6 Temmuz 2016 Çarşamba

DUYURU! ‹Anket ve Tam liste›

İyi Bayramlar!! Bayramınız nasıl geçiyor? Neşeli? gürültülü? kalabalık? Zengin gibi? Sessiz? Sıkıcı? Sıradışı?

Benim için sıradışı bir bayramdı bu bayram. Her bayram kalabalık ailelerin bir araya geldiği bayramı hayal ederken kendimi Bodrum'da çekirdek aile + bir amca ile tatil yaparken buldum.

Aslında bizim sülalenin buluşma yeri bodrumdur. Yani buraya gelme amacımız akraba toplantısıydı. Fakat yalnız kaldık çünkü babaannem son dönemde biraz kötüleşti. Ayrıca Bosna gezim de, Bodrum tatili için beni beklemedi biz de babamın tatiliyle benim tatilimin kesiştiği tek hafta olan bayram tatilinde buraya geldik ama maalesef yarın ailemden ayrılıp İstanbul'a dönüyorum.


Bayramınızı böyle kuru kuru kutlamak olmaz ben şuraya bir @yugurenokagayaki productiondan yeni bir resim paylaşayım da neredeyse yayınlayamadan bitecek olan bayramın bitmemesinden yararlanayım.

Şimdi asıl konumuza dönelim:
Konumuz-en azından konulardan biri- uzun zamandır var olan ama sizin haberinizin olmadığı bir liste ve Bu listenin adı:

«Dizi» «Film» «Kitap» Tam Liste


Evet bu. Neredeyse blog kurulduğundan beri var. Ama ilk açıldığında içerisinde 2 bağlantı felan vardı.

Bugün yeniden güncelledim. Bu sefer kitap yazılarımı da ekledim.

Bi bakın hoş bi şey oldu. Umarım işinize yarar.



Şimdi diğer konu: Anket.


Merak etmeyin bu seferki şu yazımdaki gibi bozuk bir anket olmayacak(inş) Bu sefer anket yapımında bloggerdan destek aldım sjskjsjsk.

Anket'in konusu bir süredir aklımda olan BLOG TASARIM YENİLEME Projem.

Bu anket ile sizlerin görüşlerini almak istedim. Nasıl, beğeniyor musunuz blogu? şeklinde ama konu: tasarımım, bir seneden fazladır değişmeyen tasarımım.

Little agashi production © 2016 'dan ne beklersiniz?
Oylayın olmadı biraz yorumla anlatın!
HELP!

Şimdi değiştiricem felan diyorum da öyle müthiş bir şey beklemeyin. Ama bir şeyler yaparım, yapmaya çalışırım.
Bekleyecekseniz de şuraya 2 blog linki koyuyorum(moka ve zurinin blogu) onlara bakmakla yetinin çünkü asıl pro onlar. Çünkü blog tasarım işlerinin dipsiz kuyu olduğunu gördüğümden beri bu işlere elimi sürmüyorum. Çünkü ben tembelim.

Bir senedir kuytu köşedeki (gadgetlarde) yerlerle işlerimi halletmeye çalışıyorum. Zaten sırf bu nedenle blog yavaşladı. Ona da bir çare bulmam gerek..

Dipsiz kuyuya gelirsek, şöyle ki, Yapamayanın yapandan daha mutlu olduğu bir dünyaymış bu kod dünyası. Sanırım Blog tasarım işlerini becerenlere daha çok vesvese geliyor. Zırt pırt güzel güzel tasarımları değiştiriyorlar. Halbuki birine verseler 10 yıl kullanır :D

Peki ya bizlere vesvese gelmiyor mu!? Geliyor gelmesine fakat cevaplarımız aynı oluyor. "Hayır olmaz, onu bile zar zor yapmışken daha iyisi için ölsem değiştirmem" vb. Mesela benim tasarıma bakalım. Resmen hayatımı özetliyor:

Çalışılmış fakat bireysel türde başarılı olmuş yoksa kendisinden başkasına hayrı yok.
Bir de büyük çaplı tek başarısı var o da Popüler yayın eklentisindeki yuvarlaklaştırması(birkaç kişi kod sormuştu da.. ödülüm de bular).


Aramızda kalsın o eklentideki çiçekler bile tesadüf eseri.

Velhasılı Kelam siz de bir görüş belirtiverin ki ben de pro destekten bir randevu alayım(sjksjsk). Hem de bloga zor gireceğim şu 15 günlük dil okulu dönemimde blog boş kalmasın. Biraz da siz konuşun.

Yalnız anketörlerden neler çektiğimi bilirsiniz.
Bu sefer de ben anketör oldum size çektiriyorum Muhahahah!

2 yorum:

  1. Benim bayramım yorucu geçiyor hemde çok . Uyuyamıyorum ve erken kalkıyorum günde 1500 misafir geliyor yakında çıldırcam . Bir yandan da geziyorum güzel sayılır yani . Biz de hiç bir bayram bütün sülale bir araya gelemez herkes bir yerde ve işi var. Çizim çok tatlı ece de gözümden kaçmadı . Ben blog tasarımından niye hiç anlamıyorum acaba , inşallah sen güzel birşeyler yaparsın ^^ bence blogun güzel . Yani bunu sen yaptıysan benim için muhteşem birşey ; D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya geziyosun sen nesi kötü! 😂
      Ece milli bayram simgemiz.
      Blog tasarımı korkutucu görünse de başlayınca seni yüz üstü bırakmayan bir alan. Bi ara kısmet olur bve buluşabilirsek bu konuda yardım edebilirim ama önce sizin bana yardımcı olup neyi değiştirmem gerektiğini benim öğrenebilmem gerekiyor😄😄

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...