15 Ağustos 2015 Cumartesi

Mim #12: Korku mimi

Kinu beni mimlemiş. Aslında hemen yapmayacaktım çünkü korkularımı yazmak için bir korkuya ihtiyacım vardı ama ne olur bilemezsin belki sorulara cevap verirken bir korkumu bulurum diye başlıyorum, bismillah. Bu arada mim yapımında şuradan esinlenilmiş: kaynak

Önden uyarı Not: Aslında kedileri severim-yalan duygularım nötr- ama kendileri kaşınıyorlar sonra da beni kendilerinden nefer ettiriyorlar. Yani demem o ki hayvan düşmanı değilimdir. Bunların hepsi kedi manyağı ikizim ve sabrımı son damlasına kadar zorlayan kediler yüzünden oldu, özellikle de bahçemizeki kedi sülalesi yüzünden...
Hatta can sıkıntısından yaptığım divider'da bile kediler var yani emin olun kedi düşmanı değilim.
1-)Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Küçükken genellikle korkan taraf ben değil ikizim yunoka olurdu. Haliyle ben de onun yanında korkmayan cesur kız rolünü üstlenirdim. Odalarımız ayrı olmasına rağmen uzunca bir süre beraber aynı odalarda kaldık sayesinde, tek başına yatmayı sevmez de.
Yani anlayacağınız fazla bir korkum olmadı şu zamana kadar.
Sonra Elifin blogundan aynı mimin cevaplarını okurken aklıma bir şey geldi. Ben -tam olarak korku denemez daha çok huylanma ama- kedilerden çok tırsıyorum. Yani bir anda gelip pantolonuna yanaşıyorlar falan filan beni sinir ediyor. Bir tanesi yapsa hadi neyse! Bizim sitede 10 tane var 10'u da bizim bahçede.  Ne zaman kapıyı açsam 3-5 tane kedi garip sesler çıkararak birbirlerini yiyerek kapıya geliyor ve en iğrenci de.....Sürünüyorlar ıyyk.
Aslında kedilerden hiç ama hiç korkmam ama ne zaman bacağıma bir şey değermiş gibi olsa kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor. Ama gerçekten bunların hepsi bizim ordaki manyak kedilerin suçu! Makoto şahidim(bizim eve geldiklerinde gördüler cidden facialar)


Hatta geçen gün 3-5 tanesi anlaşıp üzerime saldırdılar. Her şey o kadar ani oldu ki zanlının yüzünü bile göremedim-.-

2-)Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var. Nasıl bir atmosferde(yerde,mekanda) bir gece yarısı tek başına kalsaydın daha çok korkardın?

Dediğim gibi 10 tane -korkusuz ki en fenaları onlar oluyor- kedi ile birlikte karanlık olsun olmasın her türlü vaziyette bulunmak istemezdim.
Bu tablonun aynısı bizim orda da var ama canlı versyonu. Aynı anneden doğan 3 nesil-.- hepsi birbirinin kopyası olmalarına rağmen isimleri renklerden başka bir şey değil. Tamam bazen çizgili ya da kafasında leke olan felan diyerek özgünleştirebiliyoruz ama emin olun çoğunun ismi gri, siyah ve de psikopat.
3-)Kabuslarında ne  görsen bütün gün etkisinden çıkamazsın?

Oda arkadaşımla rüyalar hakkında sık sık konuşuruz. O hep rüya gördüğünden bense hiç rüya görmediğiden yakınırım. Haliyle kabus da çok az görüyorum. Bu nedenle hatırladığım çoğu kabusumun ana teması olan rezillik üzerinde duracağım.
Beni uykumdan uyandıran kabusların %90'ında birilerine karşı rezil olmuş bir şekilde uyanıyorum ve her seferinde "Bu hatayı yapmamalıyım" diyerek geri yatıyor ya da güne başlıyorum,etkisinden çıkmam da uzun sürmüyor. Ama hepsinde başta korksam da sonradan gülerek annemlere anlatıyorum.

4-) Düşündüğünde seni ne gergin hissettirir?

Üniversite sınavı ve eski yaptığım önemli rezillikler. Aaa bir de hayvan elledikten sonra ellerini yıkamayanlara ellerini yıkamalarını nasıl izah edeceğim. Yani şöyle ki annem eczacı olduğundan dolayı küçüklüğümden beri hayvanı elledikten sonra 2-3 defa ellerimi yıkamam gerekti. Bu nedenle hayvanları elledikten sonra ellerini yıkamayan insanlara karşı takıntım oluştu, zorla yıkatıyorum.

5-) Yurtdışındasın ve cadılar bayramı deneyimin. nasıl bir kostüm giyerdin?

Gerçekçi olmam gerekirse gitmezdim.
Gerçekçi olmamam gerekirse hayatımda hiç yapmadığım cosplayi yapardım. Neyin cosplayi olurdum şu an hiç kafa yoramayacağım çünkü çok fazla seçenek var.

6-)Olmasın tabi ama biri evine girip seni öldürmek istese nereye saklanırdın?

Like this.
Herhangi bir yerdeysem yanımda görünmemi engelleyecek herhangi bir şeyin arkasına geçer ve nefesimi olabildiğince tutardım. Fakat eğer ki şuanda olduğum yer yani yatağımdaysam yatakla duvar arasındaki olmayan boşluğa kendimi sıkıştırırdım. Nasıl ama dahice değil mi :P

7-) Ruhani varlıklar sence gerçekten aramızda mı?

Tam aramızda sayılmazlar çünkü Kur'an'da da belirtildiği gibi gökyüzü kapandı ve cinler ile insanların iletişimi kesildi. Fakat Cinler var. Ayrıca sağ ve sol yanımızdaki melekleri de unutmayalım :D

8-)Yaşadığın en kötü his nedir?

Bilmiyorum ki daha çok gencim ve önümde beni bekleyen bir sürü imtihan var. Şimdilik bu sorunun yanıtını boş bırakacağım. Eğer ki bir gün kendimi gerçekten ama gerçekten kötü hissedersem buraya yazarım. Beklemede kalın :)

9-) Bir korku filminin olmazsa olmaz unsuru ne olmalıdır sence?

Şuana kadar korku filmi diyebileceğim yalnızca iki şey izledim. Biri testerenin ilk filmi diğeri ise taecyeonun oynadığı hayaletlerle ilgili Who are you dizisi. Ne yalan söyliyim kandan hiç hoşlanmam. 

Bi dakika ya bu da bir korku sayılmaz mı? O zaman bunu da anlatmadan geçmiyim. Her kanamış(parçalanmış) bir yara gördüğümde elimi çıtlatma hareketi yapar omzumu silkerim. Bazen de gözlerimi kapatırım. Yani kısacası kanı hiç sevem yine de doktor dizilerini ameliyat sahnelerindeki kanları atlaya atlaya izlemeye devam ederim B) 

Ayrıca okulumuz 99 kişiden 51 kişisini Tıbba verdiği için tıp veren okul olarak adlandırılır. Ama ben bu tikimden dolayı doktorluktan mühendisliğe doğru kaydım, yani bu kadar etki etti hayatıma.
Annemler başta tam inanmamalarına rağmen geçen sene kan alınırken bayıldım. Ondan beri annem gelen geçene Rana bilgisayar mühendisliği düşünüyor diyor :)

Bu arada ne diyorduk? Heh, testereden fazla korkmadım daha çok tiksindim. Yalnızca birilerine işkence ederek korkutulmaz. Bence bir korku filmi Who are you gibi olmalı. Karanlıkta aniden fırlayan yüz göz dağılmış hayaletler felan. Bir gece yarısı başlamıştım ona da. Belki de bu yüzden o kadar tesir etmiş bana ki hala hatırladığımda ürperirirm :) 

Fakat ünlü bir dizi değil bu nedenle ne kadar korkunç olduğunu anlatmak için en aşağıya ilk bölümünden bir kesit anlatacağım kesinlikle oyuyun! 

Who are you'nun korkunç hayalet videosunu koyacaktım fakat bulamadım onun yerine izlerken korkmaktan çok kahkaha attığım favori dizilerimden master's sun'ın biricik hayaletlerinin videosunu koydum. Zevkle pardon korkarak izleyin, iyiseyirlerr *şeytanibakışemojisi*
Bu kadar şey yazdım cevabı veremedim. Bence olmazsa olmaz unsur müziktir. Tabii müzik de aniden  ortaya çıkan bir unsurla olur :)

10-) Son soru: Hiç doğaüstü olduğunu düşündüğün bir durum yaşadın mı?

Sanırım hayır. Yani bulamadım. Evet bulamadım.

Son soru da sona erdiğine göre sıra mimlemede. Korkak bir arkadaşın(yunoka) en yakın arkadaşı olduğu için Makoto'nun nelere korkusu olduğunu merak ediyorum. Bakalım zıt kutuplar mı birbirini çekiyor yoksa tersi mi :)

Bloggerlardan DBS ve Nihan'ı mimliyorum.

Ayrıca yorum olarak belirtmesini istediğim misakiyi de yazıp bu seferlik bu kadar kişiyle bırakıyorum. Çünkü maşallah Kinu herkesi mimlemiş :) 

"Yazarken iyi korkulaar!"
*şeytanibakışemojisi*

Şimdi sıra dizinin ilk bölümünü anlatmada fakat kesinlikle okuyun. Eğer ki korkmazsanız gidin ilk bölümü izleyin. Yine korkmazsanız yorumlara yazın da sizi tebrik ediyim. Ama önce okuyun :)

Dizi hatırladığım kadarıyla 6 ay gibi uzun bir süre boyunca komada kalmış olan başrolümüzün uyanmasıyla başlıyordu ama uyanışı bile korkunçtu. Hemşire geldiğinde hemşirenin yerine benim kalbim hoplamıştı çok iyi hatırlıyorum.

Neyse burayı geçip asıl yere gelelim. Bu kadın uyandıktan sonraki birkaç hafta içinde hastaneden taburcu oluyor fakat sinirleri ve kaybolmuş hafızası için rehabilitasyona gidiyor. 

Dan dan! dan dan!
İçeriye girince normal bir şekilde doktorun sorduğu soruları yanıtlıyor. Bu sırada yardımcı asistan, doktor masasının hemen yan tarafında elindeki tükenmez kalemin arkasına durmadan basarak not alıyor. 

Kadın tabii haliyle sinir oluyor ve "keser misin şunu!" diyor. Doktorun garip bakışlarına daha anlam veremeden yardımcı asistan gülümsüyor ve arkasını dönerek cama yaklaşıyor. Fakat adamın kafasının arkası hiçbir şeye benzemiyor yani anlayacağınız baaya dağılmış kanlar felan. Neyse asıl olay burdan sonra.

Adam yavaşça cama doğru yaklaşıyoru ve kendini aşağı atıyor. Tabii kadın çığlık atıyor peki ben? 

Ben de ne yapıyım gecenin bi yarısı bölümü yarıda bırakıp kendimi uykunun derinliklerine bırakıyorum.

Yalnız her ayrıntıyı hatırlamam çok ilginç. Hatta yazarken kalbim hızlandı. Demek ki hala tesiri var üstümde. Her ne kadar beni bu kadar etkilemiş olsa da 13. bölümde sıkıldığım için bıraktım :P

21 yorum:

  1. Yalnız tablo korkunç değil mi mhxhdjskfg Bi de ben cinlerin insanlar gibi serbestçe ortada dolasabiliyorlar diye biliyordum. Yani hani iyi cin ve kötü cin olaylari var ya `-` Neyse aman Ranao tadımız kaçmasın njfgxkdnfk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha aynen sen bi de canlı halini gör... Eee benim anlattığım dizi tablosu nasıl? Bence o daha kokunçç.
      Cinlerle ilgili evet, onlarda da insanlardaki gibi iyi ve kötü ayrımı var ama iletişimimiz kesildi yani insanlara herhangi bir şey yapamıyorlar ama görebiliyorlar. Aynenfgjklsdf

      Sil
    2. Arkadaşlar yazımda belirttiğim gibi bize bulaşmadıkları sürece gül gibi geçinir gideriz.Yurtta barış dünyada barış değil mi :D

      Sil
  2. Valla tanıdığım herkesi mimledim ne bilem ben :D Ben küçükken Garez filminden çok korkardım.Sonra geçti tabi :D Yani benim karanlık dışında bir korkum yok.Ruhani varlıklar beni korkutmuyorlar sadece karanlık korkutuyor.Karanlık olmadığı sürece karşıma çıkmaları beni ırgalamaz.Ama karanlık allahım yareppim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ruhani varlıklardan korkmam :)
      nasıl ama hızlı tamamlamışım di mi mimini B) biraz övgüye ihtiyacım var :P

      Sil
    2. Evet evet çok hızlısın korkusuz kız :D Ama üzgünüm Elif önce bitirdi dfghjklş :D Şaka yapıyorum :)

      Sil
    3. Hahaha, bi kere ben destan yazdım :P

      Sil
    4. Tamam şampiyon sakin ol :D Reis sensin :D

      Sil
  3. &
    Iki günde 3 kilo çikolata yemiş Misaki sahalara geri dönüyooorrrrrr!:D Komşudaki düğünün müziğiyle gece yarısı eğlenceli danslarla coşan ben misaki mutlulukla mimi cevapluyorummmm^^^^
    1-)Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?
    - Palyaçoo. Nefret ederim. Dayanamam. Tiskinç bulurum!
    2-)Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var. Nasıl bir atmosferde(yerde,mekanda) bir gece yarısı tek başına kalsaydın daha çok korkardın?
    - Sesimin eko yaptığı her yerde korkarım.
    3-)Kabuslarında ne görsen bütün gün etkisinden çıkamazsın?
    - Hiç bir türlü etkilenmem. Rüya boş, gör ve coş!
    5-) Yurtdışındasın ve cadılar bayramı deneyimin. nasıl bir kostüm giyerdin?
    - Bu zamana kadar girmediğim kılık kalmamıştır:D Bir kaç yıl bir günde 2 kostüm değiştirdim:D Ama şimdi eğlenceli gelmiyor. Son kez Alice in Wonderllandden mad hatter olmuştum.
    6-)Olmasın tabi ama biri evine girip seni öldürmek istese nereye saklanırdın?
    -Saklanmam. Anlaşma yaparım. Öldürürse de kendisi kaybeder. Öldürmeseydi çok yardımımı görmüş olurdu:D
    bu soruyu atlamışım:
    4-) Düşündüğünde seni ne gergin hissettirir?
    - Acı çekmek.
    7-) Ruhani varlıklar sence gerçekten aramızda mı?
    Değiller bence
    9-) Bir korku filminin olmazsa olmaz unsuru ne olmalıdır sence?
    - Gelecekte çok meşhur olacak gerilim müziği.
    10-) Son soru: Hiç doğaüstü olduğunu düşündüğün bir durum yaşadın mı?
    - Yok yaa. Ben kim, doğaüstü gibi garip şeyler kim?
    Ve de not: hiç korku filmi izlemedim. İzlemem, çirkinlik olsun diye izletirim:D:D Dans hocamın da dediği gibi: kendin yapmayacağın şeyleri başkalarına tavsiye etmek her zaman vicdansızlık ve aşağılık örneği değildir. Birer eğlencedir^^
    Ikinci not: çikolatayı fazla kaçırmışım... aklımdan çıkmıyor... (çikolata!çikolata!çikolata...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaa rüya boş gör ve Coş! Bayıldım bu söze!
      Nerde yedin bu kadar çikolata O.o
      Burda da bir düğün var fena -.-
      Dans hocanın hayranıyım selamimi söyle :D
      Palyacolari ben de sevmem ablamın mezuniyetinde gösterileri bize izlettirmemisti v-v

      Not: Aslında istedigin birkac soruyu cevapla diycektim cok zorlanma diye demeyi unutmusum kusura bakma

      Giremedigin bu 2 günün acisini cikarmak icin benim cevaplarıma da uzuuun bir yorum bekliyorum özellikle de biricik(!) Kedilerim hakkindaki yorumlarini B)

      Sil
    2. &
      Benim alerjim olduğu için hayvanlara yakın bırakmıyorlar beni. 2 gün boyunca köydeydim ve o kadar tatlış hayvanlar vardı kii^^ köpek, kedi, inek, civciv, tavuk^^ ama ben hepsine dokundum:D kediyle köpeği arkadaşımın "ıyyykkkk, yapmaaaa" sesine rağmen öptüm:D:D Kedilerle hiç bir sorun yaşamadım daha:D(çoçukken gelip yanımda uyumaları sebebiyle alerjimi başlatmaları dışında).
      Çikolatayı oradaki çok sevdiğim ardaşımla yedim. Gün boyu o kadar çikolata yedik ki akşam yemek yiyemedik. Ama gece açıktık:( Fare gibi yemek için evi gezdikten sonra bir şeyler yaptık:D
      2 günün acısını mutlakaaaaa çıkarıcammm.
      Dans hocam gerçekten iyidir yaa:D Çok eğlencelidir:D
      Not: hiç bir soruda yorulmadım^^ aksine teşekkür ederim^^

      Sil
    3. Alerjisi olan birine oranla fazla cesursun :D akraba dolu bir köye gittiysen burası ingiltere felan mı o.O yorumun için çok thank you!

      Sil
    4. Akraba dolu değildi ki:D Arkadaş doluydu:D Babamın çok yakın arkadaşları. Ailecek çok güzel eğleniyoruz:D Artık dillerini de öğreniyorum hem^^

      Sil
  4. blogun görməyəli çox dəyişib, çox gözəl olub. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr(bayadır buralara uğramamışsın anlaşılan :) beklerim^^

      Sil
    2. Ayyyyy anladımmmmmm ne yazdığınııııııı!!! (&)

      Sil
  5. Ranao-chan sen mimlendin.Kinu'nun tanışma mimini okudun.Ve okuyan her kes mimleniyor.Bir kelimesini dahi okusan bile <:D TAM MIMLENIYOSUN!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum zaten yazdım ama daha tamamlamadim biraz doluyum da.

      Sil
    2. Lisa... Bloğunda anonim yorum olmadığı için ordan soramıyorum. Lisa bloğunda okumuştum sonra yorumunda da gördüm: sen nerelisin? Cevap vermek zorunda değilsin^^ anlarım^^ (pek anlayışlıyımdır daa^^). Yani merak ettim... Yabancıysan türkçeyi nerden öğrendin falan... Cevaplarsan teşekkürler^^ cevaplamazsan teşekkürler^^
      not: Ranao ve Makoto, yorum kısmını böyle salakça bi şey için kullandığım için özür dilerim... Ama merak ettim işte napiim?(&)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...