16 Haziran 2016 Perşembe

Fly With Haifa

Selamun Aleykümmm!!
İşte buradayım, söz vediğim gibi.

Bu Haifa.
Haifa, Filistinden Dubaiye yerleşmiş bir ailenin kızı.
İngilizcesi çook güzel.
Peki bu Haifa ne iş yapar?
O bir youtuber. Hayır hayır, makyaj youtuber'ı değil :)
O bir traveler.
 Yani işi Dünya'yı gezmek !
Eski işini bırakı hayallerinin peşinden koşan haifa şimdiden 20'yi aşkın ülkeyi seyahat edip bizlere tanıttı. Videolarının oldukça kaliteli ve eğlenceli olduğuna garanti veririm. 

Gittiği ülkeler ve videoları için resimlerin hemen altına tık tık!!
S
W
Haifa youtuber olmanın gerektirdiği işleri de yapıyor. Klişe tag'lerden yardımcı ipuçlarına kadar!

Çantamda ne var? klişe tag'inin işe yarayan tek video türü
Haifa'nın Seyahat çantası :) Bag

Birini mutlu etmenin 15 yolu!
Aile büyükleri ile ropörtaj + Seyahat! 
Ve korkutucu deneyimler :)

İzlerken öğreniyor eğleniyor ve hayal ediniyorsunuz.
Genelde videolar ingilizcedir. Bazen videoları anadilinde çekiyor Fakat onlar için de genelde altyazı bulunmaktadır. Dili ağır değil bu nedenle rahatlıkla anlayabiliyorsunuz :)

İyi seyirler!

İzlediğim ilk videosu:
 

O kadar çok video araştırdım ki her videonun en az 5-6 rıklanması bana aittir o derece !
Araştırırken şurada bir ropörtajına denk geldim. Gayet faydalı bir link. Daha fazla bilgi almak isteyen buradan ropörtaja ulaşabilir :)

Haliyle ben de yoruldum ve bol resimli videolu bir yazı ortaya çıktı. Halbuki ben bugün çok konuşacağım konusunda sizlere garanti vermiştim... Neyse artık başka sefere :)

Haifa 25 yaşındaymış!! Ben şok! Haifa gibi olabilmek için çok az vaktim varmış...

12 yorum:

  1. Çok sevimli duruyor :)Kanalını bende takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gülen yüzü kalbi ısıtan cinsten :)

      Sil
  2. Kız hayallerimin işini yapıyormuş , hemen gidip izlemeliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koş koş :D
      Zaten beğeneceğine eminim :)

      Sil
  3. Simdi biraz Haifa'nın videolarında baktım ve çok hoşuma gitti sürekli hayallerin ne diye sorması ister istemez sanki onunla konuşuyormuşum hissi verdi benim hayallarim ne ?
    Bir sürü hayallerimiz var sonuçta biz insanız ( ne kadar saçma bir yorumla şeklidir )
    Hayallerini gerçekleştirmem için çok çalışmak gerektiğini anladım ve haifa 'yı da çoook sevdim çok samimi ve İngilizcesini de beğendim :)
    Çok teşekkür ederim Rana
    Senin saye de tanımış oldumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi şey değil ^^ Ben de Haifa'yı 6 aydır tanıyorum her hafta sıkıldıkça videolarını izliyor, yeni yerler keşfediyorum. Beni mutlu ediyor :)

      Sil
  4. Bende bakacağım hiç bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de istiyorum dünyayı gezmek T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimiz istemiyor ki...~.~ artık darısı başımıza :)

      Sil
  6. Hemen abone oldum bile :)) Çok teşekkürler ^^*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Rica ederim böyle güzel youtuberlar buldukça paylaşırım artık inşallah 💪🏻

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...