1 Ağustos 2015 Cumartesi

Dating Agency; Cyrano

2013 yılı yapım bir TvN dizisi ile burdayım! Neden TvN'e baskıladım diye soracaksınız.
Cevap: Çünkü paralı bir kore kanalı olan bu kanal, değişik değişik konularda diziler yaparak SBS ve KBS dizilerinden sıyrılıyor. Fakat her zaman güzel dizi yaptığı söylenemez.
Dizilerinden bazıları: Let's eat, nine plus boys ve oh!boy serileri(flower boy next door, flower boy ramyun shop, shut up flower boy)

Dating agency cyrano dizisi de Oh boy serisinin dördüncüsüdür. Ayrıca bu dizi çıkmadan önce oyuncuları Park shin hye, leee min jung ve daniel choi gibi ünlü oyuncular olan dating agency filminden esinlenmiştir.

Ahhh bu kadar bilgi yeterli artık dizinin konusuna geçelim
Konusu:

Min young(soo young) yanlışlıkla girdiği çöpçatanlık karavanından iş sahibi olarak çıkar. Şirketin amacı birini seven fakat karşısındaki tarafından fark edilemeyen insanların sevdikleriyle buluşturmaktır. Bunun için gizli gizli planlar yapılır, senaryolar yazılır ve oyun başlar!

Kurmaca bir aşkla insanları kavuşturan şirketin yöneticisi byung hoon'un ve gerçek aşkın varlığını savunan min young'un birlikte yaptıkları çöpçatanlıklar başarılı olabilecek midir?

Dizideki en ünlü karakter snsd grubundan sooyoung'dur. Ben kızı tanımadan başlamıştım diziye ve ilk bölümler ne kadar kötü bir saç sitili olduğundan yakınıyordum. Fakat dizi ilerledikçe kız bi güzelleşti. Fark ettim ki zaten güzelmiş sadece korelilerde saç çok şey etkiliyormuş. . .
Yakışmıyorlar ama ikisini de severim.
Anakarakter erkek çok tanına biri değil. En tanınmış dizisi Gentlmen's dignity. O dizide bütün karakterler gibi çapkın rolünü oynadığı için sevmemiştim(zaten diziyi 7'de bıraktım) Fakat pek çok dizide cameo'ymuş. Master's sun'da kızın son anda bir yerlere götüren adammış. O zamanlar gıcık olmuştum. Şu an ise Queen's of flower adlı entrikanın dibi bir aile dizisinde oynamaktadır. Ben izlemiyorum ama ablam delisidir.
yo yoon oo
Yan karakterlerden tanıdık sadece heirs'ta ezik karakteri oynayan ama burada çok şeker bir karakteri canlandıran yo yoon woo adlı oyuncu var. Başka dizisi olsa izlemek isteyeceğim bir aktördür.(yeni gördüm flower boy ramyon shopta oynamış.)

Soldaki yoon woo sağdaki moo jin :D

Fakat dizide en çok sevdiğim karakter moo jin'di. Neden olduğunu izleyip öğrenin!

Bu kadar karakter yorumlama yeterli şimdi de çöpçatanlık şirketinin müşterilerinden ve kurbanlarından bahsetmek istiyorum:
Taemin
  • Lee yoon ji
  • Taemin
  • kwang soo
  • Gongyoo

Konuk oyuncular yeterince ilginizi çekecektir çünkü sırf onlar için bile izlenilebilir!
Lee yoon ji


Son olarak sevdiğim replikleri de paylaşıp bitiriyorum.




Ehehe bakışlar :D
Yalnız fark ettiyseniz birleştirmeye üşendim. . .  Ama İnşallah yakın zamanda üşengeçliğimi üzerimden atıp sizin için birleştireceğim canım okuyucularım❤︎


Bu kızın bu dobralığına bayılıyorum! 

"Sadece benim güzelliğim derinlerde ve insanlar bulmakta sorun yaşıyor" :D

Daha fazla dizi hakkında bilgi için Tam liste.

4 yorum:

  1. &
    Çok eğlenceli görünüyooooooouuurrrr!!! Muhahahahaha!! Listemle rezarvasyon ayarlayıp bu dizi kabul etmesi için yalvarıcamm:D

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Oww sağoll hemen yapıyım ama yetiştirebilir miyim bilmiyorum. Yine de yakın zamanda yayınlamaya çalışacağım.
      Ayrıca Makoto şu sıralar yoğun(amerikaya dün gitti de) Onun yerine ben yapıcam sorun olmaz heralde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...