19 Ocak 2016 Salı

Ne İzlemeli? « Anket » #1

Bildiğiniz gibi yarıyıl tatili geldi gelecek. Bu da bende ertelemiş olduğum dizilere başlama isteği uyandırdı. Fakat şöyle bir sorunum var:

İzlemek istediğim diziler çok fazla ve hangisini seçmem gerektiğini bilmiyorum. Hatta şöyle diyiyim güncellerden mi yoksa tamamlanmışlardan m başlamam gerektiğini bile bilmiyorum.

Şimdi aşağı izlemek istediğim dizilerden birkaçını açıklamasıyla yazacağım. Lütfen karar vermeme yardımcı olun!!

Not: En aşağıdaki anketi de oylamayı unutmayın! Sizlere ihtiyacım var :D


1-) Remember

Özellikleri:

Tür: Dram, Romantik, Aksiyon 
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe - 21:55 
(Güncel 10. bölümde)
Başrolleri: 
Yoo Seung-Ho
Park Min-Young
Nam Goong-Min

Bunlar benim izlemem için yeterli olmasa da bende izleme isteği uyandıran özellikleri. Fakat izleme isteğimi ortadan kaldıran bir durum var. O da dizinin konusu ve başrollerin karakterleri...

Konusu: Görsel hafızası olan bir adamın babasına iftira atılması ve babasının o günden itibaren hiçbir şey hatırlayamaması. Bu nedenle oğlunun avukat olup babasını aklaması.

Konu sizce de fazla klasik değil mi? A bi de şunu dinleyin.

Bu sırada cesur ve kendini çok biliyor sanan bir kızın(ki bu park min young) bu çocukla birlikte grup olması ve davayı kazanırken birbirlerine aşık olmaları.

Buradaki klişeleri sayıyorum:

1- Çocuk özel bir yeteneğe sahip ve bu her zamanki gibi fotokopik hafıza (allahtan bi duyuyu-koku veya düşünce- duyabilme değil yoksa şu camdan aatardım kendimi)

2- Başrol kızımız park min youngun City Hunterdan bu yana 3. defa aynı rolde oynaması... Tamam kim nanayı sevdik. Tamam Healer'ın çatlak young shin'in de sevdik de bu biraz fazla olmadı mı? neyse...

3- Mazlum bir akrabaya suç atılma olayı... Devamını getirmeli miyim?

Tüm bunlara rağmen bu dizi bana hala albeni diyorsa izlemeli miyim??

2-) Oh My venus

Hani olur ya izlemediğiniz bir şeyi herkes çok sever ve siz de bir süre sonra izleme arzunuz yavaşça söner... işte bu dizide bana yavaş yavaş bunlar oldu... So ji sub'ı da shin min ah'ı da çok severim. Fakat şu an hiç izleyesim yok.

 Birisi bana öyle güzel ve ilgi çekici bir cümleyle diziyi tanıtsın ki izleme isteğim geri gelsin. Lütfeen! Bir OMV'çü aranıyor...


3-) Cheese in The Trap


Bir zamanlar kız kardeşim tarafından zorla webtoonlar okutturuldum. İşte o zamanlar bani 3 adet webtoonla tanıştırdılar.

1.'si Blacckhaze (shojo animenin webtoon hali)
2.'si DR.Frost(yakın zamanda dizisi çekildi)
3.'sü de Cheese in the trap!

Sanırım aralarında en çok sevdiğim 3.'süydü fakat ona bile tutunamamıştım.(Sanırım Çizgi roman okumayı düşündüğüm kadar çok sevmiyorum...) Fakat birkaç ay önceesinde bir duyum aldım ki bu bir webtoonun kore dizisi uyarlanacağı ve bunda sevdiğim oyuncular olduğuydu. 
O günden itibaren diziyi beklemeye başladım. Fakat şöyle bir sorun oluştu:


CİT'in koyu fanları olan ablamla ikizim dizinin başrol kızını hiç beğenmediler
(Daha kızın nasıl rol yaptığını bile izlemeden ne bu önyargı! NoT: bu daha çok ikizime yönelik bir eleştri) Ben eleştrilerimi izledikten sonraya saklıyorum.

Ben de karar verdim izlemeye ama ilk olarak bunu mu izlemeliyim yoksa başkasını mı?

4-) Splash splash love




Aslında bu dizinin ne ile ilgili olduğunu hiç bilmiyorum. Nereden mi duydum? İG'de resim paylaşımında aktif olmayan hayalet bir kullanıcıyım ben. Çok telden çalıp pek çok sayfa takip ediyorum. Bunların arasında kesinlikle blogger'a gelmesi gereken çok değerli bir kullanıcılar var. 

Adı: @MasterUnni
bir de ekstra @senzoipek

Bu iki kullanıcının tavsiyelerini çok beğeniyorum. Genelde aynı fikirde olamıyoruz fakat oldukça yapıcı eleştirileri var :)

Peki bu diziyle ne alaka? Masterunni'nin paylaşımlarında bu dizinin videolarını resimlerini gördüm. Gördükçe ismini aklıma kazıdım. Böylelikle unutmadan hemen oylamaya kattım.

Hem başrolleri de iki çatlaktan oluşuyor. Doo jun ve ismini bilmediğim hayalet kız.


İzlerim ben bu diziyi ya! Ama biri bana tek cümlede anlatmalı, bu dizi nasıl bir dizi?

5-) I Heard It Through The Grapevine


Şu asil postere bakın! Size de mask havası hissettirmiyor mu?

Bunu da Masterunni'den görmüş olabirilim. Sonrasında bende büyük bir merak uyandırmış olabilir. En sonunda da kendimi buralarda bulmuş olabilirim... Neyse.

Konusu hakkında neredeyse hiç fikrim yok. Büyük ihtimalle yarıyılın izlenecek ilk dizisi olmayacak çünkü çok tanınmış bir dizi değil. Fakat eğer ki izlediyseniz lütfen oy atın ve bana neden izlemem gerektiği konusunda yardımcı olan bir yorum yazın :) ya da yazmayın sorun yok. 

6-) Tree with deep roots


Başlığa yazmamla beraber sonunda ismini ezberleyebildim! Şimdi, ben bu diziyi nereden öğrendim?

Sanırım bir zamanlar yukarıda tavsiye ettiğim İG sayfasında görmüştüm fakat o zamanlar öylesine geçmiştim. Ve bugün googleda araştırma yaparken bir anda karşıma çıktı! Sonra senaristini ve oyuncularını araştırdım ve bir de baktım ki senarist de oyuncular da tanıdık!

Senarist six flying dragon's yazarı
Oyuncumuz ise: Shin se kyung!!!! Yani anlayacağınız bir tane daha SFD dizisinden!

Fakat şimdilik bu diziyi izlememeliyim yoksa iki tarihi dizi birbirine girebilir... Yine de dizi hakkında bir fikriniz varsa lütfen belirtiniz!

Bu kadarı şimdilik yeter. Ellerim yorulduu!! Halbuki iki tane daha dizim vardı. Onların da şansı yokmuş...

Peki o zaman sıraa ANKETTE!!

Lütfen öylesine de olsa oylayınız çünkü en yakın zamanda yeni dizime kavuşmak istiyorum!

KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!
(Anket inşallah çalışr ilk defa yapıyorum..)

Hangi diziyi önce izlemeliyim?

Anket arızalıdır... (tamire çok üşendi)


Remember
Oh my Venus
Cheese in Trap
Splash splash love
i heard it through the grapevine
Tree With Deep Roots


Sonuçlar

28 yorum:

  1. 1. bilmem ama park min jung’un şu an izlediğim healer var, süper ;)
    2. Yılın bombesi öyle söyliyeyim :) Benim posta baksana bi o zaman :)
    3,4,5,6 da bilmiyorum, yani benim oyum 2 oldu :)
    Oy veremedim ki, hata verdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Healer zaten müthiş ona laf yok da bu seferki...
      Eger spoiler yoksa tabii ki bakarim hatta az sonra sendeyim :D

      O zaman oyun hedee kilitlendi. Sanirim aceleyle ankete gereken ilgiyi gosteremedim... manuelden yapicaz artik...

      Sil
    2. Gif ve replik var ama zararsız :)

      Sil
  2. anket bende çalışmadı ama bilemiyorum sorun benim mi. ben kesinlikle oh my venus diyorum!!! sonra splash splash love çünkü 2 bölümcük ve şahane! cheese in trap hala devam ettiğinden tatil için çok iyi bir seçenek değil bence^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun uzucu bir sekilde bende... Acele hazirladim yaziyi kontrol etmeyi unuttum. Artik elden anket yapacagiz. 2.bir oh my venus mu geldi yoksa splash mi anlamadim cok ama bu görüşleri degerlendirecegim. Tesekkurlerr^^
      Cheese in trap hakkinda haklisin sanirim ama guncelken izleyemezsem okul zamani onca dersin arasinda izleyerek derlerimi aksatacagimdan korkuyorum ottoke?

      Sil
    2. 1. kesinlikle oh my venus ^-^
      evet derslerle de zor olur ama dizi bitmediği için zaten mecburen kalacak merak ettiğin gelecek bölümler... ayy zor seçim, kolay gelsin^^

      Sil
    3. Ahahaha sağol! sanırım en çok oy alan oh my venuse başlayacağım. Yorumların için çoook teşekkürler! Baya yararlı oldu :)

      Sil
  3. İnanamıyorum... hala Tree With Deep Roots'u izlemedin mi?! Diğerlerinin kesinlikle es geç ve bu diziye başla. Ben iki sene önce izledim ve beni ne kadar etkilediğini daha dün gibi hatırlıyorum. Efsane bir dizidir, vaktim olsa tekrar üşenmeden izlerim o kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww böyle bir yorumun gelmesini beklemiyordum... peki bi sey sorucam six flying dragonsgtan daha mi heycanli ve guzel bir konusu var?
      Ikisini ayni anda izlersem karistirabilme olasiligimdan korkuyorum .

      Sil
    2. Canısı ikisinin konusu çok ayrı kulvarlarda. Bence hiçbir şekilde karıştırmazsın ve bana sorarsan six flying dragons çevirisini yaptığım halde Tree with deep roots beni daha çok etkilemişti diyebilirim rahatlıkla (o kadar yani :D)

      Sil
    3. Aaa anladıım! Bu arada Allah razı olsun six flying d. için daima yeppudaadayım :)

      Sil
  4. &
    Tanrım,:D:D:D:D Gülmekten mahf olmuş durumdayım:D:D:D Ben bu dizilerin hiç birini izlemedim ki!:D Ama splash splash love-ın yarısını (!) izledim-dizi sadece 2 bölüm. Sen en iyisi bu anketde benden uzak dur:)) Oylamadım da:D Doğru dürüst halledin işinizi:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman anket sonucundA diğerinin dediği diziye karar verildi: Oh my venus ;) yine de sağol misaki ^^

      Sil
    2. Ranao^•^ Acayip canım çekti:-) Bir oy atıcam:D Bu senin ilk anketin! Oy atmak istiyorum! Tree with ...-e öylesine atıyorum haberin olsun^•^

      Sil
  5. Ayyyy! Remember'ı izle bence. En sevdiğim iki oyuncu. <3333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo izliyor musun? sonunda rememberı izleyen biri :O sanırım bu 15n tatilde izleyeceğim fakat ilk olamayacak. Yine de yorumun için teşekkürlerr!

      Sil
    2. İzlemiyorum ama vakit bulursam izlemeyi düşünüyorum. Önemli değil :)))

      Sil
  6. Oh My Venus'e başlaa!! So Ji Sub ve Shin Min Ah ikilisi diyorum, kaçmaz! Ama birçok kişi Cheese in the trap güzel diyor. Splash splash love da öyleymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo oh my venus 4!! sanırım artık kazananı belirlendi. Sağol moka ! ^^

      Sil
    2. Başlamana sevindim, yorumunu bekliyorum ^-^ Splash Splash Love'a da kesinlikle başlamalısın, tarihi bir dizinin sıkıcılığını kesinlikle barındırmıyor, esas oğlana bayılacağına da eminim. Bitirince hemen sana da önereyim dedim :)

      Sil
    3. Du jun oynar da beğenilmez mi ?! :D

      Tarihi diziler genelde sıkıcı değildir benim için.. :D

      Sil
  7. Tabikiiiii Oh My Venuuuus! İki harika oyuncunun klişe bir konuyu harika bir hale getirdiğini göreceksin ^.^
    Splash Splash Love ı bende yeni izledim ve bu kadar beğeneceğimi hiç düşünmemiştim. 2 bölümcük minnoş bir dizi bence onuda kesin izlemelisin.(tarihi dizi sevmememe rağmen çok beğendim düşün :D)
    Cheese In The Trap a yeni başladım ve başroldeki çocuk baya gizemli :D Şimdilik güzel ilerliyor ve yeni bölüm beklemek ızdırap gibi :(( Bence ona şimdi başlama bölümler tamamlansın önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üç dizi de çok tutmuş anlaşılan ;) Zaten oh my venuse başladım ve 4'Teyim :DD yeni dizilerim de bunlar olacak gibi duruyor :)

      Sil
    2. nasıl beğendin mi, tatmin etti mi :)

      Sil
    3. Etti etti ;) Konusun klasik olsa da küçük orjinallikler katarak ve tabiki muhteşem ikiliyi oynatarak bambaşka bir dizi olmuş.

      Shin min ah'ın hep güzel olduğunu düşünürdüm fakat gamzelerini yeni fark ettim...

      Sil
    4. Aaa hatun 'gamzelerine kurban olayım' diye anılıyor oysa :))))
      Dizide de çok trend ;)

      Sil
  8. Hata verdi oy veremedim ama ben Cheese in Trap diyecektim :D İzlemedim ama replikleri çok paylaşılıyor. Paylaşılanlar da hoşuma gitmişti.
    Oh My Venus izliyorum ama konu çok klişe oyuncuları seviyorsan ( SJS SMA ) izleyebilirsin belki tatmin eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa anladım ben de çok görüyorum :)

      Oh my venus konusunda ben de öyle düşünüyorum konu aşırı klasik fakat oyuncular beni 8 e kadar sürükledi bundan sonrası daha da klasikleşeceğe benzediği için birazcık ara verdim ^^Yorumun için teşekkürler.

      (anket çalışmıyor... Başarısızım :D)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...