18 Ağustos 2015 Salı

Öleceğiz+Mim #13: Tanışalım

Merhaba. Bugün iki farklı kısa yazımı birleştireceğim çünkü kısa bir yazı yazınca(özellikle de mimlerde) sanki boş konuşmuşum ya da anlatmak istediğimi anlatamamışım gibi hissediyorum. Bugün size kendimi tanıtıp ölümümü hatırlatacağım.

Neden bu kasvetli hava?

Dün halamın eşi sevgili eniştemi kaybettik. Onun telaşıyla dünden beri doğru düzgün bloga giremiyorum zaten yazı yazmak da gelmiyordu içimden. Bugün taziye faslı da sona erince böyle bir yazı yazmam gerektiğini hissettim. En azından sizleri uyarıyım, Ölüm çok yakınınızda...


Bu dünyanın kalıcı olmadığını anlamayan yoktur herhalde yani demem o ki 2 boyutlu anime karakterleri sizinle ahirete gelmeyecek. Aynı şekilde kore de umurumuzda olmayacak öldüğümüz zaman. Ne demek istediğimi anlamışsınızdır, yapmanız gerekenleri yapın çünkü ölecek ile olacağa çare yok.



Neyse şimdi kendimi tanıtma faslına geçeceğim. Fakat Peygamber efendimizin "Ölümü çokça anınız sözünü yerine getirmek için bu yazımda 832173 kez ölüm diyeceğim hazır olun ;)

Tanışalım ^^
Yine de Lisa'nın kara defterine yazacağım sözü ile kafama dayanmış bir silaha karşı koyamadım ve bu mimi cevaplıyorum. Kinu'nun dediği gibi sorular maşallah üye olmak için sorulan sorular gibi.

1-) Adın ve soyadın?

Adımı bilmeyen yok zaten söylemeye de çekinmiyorum, Rana. Biraz zorlasanız tam ismimi de öğrenirsiniz Fakat bunu ben de istemem sizin de işinize yaramaz. (sonuçta her an ölebilirim :)-tamam biraz alakasız oldu ama her an ölebilirim yani B)


2-)Yaşın?

Yaşımı tam anlamıyla söylemeyi sevmiyorum bu nedenle ipuçları veriyim zaten çözersiniz.

Çömezliği geride bırakmış, fikrimce lise yıllarının baharına yaklaşan(en azından umut eden) bir lise öğrencisiyim. Ama ölürsem lise öğrencisi olamayacağım B)

Gif çok tatlı değil mii! Aang'i oldum olası sevmişimdir ^^
3-)Nerelisin?

Şimdi burada duralım çünkü Lisa kardeşe  birazcık sert olcak gibi görünen uyarılar yapmak istiyorum.

FBI mısın? 

Yani öyleysen haber ver de söylemiyim anneanneme. Çünkü çokça FBI'a özel bilgilerimi vermem konusunda kızıyor.yani şöyle diyim, benim bir anneannem var ki her konuştuğumuzda face'e ismini verme, nerde yaşadığını, ne yaptığını yazma, nerde olduğunu bulurlar sonra kaçırırlar(bolca müge anlı izler), onu yapma bunu yapma diye uyarıyor. Sanırım ben de ters hareket edip her saklımı söylüyorum ama bundan böyle yok!

Not: Anneannem 72 yaşında, en büyük hobisinin facebook'tan insanları araştırmak olan, beni çok seven(!), evindeki 3 tv'si bilgisayarı, ipad'i ve 2 telefonu(biri iphone-.-) ile gündemde olan bir insan.(bazen cadı ama severim)

Velhasılı kelam böyle sorular sorma. Ayrıca öğrenip n'apıcaksın Bunlar insanların özeli. Hem sanal dünya bu nedenle vardır. Çok farklı insanlarla hiçbir şeyini bilmeden gülüp eğelenebilmek, bir şeyler öğrenmek için vardır.

Sonuç olaraak, FBI değilsen yaz ona göre söyliycem :P

4-) Boyun ve kilon?

Misakiyle bu konu hakkında uzuunca eğlenceli bir sohbet yaptık okuyanlar biliyordur. Neyse, boyum:1.68 civarı kilom 52.

(FBI benim bu ölçülerimmle ne yapabilr diye düşündü ve cevap verdi)

5-) Şuan nerede oturuyorsun?

İstanbul'umla övünmeyi severim bu nedenle söyleyeceğim fakat daha ilerisi yok. Özelden sormak isteyene hiç çekinmem söylerim ama :D

6-)Gözlük kullanıyor musun?

Evet, yaklaşık 2-2.5 senedir B)

7-)Yetenekli misin?

Lisa bi şey sorabilir miyim? neyse vazgeçtim.

Yetenekli miyim... Bu soru ile ilgili gelecekte bir yazı yazmayı planlıyorum. Çok güzel bir makaleden alıntılar yapacağım. Fakat şimdilik kısa ve net bir şekilde başarılı olduğum aktiviteleri yazıyım.

Çizimde birazcık(zamana ve şansa bağlı olarak) yeteneğim olduğunu düşünüyorum.


Eğer 2.sınıfta kariyerimi zirvede bırakmasaydım çok iyi bir koşucu olabileceğime inanabilirdim fakat şu an yalnızca koşmaktan zevk aldığım için koşuyorum. Yunokanın düşüncesine göre koşmaktan çok uzun atlamaya yeteneğim varmış çünkü okuldaki yarışmalarda baya ileriye sıçrardım, baya.

Kendimi övmeyi gerçekten sevmem bu nedenle sorudan hoşlanmadımı belirtiyim.

Devam etmem gerekirse, ders çalışmaktaki azimim konusunda yetenekli olduğumu düşünüyorum. Ayrıca makoto kadar olmasam da düzenli bir çalışma methodum var. Bu yetenek değil ki derseniz yetenektir derim. Çünkü fen lisesinde okursanız 120 tane atın nasıl bir anda nasıl yükselişe geçtiğini ya da nasıl yuvarladığına şahit oluyorsunuz. Elhamdülillah ki bu konuda başarılıyım.

Bir işe başlamak konusunda yetenekliyim. Sanırım türk genimin etkisi büyük bu konuda çünkü bir deyiş vardır ki "Türk gibi başla, Alman gibi sürdür, İngiliz gibi bitir" Bence bu bir yetenek :D

İnsan kendini övmemeli. Bu nedenle biraz da yerme yazısı yazıyım:

Sesim kötüdür. Makotonun yıl içerisindeki milyonlarca kez tekrarladığı kpop türkiye yarışmasına katılma tekliflerini reddediş sebebim :)

Şuan aklıma gelmiyor ama geldikçe ikisine de yenilerini yazarım.

Bu yazı dün yazılmıştır fakat ancak bugün yayınlayabildim bu nedenle her günü söylememi bir önceki gün olarak sayın.

Mimleme konusunda herkes çok üşeniyor ben de farklı bir şekilde üşenicem.

"Bu mimi beğenen herkes yapabilir. Benim mimlediğimi söyleyin yeter ^^"

Fark ettiyseniz belli bir zamandan sonra ölümü anmayı unuttum. Dünya malına bu kadar dalmayalım arkadaşlar :)

20 yorum:

  1. Oo anneanne bir harika dostum :D Bizimkiler evlerine teknolojik alet sokmuyorlar.
    Bu arada biz koşucu değiliz,please,biz atletiz(hepimizin gözü yükseklerde).Küçükken okulda mendil kapmaca oynardık.Her iki grupta beni kendi takımına isterdi,çünkü mendilleri hep ben kapardım :D Kimse benle karşı karşıya gelmeyi sevmezdi :D Böyle koşma gereken oyunlarda hep iyiydim,ama top oynamak konusunda iyi değilimdir(futbol hariç)Bizim sınıftaki bütün kızlar voleybol takımına seçilirlerdi,bense kenarda dururdum.Ama erkekler maç yaparkende eleman eksikse beni çağırırlardı,diğer kızlarda tip tip bakardı dfghjk Hatta 11 yaşımdayken futbol oynarken gol atmıştım,bütün erkekler etrafımda toplanıp bana işte"Adamsın"felan gibi şeyler söylüyorlar,afedersin ama g**lerini kurtardım.Bir tane çocukta sarılmıştı bende ayıp olmasın diye sarılmıştım,çocuğun sevgiliside görmüş bizi,tuvalette sıkıştırmışlardı beni 3-4 kişi,ama işler planlarına uygun gitmedi zavallıların,hepsini halledip artist artist tuvaletten çıkmıştım :D Sonra o çocuğa gidip dedim sevgiline sahip çık,sizlemi uğraşçam ben? Böylede bir anım var,abi mallıkta sınır tanımıyorlar ya.Kendilerini ne sanıyorlar anlamıyorumki.Bizim GOP'ta çok oluyor böyle şeyler,alıştım artık.İşte bu yüzden GOP'un sözü varsa şekliniz GOP'a bekleriz sdfghjkl
    Bu arada başınız sağolsun Ranao-chan...Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, Amin inşallah. Ooo İyiymiş aranan eleman :D Ne garip anı O.o GOP❤︎ Küfrü hiç sevmem bi daha yazmasan sevinirim :)
      Resmen anahtar kelimelerle yorum yazdım O.o

      Sil
    2. Peki ben buralarında aranan elemanımıyım? dcfghjk Garip değil,gerçekten :D Böyle kenar semtlerde yaşayan insanlar bunun nolduğunu iyi bilirler :D Ahahaha GOP'u seven ilk insansın ya sdfghjk Küfür için yazının sonunda özür dilemeyi unutmuşumm!!Çok üzgünüm Ranao-chann,ağzım biraz alışık olduğu için idare edin artık :D Dua edin bazen yorum veya yazı yazarken "bea"felan kullanmıyorum sdfghjghjk Gaziosmanpaşa'da çok Roman vatandaş vardır,insan alışıyor tabi dfghjk Hatta bazen yazıyorum,rezil olmayayım diye geri siliyorum :D

      Sil
    3. Aaa romanların yaşadığını bilmiyordumm :O değişik bir yer o zaman. sorun değil küfrü bi daha yazmazsın olur biter :)
      İlk soruna cevap: Evvet aranan elemansın :D

      Sil
  2. Ranaoo başın sağolsun... Üzülme.. Eğer iyi bir insansa onun için daha kolay olacaktır...:)
    Ve de sayende geçen sene öğrendiğimi sandığım şeyi öğrenmediğimi fark ettim: sınırlar gereksiz. Ülke anlayışı gereksiz. Bunu merak etmek zaten gereksiz. Bunu unuttuğum için kendimden utanıyorum... Hocalarım arasında ilk beştesin:D Ve de önyargısız olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden seni de makotonu da çok seviyorum.
    Bir de eğer kaybınız yüzünden ağlamak istersen ağlama. Daha kolay atlatılıyor (etrafındakilerin ne diyeceğine de aldırma). Test edildi, onaylandı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Oww hoca oldumm :) biz de seni sevihyoruz *kalp*
      Haklısın ama zaten çok duygusal biriyim bi de şu zamana kadar kaybettiğim nadir insanlardan bu nedenle ağlamamak elde değil. Önerin için çook sağol! ^^

      Sil
    2. Ben ağlarsam onun bir daha öleceğini düşünmüştüm. Şimdi bile ölümünü hatırladığımda sadece gülümsüyorum:)

      Sil
    3. Çok ilginç bir düşünce işe yarıyorsa ne mutlu sana :)

      Sil
    4. İşe yaramıyor ki:/ sadece ağlamadığın için güçlü hissediyorsun:/ egonu tatmin etme gibi:/

      Sil
    5. Güçlü hissetmek işe yaradığının belirtisidir sonuçta ağlamıyorsun. ben de güçlü kalmam gerektiğinde bu taktiği uygulayacağım :)

      Sil
  3. Neden FBI oluyum asdjkhg bu arada teskler ^-^ Annen benim olucak nihahah <:D

    YanıtlaSil
  4. Əvvəla, qohumuna ALLAH rəhmət elsəsin. Ölüm hər an var. Amma bizdən böyüklərin xoşu gəlmir tez-tez işlənməsindən, məncə onların yaşına çatanda valideynlərimizi anlayacağıq. biri iphone olan hissədə çox güldüm :D Sənin yerində olsam bütün gün nənəmgildə olardım, bütün texnologiyanı da ələ keçirmiş olardım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, o yaşa gelmeden erkenden olabildiğince durumu anlamamız gerek :) Her gün anneannemde olmaya katlanamazdım dakka başı şuna bi baksana bi sorunu var mı? Şunun ayarlarını düzelt, onu yap bunu yap, babana göster diyip duruyor :D

      Sil
    2. Oo Ranao Azeri arkadaş edinmişsin :)

      Sil
    3. Eveet hem de iki tane! Sen de yabancı bir ülkede yasadigini söylemistin bi ihtima azerbaycan?

      Sil
    4. Ben de Azerbaycanlıyım :* Hadi kimseye dimiyorum burda söliyyim zaten yakında hakkımda yazacağım bu yüzden mim de pek cevap vermedim :)

      Sil
    5. Yess bilmişim :D
      O zaman yazını bekliyoruum~

      Sil
    6. Ahahaha canımsın :) :* <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...