26 Temmuz 2016 Salı

Neler oluyor #5

Zdravooo!!! Yani boşnakça merhaba!

Görüşmeyeli nasılsınız??
(Bosna ilginç bir şekilde yağmurluydu)

Bana nasılsın diye sorulduğunda 25 gündür seferiyim şeklinde cevap veriyorum ahahkjdnfjvbf

Şimdi itiraz edecek ve kaldığın yerde 15 günden fazla duracaksan seferi olamazsın diyeceksiniz fakat işin garip yanı ben 3 farklı şehir 2 farklı ülke değiştirdim dolayısıyla bir de bakmışım seferilik sürem 25'e kadar uzamış!

Seferi ayım olmuş olan temmuz ayı da bitiyor. O zaman bu ay içinde neler yapmış olduğuma değiniyim:

Bodrum maşallah 800 kilometre yol demek olduğu için ilk seferilik maceram o zaman başladı. 5 günlük tatilim (1 defa denize gidebildim maalesef) Bosna uçağımın erkene alındığı haberi ile sona erdi ve ilk uçakla TEK BAŞIMA Bodrum-İstanbul yolcusu oldum.

Güzeldi çünkü tektim ve cam kenarı benimdi. Teşekkürler baba!
Akşam yolculuğu olduğu için uçakta güneş battı. Artık gökyüzünün ne kadar güzel olabileceğini siz düşünün.

Sonra 1 günlük seferiliğe ara verip evime geri döndüm. (Yalnızca 12 saat sonra beni yeni bir uçak yolculuğu bekliyordu ve 12 saatin 7 saatini uykuda harcadım. -Uyku önemli tabi) Bu zaman zarfı hücresel veri ağımla geçirdiğim son zamanlardı sonrasında 15 gün yok.

Uyku meselesi demişken uykumdan feragat edip, olmam gereken yere 2 saat önce vardığımı da anlatayım. Bir insan Atatürk Havalimanına 9.30da gelmek için 6.50'de çıkar mı yaw? Çıkarmış. Teşekkürler Hala!

Neyse işte sağ salim vardık elhamdülillah. Fakat sonra bir hayalkırıklığı daha yaşadım: Bosna'ya o gün giden tek kızmışım!

İkizim olmadan gitmek istememin asıl nedeni hayatı tek başıma tatmaktı. Resmen Allah ergenliğimin tavan yaptığında ettiğim dualarımı yüzüme çarptı. ("TEK OLMAK İSTİYORUM BÜŞRADAN AYRILMAK İSTİYORUM vb.")

Şükür ki sorun yaşamadım. Tek olmak güzeldi.
SADECE 2 gün boyunca benimle ilgilenen biri olsaydı organizasyona kızmazdım!

Ben şu organizasyonla gittim. Fakat maalesef ki organizasyonumuz organize değildi. Oraya gidince bize "ne yaparsanız yapın akşam 9da gelin yeter" dediler. Bazen de bizimle irtibata geçmeye üşendiler vb. Bu bir yandan iyiydi bir yandan da can sıkıcıydı ama sayelerinde aşşırı sosyalleştim ve sonucunda şu t-shirt'e sahip oldum.

(Bu arada asıl konuyu unuttum. Bosna Hersek, Çok, Güzeldi. Herkese tavsiye ediyorum Avrupa'nın kudüsünü ziyaret edin çünkü yalnızca birkaç kilometre ötemizde ve onlar bizim kardeşimiz.)

4 gün önce gece 1'de de eve döndüm. Bosna hikayem burada sona erdi fakat hemen ertesi günü çok sevdiğim uzaktan bir akrabamın vefat haberini duyduk. Hemen kıta değiştirdik ve cenaze evine gittik fakat yetmedi. Hatice Teyze son otuz yıldır istanbul'da yaşamasına rağmen Konyaya, memleketine gömülmeyi vasiyet etmiş.

Biz de sülaleyi temsilen atladık arabamıza gerçekten aşırı kısa bir konya ziyareti yaptık. 16 saat yollarda(ankarada durduk vb) yalnızca 4 saat konyada geçirdik. Böyle ilginç bir geziydi.

Böylelikle seferiliğin dibine vurdum. Kimi zaman 2 kıldığım için sevinip kendime kızdım. Allah affetsin.

Yalnız görüşmeyeli bir darbe atlattık ve ben gidip bosna gezimden bahsediyorum. Elhamdülillah ki bahsedebiliyorum. Eğer zalimlerin istedikleri olsaydı şuan çok daha kötü şeylerden bahsediyor olabilirdim. Allah korusun. Allah ülkemizi muzaffer kılsın doğru kararlar verebilmemiz için gözlerimizi açsın. Amin.

Bu arada Bosnada baya vatansever oldum. Gaza geldim. TÜRKİYEM CANIM YA!

"Öööölürüm Türkiyem!"

Not: Söz verip de yazamadığım ertelediğim yazılarım için hepinizden özür diliyorum. Bayadır yazı yazmadığım için şuan zorlanıyorum kusura bakmayın. İnşallah en yakın zamanda toparlarım. Sağlıcakla kalın!!