21 Ocak 2016 Perşembe

1K 《2016: Kitap yılı》

Her şey kütüphanemi toparlamamla başladı ve 21 ocak itibari ile hayatımda ilk defa yıllık kitap okuma hedefi belirlemeye karar verdim.

Daha önceleri yalnızca tavsiye aldığım kitapları okuduğum için ayda kitap okuma sayım 1-2'yi geçmiyordu. Fakat 21 ocaktan beri 6 kitap bitirdiğim göz önüne alınırsa hedefimi 2-3 ten 4-5 e cekmeliyim diye düşündüm ve yıllık kitap sayıma 50 dedim. Ama çok büyük ihtimalle bu sayıyı aşacagim.

Bu sayıya ulasirlen de araç olarak cok güzel bir site buldum. (Yağmur tozu blogher arkadaşımızın blogunda gördüm desem daha dogru olacak.)

Sitenin ismi: 1000 Kitap kısaca 1K

Profilime gitmek için tık tık.

Birkaç yazımda gelecekte kore dizilerini bırakmak istediğimden bahsetmiştim.  Ama biliyorsunuz ki insan boş vaktini doldurmak için başka bir iş bulamazsa kore icin harcadığı vakti de azaltamıyor.

Ben de kore dizilerimin yerini kitaplarımın almasına karar verdim.

Tabii ki sevdikçeklerimi bırakacak değilim. Ben sadece...ımm...biraz geleceğime yatırım yapacağım. En azından yapmaya çalışacağım.

Bunun için de pek çok şeye başladım biliyorsunuz ki. Günlük tutmak, sevdiğim alıntı defteri tutmak-gerçi bundan hiç bahsetmemiştim..- en önemlisi de bloğun işleyişinde bir düzen sağlamak.

Elhamdülillah ki bunları iyisiyle kötüsüyle başardım. Fakat yeni aldığım kararlar bu durumu bozabileceğinden endişe ediyorum.

Bu nedenle:

Bu durumu bloga olabildigince az yansıtıp kitap ile diziyi eş götürmeye çalışacağım.

Ayrica ayda 1 okuduğum kitaplar hakkında kısa kısa (gerçekten kısa çünkü 1K'da yaptığım yorumlar olacak) yazılar yazacağım.

Hoşçakalıın!

Not: Bu yazıyı neden daha önce hiç görmedim diyebilirsiniz. Bunun nedeni bu yazıyı 26 şubatta yayınlayıp yayınlanma tarihini değiştirmem. Yani biraz hile yaptım ve sizi kandırdım. Muhahaahha!

3 yorum:

  1. Kore dizilerini önce başlamak istersin, sonra da bırakmak dimi :)). Ranao'cum sama birşey sormak istiyorum ben aslında; senin benim bir kaç yazımı +1 lediğini gördüm, iyi bir işaret olduğunu anlamak ile birlikte tam olarak ne olduğunu anlayabilmiş değilim, ne cahilim ama. Bu konuda engin bilgilerine muhtacım. Bir de son postumu okudunmu bilmiyorum ama bulamadığım bir şarkıdan bahsetmiştim, senin aklına gelen bir şeeyler var mı? (bulamayıp delirdi;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken kahkaaha attım :'D
      Şimdi, aslında +1lemek huyum değildir fakat son zamanlarda okuduğum yazılara yorum yapmak için fazla tembel ve isteksizim. Aslında beğendiğim yazılarda emeğine saygım olmuş olsun diye beğendiğimi belirtecek bir yorum birakirdim genelde. Fakat su sıralar isteksiz olunca bari +1liyim dedim ve baya bi yazını beğendim :) sonuç olarak +1lemek begenmek, paylasmak anlamina geliyor(ben genelde paylasmaya da useniyorum ve yalnizca begenmek olarak kaliyo)
      Anlayacağın üzere bunlar hep tembellikten... Yazıların da güzel olunca seni böyle bir duruma sokmuş oldum Üzgünüm :D
      Ama sence de kontrol panelinde +1 işareti çok hoş değil mi? Eğer ki google+ kullanırsan bu sayı+8,+9lara kadar çıkıyor :)

      Son yazını okumuşsam da hatırlamıyorum oraya geliyim ordan konuşalım :)

      Sil
  2. Ben bu 1K ya bir bakayım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...