6 Şubat 2016 Cumartesi

Blog korkularım #1

Şu blog ile ilgili beni korkutan bazı şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bunlar o kadar fazlalaştı ki sizlere anlatmadan duramıycam. Gizemi severim ama gerçek hayatta değil. Ve bu olaylar beni o kadar ürkütüyor ki !

1. Tıklanma sayı rekoru kıran post

Evet bu yazı rekoru son 8 aydır elinde tutuyor ve bırakacak gibi değil. Günlük blog görüntülenme sayılarını incelerken günde tıklanan sayısının yarısının bu yazıya gelmesi tesadüf mü?

Yazı için tıklamayınız. Ne yani daha çok tıklansın da merakımdan çatlıyım mı?


KORKUYORUM! Ve Bu korkumu yazıya son 4 aydır yorum yazan ilk arkadaşa bu yorumumla olabildiğince açıklamaya çalıştım:

2. Yazıyı yayınladığım anda beni +1'leyen dost


Google+'a kaydolduğumdan beri yazılarımı +1'leyen gizli bir fanım var. Bu gizli şahsı ne kadar sevdiğim kelimelerle anlatamam. İlk beğenilerimi hep kendisi yapar ve şu zamana kadar birinci mevkiden aşağı adımını atmadı. Bir nevi sponsorum gibi. 

İsmini bulamadığım bu şahsı araştırmayı uzun bir süre önce bıraktım. Fakat yakın bir zamanda LBE'nin şu yazında görünce şok geçirdim.
Aramızda şöyle bir konuşma geçti:
3.Google Azerbaycan 

Son olarak bu bir koku değil bir gurur ve de cehaletimin simgesi. Blogumun yönlendirildiği sitelerden biri de google Azerbaycan. Beni mutlu ettiniz arkadaşlar. Sayenizde google'ın ülke isimli siteleri olduğunu öğrendim çünkü daha önce hiç Google türkiye google'ı görmemiştim.. 


Sayanora... 

16 yorum:

  1. Ay cidden ürkütücü olmuş o çok tıklanan yazı. Bu arada ben hala +1'leyen kişiyi çok merak ediyorum. Neden ortaya çıkmıyor ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemli kişi olmayı mı seviyor acaba... :)

      Sil
  2. &
    +1 şaşırtdı o.O Tıklamayınıza tıkladım :D ve teorim yok. Ufak tefek aklıma bir şey geldi ama anlamsızca o.O +1 olayı gerçekten ürkünç ama..
    Ve google azerbaijan kullanıyorum:D Buraya geldiğimde otomotikman tekefonum google az kullanmaya başladı. Ama ben naaptım?:)) google com tr-e defalarca tıkladım ki onu kullaniim:) Google com tr Türkçe sonuçlara yönelik ama google az-de her dil var sanki:D En basitinden müzik araştırması yaptığımda azerice, türkçe, rusça ve daha nice dillerde sonuç çıkıyor.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wowowowo iyiymis ;) Miaaki siz simdi ailecek ne kadar bir süre daha azerbaycanda kalmayi dusunuyorsunuz ? Merak ettim :) mesela makoto 5-6 aydir amerikada ve insaallah hazirana donecek ailesiyle !

      Sil
    2. &
      Bizim durum karışık:/ Okula burda devam ettiğim için üniversiteyi bile burda okuma ihtimalim büyük (çook büyük...). Ve, bazı sağlık sorunları yüzünden burda ne kadar kalırsak, şu an için o kadar iyi. Okullar bitene kadar burdayız (ablamla Abi'm düzenli burda kalmıyorlar) ve yazın geri dönüp dönmeyeceğimiz de soru işareti altında. Yazın burda yapılması gereken işler var:/ Ben de bilmiyorum Ranao. Gerçekten karışık:/

      Sil
    3. Hmm kolay gelsiin! Kendini nerede mutlu ve güçlü hissediyorsan orada ol :) FİGHTİİNG!

      Sil
  3. o gizemli +1 dostu çok sevgili google'mızdan başkası değil. Biz bir yazı yazdığımızda otomatik olarak google plus ta yayınlanıyor yazı, anında gelen +1 o otomatik yayının simgesi. korkulacak bir durum değil yani hepimizde görülen bir şey ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gerçeği öğrenmek beni mutlu etmesi gerekirken neden daha da mutsuz etti. Sanırım +1lerin sahibinin gizemli fanımız olma durumu gururumuzu okşamıştı ve şimdi de umutlarımız yılıkdı... Elveda gizemli kişilik vE teşekkürler bilgi için :)

      Sil
  4. Bu Google bi beni yönlendirmiyor galiba :D Seni nereden yönlendiriyor? , acaba beni yönlendiriyor da benim haberim mi olmuyor, anlamış değilim :D
    Senin şu postta oldukça gizemliymiş Uuuu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu yönlendirme kousunu anlayamayanlardanım... Bu azerbaycan şeysini trafik kaynaklarının başvurulan siteler kısmında gördüm yani yönlendiriyor sayılmaz..Uuuu :DD

      Sil
  5. madem seni korkutuyormuş ilki hakkında bir teori üretmek istiyorum, bir nebze rahatlarsın umarım.

    yazına tabi ki tıkladım ^^^ farkında mısın bilmiyorum ama yazın googleı tam seveceği tipte. bol bol resim var, başlık, etiketler her şey tamam. özellikle başlıkları google da aratınca, senin yazın ilk sırlarda çıkıyor ve görseller bölümünün ilk satırlarını kapmış yazının resimleri. özellikle görseller den bloğa gelen kitleler, yabancı ağırlıklı da olabilir bu yüzden çok okunup az yorum alan bir yazıdır. google seni sevmiş, iyisin yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bunu ben de fark ettim. Resileri dayamış makoto. Başlık da dikkat çekici dediğin gibi. Ve aşağıdaki yorumunda mokanın dediği giibi yazınca gerçekten bizim yazı çıktı. Sanırım haklısın hem de dibine kadar. Yorum konusunu açıklığa kavuşturman o kadar iyi oldu ki minettarım sana! ^^ Bayan sherlock! ;)

      Not: Yazı blog arkadaşım makotonun :)

      Sil
  6. Google'da Kamisama Hajimemashita 3. sezon diye aradığımda sizin yazı en başta o yüzden onda çok tıklanma var :D 3. sezonu izlemek isteyen herkes Google'a yazdığında sizin yazı çıkıyor :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omoo cidden öyleee!!! Ablama baba candır yazınca bizim yazı çıkıyo diye hava atmıştım şimdi bunda da çıkması beni ne kadar mutlu etti bilemezsin. Teşekkürler mokaa <3

      Sil
  7. Gizli fan yoxmuymuş? Məndə də hər yazdığım yazıya online olub baxan amerikadan biri var amma kim olduğunu nə anladığını bilmirəm. Hər yazımda eyni bölgədən online olur. Çox maraqlıdır mənə də o ağlıma gəldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah o da iyiymiş :D Keşke bu da gizli bir fan olsaydı...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...