5 Haziran 2016 Pazar

Geleceğe Vlog çekmek +@ Yugurenokagayaki

Ailenizde fotoğraf albümünüzü kim düzenler? Aileniz? Kardeşiniz? Siz?

Bizim ailede bu görevle ilgilenen kişi benim ve bunu zevkle yapıyor, yapmaya çalışıyorum. Daha geçen gün son 6 yılın tüm fotoğraflarını hard diske aktardım.TAM OLARAK 120GB!

Geçmişte çekilmiş fotoğraflara değer veriyorum. Hatta olması gerekenden daha çok. Sırf bu nedenle çekilen tüm anı fotoğraflarına kendimi bir şekilde sokmayı beceririm. Hem de küçüklüğümden beri!

Bir düğün düşünün her karede 10 yaşında küçük bir kız var sjksjskj

Peki neden anılarımız iki boyutlu hareketsiz bir fotoğrafla sınırlı kalsın? Çağımızın teknolojisi ile video gibi bir olgu varken?

Geçen mimimde blog yazılarımı geleceğe bir mektup olarak yazdığımdan bahsetmiştim. Bana kahkaha attıracak bu tatlı yazılar, benim yıllar önceki ruh halimi nasıl yansıttığımın yazılı kanıtları olacaktı. Fakat işte bunu neden kısa yoldan bir video ile yapmıyordum?

Dolayısıyla da geleceğe bir video göndermek fikri benim için absürt bir öneri değildi. Bu fikir beynimde düşünülmeden kabul edildi, veto etmek aklıma bile gelmedi.

Böylelikle bu tarz videolar çekmeye karar verdim ve ilkini geçen gün çektim. Video küçüklük başarılarım ve anılarımla ilgiliydi. Malum zaman geçtikçe insan anılarını unutmaya başlıyor.

Fakat Bu Vlog tarzı videolarımı bir yerlerde yayınlamayı düşünmüyorum. Ne olacağı belirsiz bir durum için geleceğimi riske atamam. Belki sesimi feda edebilirim lakin sesim beni ürkütüyor.

Bu videolar, benim geleceğe gönderdiğim kısa olması gereken fakat çenemi tutamadığımdan dolayı uzun olan hatıra videolarım. Tıpkı blog yazılarım gibi fakat daha özel ve görüntülü. Hem de fazla zahmeti değil.
Bunlarla çekmiyorum tabii ki. Bizim evdeki tripota selfie çubuğunu bağladık onunla çekiyoruz :D

Peki, Siz de hiç hayatınıza dair-ya da herhangi bir konuda- bir video çekmeyi düşündünüz mü?


Beni gören ikizim de bir Unpacking(kutu açma sjsjsj) videosu çekti. Yeni aldığı çizim tabletini makotoya unpack etmekti amacı ama dayanamadı süslendi püslendi geçti kamera karşısına! Ona gönüllü olarak yardımcı kameramanlık ettim fakat o kadaaar uzun konuştu ki sıkıldım...


İnsan kameranın karşısına geçince susmak bilmiyor.


Sonra bi video daha çekti. Bu seferki makotoya olduğundan dolayı daha salaştı. Videoda hızlıca yeni tabletinde güzel bir çizim yaptı...

Kardeşim diye söylemiyorum da çok güzel çiziyo bea!! 



Kız önce benim amatör çizimlerimi eleştirdi, sonra ustamız makoto ile tanıştı. Sonra ne olduğunu kaçırdım. Kaçırmasaydım eminim ben de bu kadar güzel çizerdim fakat Kaçırdım... Böylelikle bir baktık ki Kız manga çizecek duruma gelmiş! Maşallah!. Ben de bu yolda ona bütün paramı feda etttim (Yalan Tabii ki borç verdim B)

Böylelikle beklediğinden önce Wacoom tabletine kavuştu. Artık her hafta wacoom tabletiyle yaşayacak gibi duruyor. Tabii ki İnstagram hesabından paylaşmaktan da geri durmayacak!

Güncellemelerinden haberdar olmak için: tık tık!
(İnstagram kullanıcı ismi: @yugurenokagayaki
Güncellleme: @Bikbal )

5 yorum:

  1. Aaa çok güzel bir fikirmiş ben de mi yapsam diye düşünürken küçükken çektiğim salak videolar geldi vargeçtim. Söz konusu çok saygı değer (!) gelecekte ki kendim benden iğrenirse ne yapıcam , artık gelecekte fotoğraflarla yetinicem ne yapalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam senlik var ya! O iğrenme durumu çektikten hemen sonra da oluyor😂 ama dert etmemeye çalışıyorum. İnsan yaptıkça alışır. Yani inşallah... Yap ya! Fotoğraflar neyimize!

      Sil
    2. Hahaha , deneyeceğim ama nasıl kendime iğrenmeden durucam bilemiyorum:D

      Sil
  2. Bu çok hoşuma gitti benimde aklımda buna benzer bir fikir vardı ve bu konuda cesaret buldum açıkçası zaten lise yıllarımı unutmamak için okul yazıları yazıyorum da :)
    Çok iyi bir fikir :)))))
    Görüşürüz Ranao chan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap ya! Hem eğlenirsin de. Özellikle de okul anıları için 👍🏻👍🏻 Kolay gelsiin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...