31 Ağustos 2015 Pazartesi

《 English Corner 》 : *^* Shoujo Manga Classics (pt. 2) *^*

Hi , kawaii visitor of our blog ~ 



How is life ? Did your school start yet ? 

Well, this post is the second part for the Shoujo Manga Classics. I hope you liked the first part ^v^ //

On this post, I will be giving you a list of second-lead types that appear in the jealousy arc of shoujo mangas ~

Now, I'm not saying that this is that and that is this. These are my opinions based on my personal observation and preference.


Hope you enjoy reading and don't forget to share your thoughts in the comments section ^^ //

29 Ağustos 2015 Cumartesi

《 English Corner 》: *^* Shoujo Manga Classics ( pt. 1 ) *^*

Hello kawaii bishounen visitor of our blog. 



Remember me ? Its been such a long time since I wrote an English post ~ 

Well. Here I am ! I've got a laptop now, so it's easier to write ^V^


So in this post, as a shoujo manga obsessed person, I will give you a list of arcs or classic turn of events that you see in shoujo mangas *sunglasswearingcoolguyicon* (idek...)

Things that you will read here might help when you're making a shoujo manga *^*

So sit back and enjoy the shooooujooow ! (see what I did there...)


---------
( The following context might not be in order, since it differs manga to manga ~)

27 Ağustos 2015 Perşembe

Mim #14: Gelecekten bir kare

Bu sefer Bulanık beyinin mimlemesi üzerine zor ve değişik bir mimle geldim. "Gelecekten bir kare" başlığı altında herhangi bir zaman ve yer kısıtlaması olmadan yaşamımızdan belli bir süreyi gözümüzde resmedip burada anlatacağız. Gerçeğe bağlı kalınmaya gerek yokmuş fakat yapım gereği realistiğim. Bu nedenle gerçekten gelecekte ne olmak, yapmak, yaşamak istiyorsam öyle yazacağım. Hazırsanız başlıyorum.
GELECEĞE DÖNÜŞ!
Back to the Future!
Bundan 5 yıl sonra.

Tabii ki bir yaz gecesi. Tatili severim.

25 Ağustos 2015 Salı

Kore dizilerinin kaçıkları [Kızlar]

Erkek manyakların kızlardan daha çok olduğunu fark edince baya şaşırdım. Sözde korenin kadınları  çatlaktı ama görülüyor ki erkekler daha bozukmuş. Bir kore fanı olarak bazen geçekten erkeklerin kız gibi olmasından yakınırım böyle olacağı belliydi. Neyse yeniden yazılı bir vidyo sizi bekliyor :D(anladınız siz)

Bütün videoları izleyin !

1) En çatlak Cheon song yi (jun ji hyun)



Yüz yılın çatlağı diyebiliriz.

2) En manyak Ah mo ne (Lee da hae)



Biraz cheer song yi çakması gibi ama her şeyi bilerek yapıyor. Bu nedenle ikisi de müthiş oynamışlar rollerini.

23 Ağustos 2015 Pazar

Kpop: BOYFRİEND

Şu ana kadar Kpop'a dair hiç yazı yazmadım. ben de dedim başlangıcı ilk dinlediğim kpop şarkısının grubundan başlıyım. Klipleri izlerken bol kahkaha atabilirsiniz çünkü baya komikler :D

İlk önce şarkıları tanıtacağım çünkü benim için sesleri yüzlerinden daha önemlidir.

Çıkış şarkıları ve benim dinlediğim ilk şarkı:
BOYFRİEND-boyfriend 

21 Ağustos 2015 Cuma

Kore dizilerindeki kaçıklar [Erkekler] 1/2

Bloggerdaki bir hata nedeni ile yazar makoto gibi gözüküyor. Fakat yazı bana, Ranao'ya alttir ^^İllaki denk gelmişsinizdir, dizilere renk katan psikopatlık derecesindeki karakterlere. Walla benim favori karakterlerim hep kaçıktır. Jeremy olsun, Enrique olsun, park shi hoo olsun. Fakat bu karakterler o kadar fazladır ki, ben size erkeklerini 2 postada, kızlarını tek geçişte anlatacağım. Hazır olun o halde en tanınmış çatlaklarla başlıyorum :)

Not:Bol videolu bir yazı sizi bekliyor. Padon videolu yazı değil yazılı videolar bekliyor o derece :D Aman İnternetinize dikkat!
1) En saf Jeremy(lee hong ki)

You are beautiful dizisinde kızı seven 3.karakter olarak rol alsa da herkesin gözünde en sevilen karakterdi şüphesiz. Gerçekten jeremy ve go mi nam'ın sahnelerini kahkahalarla izledim siz de gülün diye de videosunu buldum getirdim :)
Ehehe bibi erişte her zaman favorim :D
Yalnız jeremy'nin go mi namın kız olmasına verdiği tepki çok şeker değil mi :P

Dizi ismi: You are beautiful

Konusu: Go mi nyu(kız ikiz) rahibe olmak için uğraş verirken ikiz erkek kardeşi korenin en ünlü grubu ANjell grubuna yeni üye olarak katılmaya hak kazanır. Bu sırada sağlık sorunlarından dolayı kaybolan Go mi nam(erkek ikiz)'ın yerine Go mi nyu geçer. Acaba Go mi nam'ın kız olduğunu anlayabilecekler mi? Peki ya gruptaki 3 kişi de onu severse ne olur? Öğrenmek için devamını izleyin ve görün :D

20 Ağustos 2015 Perşembe

Kocaman bir kore HOLL'ü daha

Dün gece makoto Watsapp'tan 1.19 saniyelik aşşırı komik bir ses kaydı gönderdi. Ses kaydının konusu biricik kralımızın gerçekteki ismiyle ilgiliydi. Eğer ki sesli bir şekilde okursanız etrafınızdakilerin kahkahaya boğulacağına eminim. Denenmiş ve onaylanmıştır!
  • King Sukjong Hyeoneui Gwangyun Yeseong Yeongryeol Yumo Yeongun Hongin Jundeok Baecheon Habdo Gyehyu Dokgyung Jeongjung Hyeopgeuk Sineui Daehun Jangmun Heonmu Gyungmyung Wonhyo the Great of Korea
  • 숙종현의광윤예성영렬유모영운홍인준덕배천합도계휴독경정중협극신의대훈장문헌무경명원효대왕

Yanlız lee soon ismi yok O.o Neyse şimdi asıl Holl olaya gelelim.

Not: Holl korelilerin daha doğrusu heirs dizisinde Lee bo na'nın şaşırınca kullandığı kelimedir. Çok sevdiğim ve bana komik geldiği için kullanıyorum :)

18 Ağustos 2015 Salı

Öleceğiz+Mim #13: Tanışalım

Merhaba. Bugün iki farklı kısa yazımı birleştireceğim çünkü kısa bir yazı yazınca(özellikle de mimlerde) sanki boş konuşmuşum ya da anlatmak istediğimi anlatamamışım gibi hissediyorum. Bugün size kendimi tanıtıp ölümümü hatırlatacağım.

Neden bu kasvetli hava?

Dün halamın eşi sevgili eniştemi kaybettik. Onun telaşıyla dünden beri doğru düzgün bloga giremiyorum zaten yazı yazmak da gelmiyordu içimden. Bugün taziye faslı da sona erince böyle bir yazı yazmam gerektiğini hissettim. En azından sizleri uyarıyım, Ölüm çok yakınınızda...


Bu dünyanın kalıcı olmadığını anlamayan yoktur herhalde yani demem o ki 2 boyutlu anime karakterleri sizinle ahirete gelmeyecek. Aynı şekilde kore de umurumuzda olmayacak öldüğümüz zaman. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır, yapmanız gerekenleri yapın çünkü ölecek ile olacağa çare yok.

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Mim #12: Korku mimi

Kinu beni mimlemiş. Aslında hemen yapmayacaktım çünkü korkularımı yazmak için bir korkuya ihtiyacım vardı ama ne olur bilemezsin belki sorulara cevap verirken bir korkumu bulurum diye başlıyorum, bismillah. Bu arada mim yapımında şuradan esinlenilmiş: kaynak

Önden uyarı Not: Aslında kedileri severim-yalan duygularım nötr- ama kendileri kaşınıyorlar sonra da beni kendilerinden nefer ettiriyorlar. Yani demem o ki hayvan düşmanı değilimdir. Bunların hepsi kedi manyağı ikizim ve sabrımı son damlasına kadar zorlayan kediler yüzünden oldu, özellikle de bahçemizeki kedi sülalesi yüzünden...
Hatta can sıkıntısından yaptığım divider'da bile kediler var yani emin olun kedi düşmanı değilim.
1-)Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Küçükken genellikle korkan taraf ben değil ikizim yunoka olurdu. Haliyle ben de onun yanında korkmayan cesur kız rolünü üstlenirdim. Odalarımız ayrı olmasına rağmen uzunca bir süre beraber aynı odalarda kaldık sayesinde, tek başına yatmayı sevmez de.
Yani anlayacağınız fazla bir korkum olmadı şu zamana kadar.
Sonra Elifin blogundan aynı mimin cevaplarını okurken aklıma bir şey geldi. Ben -tam olarak korku denemez daha çok huylanma ama- kedilerden çok tırsıyorum. Yani bir anda gelip pantolonuna yanaşıyorlar falan filan beni sinir ediyor. Bir tanesi yapsa hadi neyse! Bizim sitede 10 tane var 10'u da bizim bahçede.  Ne zaman kapıyı açsam 3-5 tane kedi garip sesler çıkararak birbirlerini yiyerek kapıya geliyor ve en iğrenci de.....Sürünüyorlar ıyyk.
Aslında kedilerden hiç ama hiç korkmam ama ne zaman bacağıma bir şey değermiş gibi olsa kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. Ama gerçekten bunların hepsi bizim ordaki manyak kedilerin suçu! Makoto şahidim(bizim eve geldiklerinde gördüler cidden facialar)


Hatta geçen gün 3-5 tanesi anlaşıp üzerime saldırdılar. Her şey o kadar ani oldu ki zanlının yüzünü bile göremedim-.-

14 Ağustos 2015 Cuma

Jang Ok Jung, Live in love

Tarihi dramaları ne çok özlemişim yaa bana hwajung yetmedi zaten o kendisine de yetmedi o da ayrı konu! Neyse başka bir yazımda sitem ederim. Şimdi kutlama zamanı!!!
Yeni dizim hayırlı olsuuun! Sizin de yeni diziniz olması için elimden geleni yapacağım ;)

Aslında diziye başlamamın asıl nedeni tarihi olması da olsa beni çeken taraf başrolün kim tae hee olmasıydı. Sonra da işin içine kıyafet tasarımı(ki ben hanbokları çok severim*^*), aşk ve en önemlisi de kraliçe(kadın kavgalar) tahtı kavgaları girince kim beni tutabilirdi ki(!) Cevap: Kdrama sözüm -.-
Tabii 2 bölüm izleyip 2 gün beklerken karşılaştığım şok edici gerçekler de izleme isteğimi arttırmadı değil.
İlk önce konusu: Jung ok Jung annesi köle olmasına rağmen kendi ayaklarında durarak bir tasarımcı olmuştur. Amcası soylu olmamasına rağmen yeğenini ölen kızının intikamı için kraliçe yapmak için uğraşıyordur. Herkesin birbirinden kötü olduğu ve ok Jung'ın yalnızca iş,eş mutluluk istediği bu dünyada başarılı olabilecek midir? Elindeki tek gizli silahı umudu olan Ok Jung'ın Cariyelikten Kraliçeliğe olan serüveni anlatılmaktadır.

13 Ağustos 2015 Perşembe

《 Makoto'nun Amerika Günlükleri 》Kore Restorani mi ? NO TENK YU.

Merhaba blogumuzun kültürlü ziyaretçisi.

Nasilsin ? 

Daha önce Kore restoranina gittin mi? Ne yedin? 

Bana sorarsan ilk defa Ranalarla gitmistim ve dabbokki yemistik. Degisik bir tadi vardi. 

Damak tadima pek uymasa da yedim. Her neyse. Simdi size 2 gündür hayatimi kabusa çeviren bir Kore yemegi maceramdan bahsetmek istiyorum. 



Posetleri hazirlayin. Mideniz bulanabilir. 


11 Ağustos 2015 Salı

Mim #11: Lisa says"mimledim size hihihi^^"

Mimin değiştirilmiş ismi benden. Sizce de çok tatlı değil mi ;) İsmi gibi mim de çok sevilesi. Sırf bu yüzden çok fazla kişiyi mimleyip uğraştırıcam hehe B)
Lisaya burdan teşekkürlerimi yolluyorum ve kazık soruları cevaplamaya başlıyorum.

1-) Zaman makinen olsaydı hangi zamana gitmek isterdin?

1750'lerdeki Koreye daha doğrusu Choseon(Joseon) devrine gitmek isterdim. Tabii o zamana gitmek de cesaret ister çünkü Kraliyet ailesinden değilsem gider dong yi gibi bir hayat yaşamak için uğraşırdım-ki o da kraliyet ailesine giriyor-.- Zaten kraliyetten değilsem yakında vebadan ölürdüm ya da fakirlikten. Kısacası bu dediğim sadece lafta kalırdı, o kadar cesur biri değilim...

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Sebzeli Tamagoyaki!

Artık büyük yemekler yerine daha tadımlık yemekler yapmaya karar verdiğimi söylemiştim.Sözümün ardından ilk tadımlık yemeğimiz tamgoyaki ile buradayım.

Not: Tamago japonca yumurta demektir. Yokinin ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.

8 Ağustos 2015 Cumartesi

Ne Mi Yapiyorum ? ÇOK SEY ... deeeermisim ...

Merhabalar blogumuzun muhtesem ziyaretcisi. 

Beni hatirladin mi ? Tabisi de ifit. 

Su anda ruhsal ve bedensel olarak UNITED STATES OF AMERICA da bulunmaktayim. Ya da direk Amerika ; 3; . 

Neden uzun zamandir hiç bir sey yazmiyorum ? Ne sen sor. Ne de ben soyliyim. 

7 Ağustos 2015 Cuma

Mim #10: Japonya'ya dair

Bi ara o kadar çok mim cevapladım ki şu son 1 ayda hiç cevaplamamış olmama hayret ediyordum ki yuu bizi mimlemiş.(yaklaşık bir ay önce mimlemiş olmasına takılmadan devam edin, utanıyorum) Severek cevapladığım bir mimdi.Yalnızca biraz yorucuydu. . .


1-)İlk olarak animeye nasıl başladın, nereden öğrendin? 

Ranao: Çook uzun zaman önce ablam okulundaki bir ingilizce öğretmeninin death note'u izletmesiyle animeye başlamış. O zamanlar biz de ikizimle ablamın yanına gidip ilk animesi olan fairy tail'ı izlerdik ama ingilizce altyazı olduğu için çok anladığımızı sanmıyorum. Baya küçüktük o zamanlar. Ablam altyazıyı okur bize çevirir söylerdi. Sonradan aslında animelerin o kadar da salaş bir çizime sahip olmadığını, izlediğimiz animede sorun olduğunu anladık :D ve Black cat, Gosick, one piece(yalnızca 67 bölüm) derken gerçek anime dünyasına adımımızı attık.


Makoto: Amerikada, okulun ilk günü tanimadigim bi kizin bana 'ENEMMY !' diye bagrisi ile tanidim. ( Uzun versyon )

6 Ağustos 2015 Perşembe

Mutfakta dehşet #2: Kimchi

Önceden uyarı:  "Yemeğe malzemesiz başlamayın, benim yaptığım hataya düşmeyin!"

Birevkızı'na verdiğim sözün ardından yemeği yapmak için 12 gibi evden çıkıp elimde 10 malzemenin anca 3 tanesini tam olarak bulabilmiş şekilde geri döndüm. Bulamadıklarımı altarnatif şeyler katarak işleri yoluna koymayı düşünürken ne sanıyordum ki!

İçindekiler:

5 Ağustos 2015 Çarşamba

What happens to my family'den Baba Candır'a

Nasıl bir tevafuksa Hilal'le konuşmamızdan ve ona what happens to my family dizisizi izleyeceğime dair söz vermemden hemen sonra Trt'nin -tahminimce ilk- kore dizi uyarlama dizisiyle karşılaştım: Baba Candır. Pek çok kdrama cover'larını yüzümü buruşturarak izlesem de bu seferki öyle olmadı ve çok sevdim!

Konusu: Emrecan isimli 12 yaşında bir erkek çocuğu Kapadokya kıyısındaki nehirde boğulur ve kurtarmaya Ceylan isimli 12 yaşında bir kız gelir. Emrecan, Ceylan'a 11 sene sonra İstanbul'daki Ulus Parkı'nda buluşup evlenmelerine dair söz verir ve Ceylan 11 sene boyunca buluşacakları günün hayalini kurarak bekler. Sonunda İstanbula Emrecan ile evlenmeye gider. Peki aile bu durumu nasıl karşılayacaktır?

4 Ağustos 2015 Salı

Bu bir Teşekkür yazısıdır.

Bu zamana kadar pek çok şey atlattık diyerek klasik bir başlangıç yapmayacağım zaten atlattığımız bir şey de yok :D Sadece tıklanma sayımızın 10.000 olması gözüme o kadar hoş göründü ki bundan bir yayın yapayım dedim.(Kinu'nun konuşmaları da etkilemedi değil) Hem bu sırada da blog dünyasında tanışma şansı yakaladığım takipçilerime ve bloggerlara (tanışma sırasıyla) teşekkür ve sevgilerimi gönderiyim.
Sırasına göre yapmam gerekirse ilk önce nasıl oldu valla ben de hatırlamıyorum fakat Asya fan blogger'ının iki fenomeni: Kuronuma sawoko ve Nabrut ile karşılaştım. Bloglarındaki yazılar o kadar özgündü ki blog dünyasına ısınmamı sağladılar bu nedenle onlara çok minnettarım.
Yine de blog açma isteğim onların sayesinde olduğunu düşünmüyorum. Aslında neden açmak istediğimi hatırlamıyorum bile!

Sonra, tabii ki canım ikizimin yobosu-.- Makoto ile devam ediyorum. Her ne kadar şu sıralar bloga giremese de biricik yol arkadaşım olan ve şu anda Washington'da havalara uçmakla meşgul olan Makotoya sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.
Sarangheyo çinguya!
*Mr. güneş gözlüklü emoji-san*

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Mim #09: Saçmamaçsız

Merhaba. . .
12 saatlik yolculuğu yaklaşık 29 saatte alan ailemi tebrik ediyorum. Her sene bir günde bütün yolu giderken bu sene fevri bir kararla yolculuğu uzatmalara oynattık ve sonuç!  Daha eve geleli 20 dakika bile olmadı(saat gece bir buçuk) ve haliyle ben de aşırı yorgunum. Fakat bir sözüm var, 2 günde 1 yazı yayınlayacağım diye! Bu yüzden hemen şimdi gözlerim uykumdan fedakarlık edip yazıma başlayacağım. Her şey sizin için.
Aslında Rin'in beni mimleme yazısını görene kadar ne yazıcağım, nasıl yazacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Fakat o sırada Rin imdadıma yetişerek beni kurtardı. Burdan teşekkürlerimi göndererek mime başlıyorum.

1-)Odanızda orda olduğunu hatırlamadığınız bir şeyi bulun. Onunla ilgili bir anınız var mı?

Şimdilik yaşayamadığım odama gidip çürümeye yüz tutmuş kalemliğimin tarafına baktım ve bulduğum şey daha birkaç hafta önce makotolarla buluştuğumuzda aldığım promarkerlardan hain olanıydı. Neden hain işte orda anım başlıyor.
Suçlunun ön profilden görünümü -.-

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Dating Agency; Cyrano

2013 yılı yapım bir TvN dizisi ile burdayım! Neden TvN'e baskıladım diye soracaksınız.
Cevap: Çünkü paralı bir kore kanalı olan bu kanal, değişik değişik konularda diziler yaparak SBS ve KBS dizilerinden sıyrılıyor. Fakat her zaman güzel dizi yaptığı söylenemez.
Dizilerinden bazıları: Let's eat, nine plus boys ve oh!boy serileri(flower boy next door, flower boy ramyun shop, shut up flower boy)

Dating agency cyrano dizisi de Oh boy serisinin dördüncüsüdür. Ayrıca bu dizi çıkmadan önce oyuncuları Park shin hye, leee min jung ve daniel choi gibi ünlü oyuncular olan dating agency filminden esinlenmiştir.

Ahhh bu kadar bilgi yeterli artık dizinin konusuna geçelim
Konusu:

Min young(soo young) yanlışlıkla girdiği çöpçatanlık karavanından iş sahibi olarak çıkar. Şirketin amacı birini seven fakat karşısındaki tarafından fark edilemeyen insanların sevdikleriyle buluşturmaktır. Bunun için gizli gizli planlar yapılır, senaryolar yazılır ve oyun başlar!

Kurmaca bir aşkla insanları kavuşturan şirketin yöneticisi byung hoon'un ve gerçek aşkın varlığını savunan min young'un birlikte yaptıkları çöpçatanlıklar başarılı olabilecek midir?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...