13 Şubat 2016 Cumartesi

Neler oluyor #3 { GHS, Kartpostal}

Dönemin ilk dersi sevgili fizik hocamız 30 sayfalık bir kısmı bitirince haliyle okulun başladığının farkına vardık ve yaklaşık 21 gün süren tatilimiz sona erdi. Sona ererken yeni kararlar almamı da sağladı mesela artık kendimi dizilerden uzaklaştırıp kitaplara çeklemeye karar verdim ama şimdilik bu aramızda sır olsun, bir sonraki yazda açılacak bir sır...

Bu yazımın konusu bambaşka bir şey! Uzun zamandır takip ettiğim ve yakın zamanda kısa bir tanıtımını yaptığım gözlerini haramdan sakın kitabının imza gününe ve söyleşisine bilin bakalım kim gittti!!!!
Soldaki Merve Özcan pembeli de Ben ;) Ay ilk defa kendimi koyuyorum...
Evet benn!! Hem de ailemin bütün üyelerini toplayarak! İnanabiliyor musunuz İkizim bile geldi..
Herneyse işte gittik. Sirkeci Marmaray çıkışından 4-5 dakika yürüdükten sonra Timaş yayın şirketine ulaştık. İçeride 25-30 kişi vardı. O kadar heyecanlıydım ki heryere sırıtıyordum.

Size bir şey itiraf etmeliyim ki bu benim ilk kitap imzalatmamdı. Yani belki bir ihtimal daha önce imzalatmış olabilirim ama bilincinde değilmişimdir(nasıl bir kelime oldu bu ya?!). Özellikle sevdiğim bir yazarı tanıma şerefine ilk defa nail oldum!

Yaklaşık bir saat sürdü ve Merve abla kitabı ile ilgili sorulara cevap verdi. Ben ikinci solarak soru sorandım. Sorum da öyle özgün bir soru değildi. Bu kitabın kaçıncı denemesi olduğunu sordum.

Merve abla da bu kitabın 3. denemesi olduğunu, ilk defa 11.sınıfta yazmaya başladığını ve ilk kitabını o dönemde tamamladığını söyledi. Wattpad ile de bu dönemde tanışmış. Hadget arama yerine pek çok islami sözcük girse de birkaç amatör yapım kitap bulmak dışında pek bir şey bulamamış ve böylelikle bir kitap yazmaya karar vermiş.

Amacı gerçekten çok manalı. Sayesinde şu anda wattpad'de bu tarz yüzlerce kitap var. Bazıları giderek saçmalıyor olsa da genelde gerçekten güzel amaçlarla yazılmış birçok kitaplar var.

Arkadaki cami tadilattaydı anca bu bölgesini çekebildim...
Soru-cevab sonrası ise imza ritüellerine geçtik ve "Benden mutlu kim olabilir ki" durumunda olunca bütün ritüelleri yapmadan oradan ayrılmadım ve hepsini Merve ablaya zorla yaptırdım. GHS konulu fotoğraf çekimi mi dersiniz yoka GHS çerçeveli fotoğraf mı dersiniz artık. Hepsini yaptırdım ve her yeri imzalattım. Kısacası kendimden geçtim sjksjksj


Sonunda da ablamla ikizim dalga geçti... Ama ben eminim ki çok tatlıdım :DD

İşte bu kadaaar! Sonunda da ordan çıkıp az ilerideki Gülhane parkına gittik. Ayaklarımın ağrımasından, karnımın açlığından hayıflanırken yukarılara çıktık ve İstanbul manzarası bani adeta susturdu. Ağlayan bir bebeğe emzik vermek gibi bir şeydi. Tabii benim azım açık kaldı ve bir sürü fotoğraf çekildim. İster çayla ister GHS kitabımla!

Ardından da Marmaraya binmek için yola çıktık ama bu sefer ablamla ben diğerlerinden önden gittik. Çünkü bir bir isteğim daha vardı. Kartpostal alacaktım!

Peki neden?

Tuğçe adlı yeni bir bloggerla tanıştım. Kendisi dünyanın bir çok ülkesinden gerek kartpostal gerek de hediyeler almış bir postcrossing senpai'yı :D En son kartpostallaşma uygulamasını bloggerda bir adet haline getirmeye karar vermişti.


Fakat açıkçası hayatımda hiç kartpostal almamıştım ve sahip olduğumu da hiç sanmıyordum. Ben de bu nedenle bu kaçmaz fırsatı değerlendirerek dükkan dükkan kartpostal aradım. Kısa bir süre zarfında 6 tane İstanbul konulu kartpostal aldım. Şimdi asıl sorumdayım:

Kim benimle kartpostallaşmak ister?? Stoklar her an tükenebilir dikkat :D

12 yorum:

  1. Ben isterim. Zaten kartpostallaşacak birini arıyordum. Ay çok heyecanlı. Sevdiğin yazarla tanışabilmene çok sevindim. Darısı benim ve Tae nin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Ayy hakkaten çok heyecanlı! Kartpostallaşmak için fazla acemi olduğum için hangoutstan ayrıntısına kadar konuşmalıyız sanırım. hangouts davetti̇yemi̇ kabul etmeyi unutma! ^^ Tekrardan sağol :)

      Sil
  2. Yazını şimdi okudum ve kitabı çok merak ettim,pazartesi günü bende edineceğim inşallah:) bu tarz kitapları her genç okumalı ve bilinçlenmeli benim fikrimce.
    Gelelim yazının son kısmına,çok mutlu olduum benden de bahsetmişsin ^-^ İkimizde İstanbul'da yaşıyoruz eğer istersen kartpostallaşmak isterim seninle,çok mutlu olurum ^-^

    Bu arada bildiğim çok güzel bir kartpostalcı var Sirkeci de iki katlıdır.Yılların kartpostalcılarıdır kendileri(Keskin Color).Hem kalite, ucuz(tanesi 20 krş) hem de çeşit olarak fazla. Merak edersen adresi mail le atarım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sirkeciden aldim zaten bunlariii ve cok aramistimm!! Bir sonraki sirkeci gezimde oraya ugrarim o zaman. Hangoutstan vb atarsan sevinirim :)

      Sil
  3. Benim adım adsız😏 Aslında kim olduğumu biliyorsun.hahaha bence yazın güzel omuş ama eleştirusellik hiç katmamışsın. Yani kitabın seni sevindiren ve rahatsız eden yerlerinden hiç basetmemişsin. Yani biraz tozpembe olmuş. Ama tozpembe gözlükler sana yakışıyor.😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıyor di mi ;) Gözlerimi yasartiyorsun dostum :) eleştiri konusuna gelirsek aslında bu bir tanıtım yazısı değil... Yani asıl tanıtım yazısını kitabı yeniden bitirip altını çize çize okuyunca yazacağım. Bi haftaya bjter ama son 3 yazımın 2si bu kitapla ilgili oldugu icin takipcilerimi sıkmak istemiyorum büyük ihtimalle 2-3 hafta sonra yayinlarim ama o zamana kadar kitap eline geçer zaten ve sen de okursun ;) Ay fazla mı ipucu verdim ne... Neyse haftaya cuma-cmrtsi gibi görüşürüz byee~~

      Sil
  4. Sevdiğin yazarla tanışmak güzel bir duygu gerçekten :)) Kartpostallara bayılırım, bende de çok yok ama Koreli arkadaşıma kargonun yanında falan göndermiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wowowo herkesin kartpostal arkadasi var yaaaa... Neyse artik benim de blogger kartpostal arkadaslarim olacak insallah! :) sen de uygulamaya katilmak istersen kapimiz açık^^

      Sil
  5. &
    Hiç imzalı kitapım olmadıııııı:"((( olsun..
    Bu arada bir tek şunu söyleye bilirim: seni gördüğüm için çooooook heyecan yaptım!!! Yüzünün de çooook güzel olduğuna eminim^•^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa misaki :') yorumlarınla beni güldürmeyi başarıyorsun ya helal olsun :D
      Sanırım bundan ileri fotoğraf koymayı düşünmüyorum ama belki bir gün karşılaşırsak onu da göreceğine eminim sjksjksj

      Sil
    2. :)))
      Zaten bundan ileri fotoğraf koyma:) Önyargısız dünya en iyi dünyadır:) Ve umarım karşılaşıp zıplaya zıplaya zıp zıp yürürüz:)))!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...