonuma indirip yakın uzak bütün arkadaşlarıma izletirdim. (Kdrama propagandaları vol#927837)

Tabii bunlar eskide kaldı. Artık youtube ilgi alanlarım değişti. Şuradan youtube gezintilerim #1'e ulaşabilirsiniz. Arasıra -çok nadir- bu tarz videolara bakıyor ve boşa geçirdiğim zamanlara rağmen kendimle gurur duyuyorum. Neden mi?

Çünkü bir zamanlar-ki bu iki sene evvel oluyor- tam doğum günümden 3 gün önce-öyleymiş bilmiyordum- uzun uğraşlar sonucu bir video hazırlamıştım. En sevdiğim dizi: Cunning single lady hakkında.

Geçen gün ablam ilk defa youtube'a DIY(do it yourself)  tarzı bir video yükledi. Böylelikle görüntülenme sayısı başlığı altında ego tatmini olayımız başladı. Ablam sürekli yalnızca 4 görüntülenme olduğundan, 4 görüntülenmenin de bizden olduğundan kahkahalarla bahsedip durdu. Sonra ben bir şey olmaz, iki sene evvel bir video yüklemiştim şimdi baksak ancak 500-600 görüntülenmeye ulaşmıştır dedim. Sonra ablam da "vay be" dedi. "Benim gibi video yapanlar 2 yılda 120ye anca ulaşmış seninkisi onlara oranla baya iyi" dedi.

Sonra biz gerçek verilere ulaşalım dedik ve youtube'u açtık!

Biz şok!! Csl funny moments viseom 13Bin görüntülenme ve 38 beğeni almış!! Ve benim bundan haberim yok. Haberim olmayan tek şey de o değilmiş. Ayrıca ilk amatör video birleştirmem olan kdrama funny moments videom da 5000e ulaşmış! Şaşırdım ama öyle böyle değil. Ayrıca herkesin boş bir iş yaptığımı söylemesine rağmen yaptıklarımın meyvesini almak hoşuma gitti.
Diğer video'm:
Şuraya da ablamın DIY'ımsı videosunu koyayım görüntülenme 4'ten yükselsin yazık şimdi :) . Bu arada videonun düzenlemesinin bir kısmı bana ait.

Yalnızca izlenme sayısında mı kaldık! Tabi ki hayır. Sonra da bir süre youtube'un istatistiklerine bakıp eğlendik. Ama o konuya girmeyeyim. Biz konumuza, çağlar öncesinde izlediğim youtube favlarıma geri dönelim.
Bir de bu kızın 9 yaşında oynadığı en sevdiğim dizi olan god's gift dizisinin videosunu yapmıştım ama toparlayamadım arada kaynadı. En kısa zamanda toparlayıp Yeni bir youtube macerası yaşamak için tohumları eksem mi :D

Lütfen dizi ayrımı gözetmeden izleyin!! Spoiler yoktur!! Zaten pek çoğu ilk iki bölümün kesilip yapıştırlmasından oluşuyor. İyi Seyirleeer!


I Miss You - Şarkı ismi: Lightning


Big



Healer


You came from the stars


Master's sun


Yine healer



Angry mom.

Bir bu kadar video daha var size gösterilecek fakat onları *isterseniz*  başka bir çağlar öncesi youtube gezintilerim yazısında paylaşabilirim. Özenle seçtiğim videolarımı beğendiniz mi?? Sizin de böyle hoşunuza giden kes yapıştır videolarınız var mı?

7 yorum:

  1. YouTube gezileri yapmaya bayılıyorum ve her gün de yapıyorum :)))
    İnan ki bu paylaştığın videoların hepsini izledim :)
    Çok güzeller hele Angry Mom onun kişi çok hoşuma gidiyor ama ben YouTube gezintilerimi en yakın arkadaşıma atıyorum :)
    Güzel paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaay gerçekten miii! Hepsini mi izledin! O zaman sen daha nice güzellerini de izlemişsindir :D
      Şimdi düşününce acaba ben neden kimseye atmıyor yalnızca beğenenlere almakla ya da aşşırı beğendiysem zorla ablama izletmekle kalıyordum?! O.o
      Öneri için sağol artık bu fonksyonu da kullanabilirim *şeytaniemoji*

      Sil
    2. Benim arkadaşıyla zevklerin farklı ancak o her şeye meraklıdır.
      Yani bak işte şu anime çok güzel dedim ,anime hiç izlememesine rağmen izledi , bak işte şu grubun şarkıları çok güzel dedim dinledi ve çok sevdi şarkı zevklerimiz pek uymasada yani tavsiyelerimi hep dikkate alır . O yüzden sen de çok güzellerini izlemişsindir dedin ya bak şimdi ben gaza geldim acaba böyle bir yazı yazsam mı ama benim müzik zevkin biraz farklı yani favorilerim daha çok slow böyle üzücü şarkılar ve rock , j rock o tarz yani dizi kliplerindeki şarkılar öyle ama tabi böyle eğlenceli insanı gülümseyen şarkılarda dinliyorum.

      Sil
    3. Herkese böyle arkadaş gerekkk! Yalnız müzik listemin yarısı slow ve One ok rock dolu 😄😄 zevklerimiz benzer mi sanki👐🏻

      Sil
    4. Yaz o yazıyı!! Severek okuyacağıma eminim(tbi şu iki hafta içerisinde internete kavuşabilirsem...

      Sil
  2. 13bin ! Vay be . Ablanın videosuda çok güzel olmuş bu arada, tam kardeşimin ilgi alanı şeyler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler!! Oo kardeşin bu tarz şeylere meraklıysa buluşalım bi ara ya 😉

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...