3 Şubat 2016 Çarşamba

Mim#21: Cidden Acayip Sorular

1)  Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun 
sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. 
Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Öncelikle adım karışmış mı diye tekrar tekar kontrol ederdim malum bütün dizilerin başlangıç noktası sjksjskjs.
Şaka bi yana gerçekten birkaç gün depresyona girerdim fakat bunun benim için belki de daha hayırlısı olduğunu düşünür ve kalan günlerimi hayırlı geçirmek için her şeyi yapmaya çalışır, başta kore dizilerini bırakırdım.

2) Fobileriniz, takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Bu soru mimler bazında baya popüler bir soru. Her sorulduğunda farklı bir fobimi veya takıntımı söylüyorum. Bu sefer de blog yazmaya başladığımdan beri geliştirdiğim noktalama veya büyük harf takıntısı. Özellikle vigül yaptığımda bıraktığım boşluk öyle güzel duruyor ki yanlışlıkla "rana , ben" şeklinde yazsam yerimde duramıyorum hemen düzeltiyorum.

3) Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?


Açıkçası baya baya korkardım ama böyle bir şey olamayacağına göre no prob. Kıyamet gelmiş de beni mi es geçmiş yani saçma bir soru. :D

Sanırım hayal dünyamdan çıkıp küçük prensin deyişiylebir yetişkin olmuşum..

4) Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?


Bu soru bana birkaç gün önce sormuş olsaydı ilk önce Koreden başlayıp sırasıyla asyayı sayar aralara da avrupayı ve amerikayı eklerdim. 

Fakat yakın zamanda dinlemiş olduğum bir konferans ile fark ettim ki asıl ziyaret etmemiz gereken yerler müslüman toprakları. Zulme uğrayan uğramayan bütün bu toprakları görüp onların acılarını paylaşmalıyız. Bunlardan örnek vermem gerekirse Malezya, Kudüs ve Endonezyayı çok merak ediyorum.

5) İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Açıkçası o hikayeyi tam olarak hiçbir zaman okumadım yani pek bir bilgim yok. Kurbağaları sverim ama daha çokacırım çünkü küçüklüğümde 1 Litrelik şişeye yüzlerce kurbağa yavrusunu doldurup beslemeye karar vermiştik. Komşumuzun babaannesi su sanıp çiçeklere dökmüş... Aa bi de bi kurbağanın yanlışlıkla üzerine bastığımı iyi hatırlarım.. Yani LBE'ın da dediği gibi kurbağalarla ilişkim baya karışık.

6) En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay? 

Little black eyes'ın sözünü o kadr beğendim ki alıntı yapmak istiyorum:
"Şu an hatırlamıyorum umarım bir daha da hatırlamam."
7) Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Bu soruya yanımdan ayırmadıklarım şeklinde değil de yanımdan ayırmamam gereken şeklinde cevap vereceğim çünkü genelde yanımdan ayırmamam gereken şeyler asla yanımda olmuyor..

Öncelikle olmazsa olmaz Telefonum! Sonra kaybettiğim cüzdanım ve ikizimden ödünç aldığım yeşil kulaklığım.
Hatta kulaklığa da böyle bir cüzdan almak lazım çok sık kayboluyor...

8.Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?


Biraz saçma bir soru değil mi? Böyle belirtmek yerine hayatınızın hangi kitap/filmde yer almasını istediniz şeklinde sorsalarmış daha mantıklı olurmuş... 

Aklıma ilk gelen Hogwarts okuluna giden bir öğrenci olmaktı. Fakat çoğu kişi bunu istiyor. Ben de hogwartz kadar eğlenceli bir hayat olacağına inandığım pıtırcık( lé petit nicolas) olsun diyorum.

9.En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?


Şu an onların hepsinin uzaylı hallerini düşünüyorum da..
Gülerim Mecnun, tutamam kendimi.


10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?


Öncelikle şüphe ederdim. Neden ben?? Zehir felan değilse de içer ve beni yanında istemeyen ikizimle anime izlerdim. Tabii ki o beni görmeden :)


O zaman uzun zamandır ilk defa üşenmeden kimleri mimlediğimi yazma vaktim.

Moka
erika shinohora
Esra
Dairy of jelly
Yağmur tozu
Lisa
hayalim korea

Yine de üşenmeden edemedim ve blog linklerinizi bağlamadım... Bi tek esranınkini yaptım o da karışabilir diye :) Kolay gelsiin!

Ha bu arada, Misaki sen yapmışsın  Little black eyes'ın blogunda gördüm. Bu nedenle bu sefer yorumlara mimlediklerim tuğba ve kinu :)

14 yorum:

  1. Mimlenmişim :)
    Ne değişik sorular var ya İsviçreli bilim adamları beni ne yapsın :)
    Ellerine sağlık güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ^^kolay gelsin :)

      Sil
  2. 6. sorunun cevabı çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten LBE'ın o cevabı beni o kadar güldürdükü mime karşı yenik düşüp yapmak istedim :D

      Sil
  3. Lan ben mimlenmişim sdfghsdf Dün yazıyı okudum ama mimlenenlere hiç bakmamıştım sdfghj Neyse yapayım o zaman,teşekkürler!^^
    1) Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
    Bu hayatta yapmayı en çok istediğim şeyleri yapardım,dilediğim gibi yaşardım ve yapmak istemediğim şeyleri yapmak içinde kendimi zorlamazdım.Zaten sadece 1 yılım kaldığı için okula gitmezdim mesela :D sdfghjkl Gibi gibi işte :D
    2) Fobileriniz, takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
    Benim karanlık fobim var ve zaten bunu çok sıkta dile getiririm sdfghjklş Takıntılarım..,bence her insanın belirli başlı takıntıları vardır ama o insan onun farkında değildir.Yani benimde illaki vardır ama kesin bir cevap veremiyorum.
    3) Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
    OHA,SEN BENİM ZİHNİMİMİ OKUDUN MİMİ HAZIRLAYAN ŞAHIS?!Lan ben her gece bunun hayalini kuruyorum,bu yüzdende cevap vermem hiç zor değil sdfghj Bana kalırsa dünyada tek başına kalmak çok eğlenceli bir şey,düşünsenize naparsanız yapın kimse yok ve bu yüzden fazlasıyla özgürsünüz.İsterseniz gidip tüm marketi yiyebilir,lunaparka gidip oyuncakları çalıştırıp tek başınıza binebilir,sinemaya gidip tek başınıza izleyebilirsiniz.Bundanda ötesi istediğiniz yerleri gidip görebilirsiniz,ay çok güzel yeaağğ koskoca dünya sadece sizin bu müthiş bir şey!!! Ve sakın World İs Mine'ı söylemeyi unutmayın sdfghjk
    4) Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
    Dünyayı dolaşmak zaten istiyorum ama nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum.Evet bir animeci olarak elbetteki Japonya'ya gitmeyi hepsinden çok istiyorum ama şimdi düşündüğümüz zaman Japonyadan çok daha güzel ülkeler var görülmeye değer.Ve ben özellikle Norveç ve Hindistan'ı çok merak ediyorum.Brezilya'da çok güzel tabi.Afrika ülkelerindede görülmesi gereken çok fazla şey var.Azerbaycan'ıda merak ettiğim doğrudur...Bilmiyorum,ama her yeri gezmek istiyorum benn!!
    5) İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
    Kurbağamı?!Yok daha neler sdfghj Ben zaten hayatımda hiç canlı kanlı kurbağada görmedim,görmediğim birşeyide öpemem zaten dfghjklş
    **Yazıyı ikiye böldüm çünkü hepsini birlikte kabul etmiyor :D*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada tek başına kalma fikrine bu kadar ılımlı yaklaşan ilk insansın kinu.. Sıkılmaz mıydın gerçekten??
      Wowowowo norveç? Brezilya? Neden gitmek istediğini merak ettim doğrusu :)

      Sil
    2. Dediğim gibi,her gece bunun hayalini kurarım ben.Ya birkere herkes gitmiş ve sen dünyada kalan tek kişisin,seçilmişsin birkere ya :D Bu arada bu hayalimin her zaman bir sır olarak kalmasını isterdim ama böyle bir soru geldiğinde açıklamadan edemezdim :D Ben biraz yalnızlık meraklısı bir insanım,tabi sıkıladabilirim ama yinede bence çok güzel...
      Norveç'e gitmeyi çok istiyorum çünkü orda benim görmek isteyeceğim çok fazla şey var.Öncelikle Google'da Norveç'in resimlerine bakarsan gerçekten fazlasıyla güzel olan doğal güzellikleri var(nasıl bir cümle oldu).Doğaya biraz meraklı olduğum için Norveç'e gitmeyi çok istiyorum,bir kuzey ülkesi olduğu için genellikle serin olan havasıda tam benlik diye düşünüyorum,çünkü ben sıcaktan nefret ediyorum bu yüzden Kuzey ülkeleri benim için daha iyi.Ayrıca bir Norveç evinde yaşamayı çok isterdim,kelimelere dökemiyorum ama çok çok beğeniyorum orayı.Brezilya her ne kadar deniz kum güneş sevenler için harika olsada Brezilya benim bile sahillerine hayran olduğum bir ülke.Bir yaz tatilimi orda geçirmeyi isterdim,ayrıca annemin eşi Brezilyalı olan bir tanıdığı vardı,bize Brezilya'da gördüğü şeylerden bahsetmişti,ve hoşuma gitmişti,o zaman kendime bende Brezilya'ya gideceğim demiştim.Bende sana anlatmak isterdim ama hiç hatırlamıyorum şuan.

      Sil
  4. 6) En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay?
    Bizim İng öğretmenimiz okulda bize ders içi performans notu yerine verilecek olan bir İng Kelime sınavı yapıyor.Karşınıza ing kelimeler çıkıyor kağıtta sizde Türkçelerini yazıyorsunuz,çok basit.Öğretmen kendi uğraşmak istemediği için bu sınavı sonradan olan bir çocuğun kağıdındaki doğruları saymam için kağıdı bana verdi.(Tabiki cevap anahtarınıda verdi.)Ben ise cevapları doğru yanlış şeklinde işaretledikten sonra kağıttaki doğru cevap sayısını çocuğun doğru sayısı 38lerde bişeyken 48 olarak sayıyorum.(Matematiğim sayı sayamayacak kadarda kötü değilki yahu..)Tabi sonradan yanlış saydığım ortaya çıktı bişekilde ve herkesin içinde rezil oldum.Hoca "Sayı saymaktan bile acizsin"dedi,allahım ağlamak istiyorum tam bi rezillik...T-T T-T Öhöhöhö
    7) Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
    Selpak mendil sdfgh Her ihtimale karşı her zaman yanımda olan birşey dfghj Tilifon sdfghjk Tabi o eskidendi artık bir telefonum yok...Ve tabiki kulaklık.(Oda eskidendi ya,neyse artık.)
    8.Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
    Anime oluyormu?? sdfghj Eğer anime olsaydı Fairy Tail,One Piece ve Angel Beats! arasında bir seçim yapamazdım zaten,iyiki anime olmamış.Kitap diyorsan,Sofie'nin Dünyası derim,film diyorsan bir animasyon filmi söyleyeceğim,oda bir film sonuçta;Buz Devri!!!! sdfghj Çok sevdiğimi söylemişmiydim? :D :D
    9.En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
    O şahısa yapışır,beni bir an önce götürmesi için yalvarırdım.(Ölsem kalsam nolacak diye düşünmüyorum bile,umrumda değil,delimiyim neyim..)
    10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
    Ay ben hap yutamıyorum.s.s Şaka şaka su içmeden yutarım hapları affetmem sdfghj Tabikide görünüp görünmediğimi kontrol etmek,hemen bir telefon bulup fotoğraf çekilirdim sdfghsdf Eğer görünmüyorsam,ev halkını korkutma keyf yaşasın sdfghjghj
    Ahahah çok eğlendim ben ya sdfghjk Mimlediğin için tekrar teşekkürler Ranao-chan ^^ -Kinu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nasıl bir öğretmenmiş ya senin adına üzüldüm. Takma kafana diycem ama taktığını da sanmıyorum no prob. :)
      Ooo ben de tam şu sıralar sofie'nin dünyasını okuyorum :D Buz devrini sevmeyen mi var ?

      Sil
    2. Ya o gün okulda çok utandım,ama hiçbir zaman utandığımı belli eden bir insan olmadım ben.O yüzden herkes olayı pek takmadığımı sandı,ama eve gidince bir süre hiçbişey yapmadan öylece oturdum ve onu düşündüm.Sonrada "amaaaan,boşver"deyip çay koyup çekirdek çıtladım,şuan aklıma gelince yine utandım,ama sonuç olarak boşver demesini bilen biriyim,fazla takmıyorum yani kafama :D Atlantisli Elif'in dediği gibi "Koyarmı sandınız acılar" sdfghjk
      Sofie'nin Dünyası müthiş bir kitap(Ayrıca olay Norveçte geçiyor :D :D)Filozoflardan bahsettiği kısımlarda biraz sıkıcı olabiliyor,ama aslında Felsefe dersi görenler için öğrendiklerini tekrar etmesine yarayacak sürükleyici bir kitap.Aslında kitap ablamın ve ablama kitabı gösterip "Ben bunu okuyacağım!"dediğimde ablamın tepkisi şöyle oldu "Really?".Senin gibi düz mantık bir insanın o kitabı okumadan bırakacağını düşünüyorum dedi bana sdfghjş İşin doğrusu kitabı elime alıp "Sen kimsin?"sorusunu ilk gördüğümde Kinu XXXXX dediğim doğrudur sdfghj Ama kitabı biraz okuyunca ben bile düz mantığımdan uzaklaşmaya başladım.
      Buz Devri'nin yeni filmi geliyor,heyoo!!^^ Hiçbirşeye değişmem sdfghj

      Sil
    3. Hahhaha sen kimsin? Rana sjskjsksj alemsin kinu ya :D Bu sene sohbet şeklinde bilgi kuramı adı altında notu olmayan felsefe dersi görüyoruz. Sınıfın yarısı hoca konuşurken uyuyo(ilk iki ders) Ben ve birkaç arkadaşım hoca her soru sorduğunda düşünen tayfa olarak cevap veriyoruz. Felsefeden hoşlanıyorum :) Fakat kitapta tarihi anlatması başta sıkıcı eğildi ama şu an 120'lerdeyim (yani geçen hafta ordaydım) ve devam etmeden 3 kitap okudum. Okullar açılsın bu kitabın ders çalışmaktan eğlenceli olduğunu düşündüğüm için kitabı bitiririm herhalde (İNŞALLAHH! kitaplarımı yarım bırakmayı hiç sevmiyorum..)

      Ben de rezil olduğumda birkaç dakika hayattan soyutlanıyorum ve biri bana bi şey sorduğunda pis pis sırıtıp kahkaha atmaya başlayabiliyorum. Aslında bunları hep bilinç altım savunma amaçlı yapıyor bence. O sırada yerin dibine girsem yeridir olayı oluyo. Fakat gerçekten takmamak en iyisi !

      Aa sanki bu haberi duymuştum ama tamamen unutmuşum O.o İzlerim, hatta Sinemasına gider izlerim !

      Sil
    4. Bu arada kinu, 3 farklı adsız kullanıcısı var blogda. Tuğba ve misaki sona veya başa kendilerini belli edecek bir işaret koyuyorlar. sen koymayinca bi̇ an şaşiriyorum. mümkünse başa işaret koyup yazsan böylece diğer adsızları sen sanma gibi olası bir durum tamamen ortadan kalkar ;)

      Sil
  5. &
    Ahhhhha! Görünmezlik hapına şüphe etmek hiç aklıma gelmemişti:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) isvicreli bilim adamlarina garezim var o yuzden sjskjsjsjs

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...