27 Şubat 2016 Cumartesi

Pi'nin Yaşamı

" Bu hikaye, Tanrıya İnanmanı sağlayacak"
dedi Pi ve hikaye başladı.
Fotoğraf bana aittir :)
Merhaba arkadaşlar. Bütün haftamın en değerli olayı bu kitabı okumuş, filmini de biricik ailem ile birlikte izlemiş olmam. Bu nedenle hafta bitmeden tanıtıyım dedim :)
Herkesin okuması-izlemesi gereken size önemli şeyler katabilecek kaliteli bir kitap. Yorumlamam aşağıda bu faslı o zaman yapalım. Şimdi konusu:

Tekrar yazmaya ne gerek var diyerek 1K sitesinden bir ekran görüntüsü aldım. Tam sayfa için tıktık.

Kitabı 2 günde bitirdim. Bazen sıkıcı bulduğum yerler oldu ama genel olarak nefes kesiciydi. Aynı arka kapaktaki alıntıdaki sözü söylemek istiyorum. Kitap "zekice işlenmiş şaşırtıcı ve dopdolu" ydu. Şaşırdığım, ürkütücu bulduğum cok yer oldu ama çoğunlukla hayran kaldım, hayret ettim. Bu arada artık en sevdiğim hayvan bengal kaplanı :)
Kitabın sonunu çok güzel olmamış diye düşünürken, kitaba başlarken okumaya üşendiğim-belki de spoiler almaktan korktuğum için görmezden geldiğim- yazarın notunu okudum ve her şeyin üzerine en büyük şoku o zaman yaşadım.

Alıntılarımı sitede görüntülemek için:



Şu sıralar biraz yoğun ve halsizim. Duyurularda da belirttiğim gibi, yazı yazmak gelmiyor içimden. Diziler desen six flying dragonsun 4.5 bölümü birikti derim şaşırırsın. Bugünlük benden bu kadar. Sanırım en az emek verdiğim yazımı yayınlıyorum. Yazmaya-daha doğrusu resimleri yapıştırmaya başlayalı 20 dakika bile olmadı. Hadi sağlıcakla kalın :)

9 yorum:

  1. Pi'nin Yaşamı evet hem okumalı hem izlemeli. :)

    Ve bu arada benim de kitabım çıktı! :)

    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogunuzdan gördüm ilgimi çekti şimdilik okuyacağım çok kitap var elimde bu nedenle biraz rötarlı olacak ama inşallah almayı düşünüyorum.

      Sil
  2. Filimini izledim ama kitabını okuma fırsatını bulamamıştım :) En kısa zaman da okucam :) Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku çok şey kazanırsın :) takipteyim^^

      Sil
  3. &
    Aaaaa! Kitapı olduğunu bilmiyordum! Ama filmini izledim tabi ki:))) Hatta çok sevmiştim. Bazı replikler de hala kafamda:)) ve bende de bir dizi film tükenmişliği var:/ aslında iyi gidiyordum ama birden bire izleyecek dizi bulamadım:/ Descentant of the sun'ı izliyorum şimdi. Dün madam antoine final yaptı. Cheese in the trap zaten çoktan final yaptı. One more happy ending 6-bölümden itibaren sıkıcı olduğu için bıraktım.... The moon embraces the sun'ı izlemek istedim ama bir sorun var sanırım açılmıyor! Kore dizi film dışında da başka filmler ve dizilere sabrım yetmiyor... Sherlockun 3 dakikasını izledim. Alvin ve sincaplar 4ün 20 saniyesine katlandım ve kız sincaplar olmadığı için izlemicem de.
    Yani çingum, dizisizlik içindeyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whoaw! kore dizilerine ara vermiş olmama rağmen söylediklerinin hepsini biliyorummm! BU KÖTÜ BİR ŞEY! Herneyse... Son zamanlarda izlemiyorum ma 2 hafta önceleri bi tek six flying dragons vee tabii ki cheese in the trap'i iliyordum. Nedense madam ant.'a devam etmemiştim. one more happiningi zaten sevmemiştim. Decents of the sun'ı AŞŞIRI MERAK EDİYORUM!! Song joong ki 'yi severdim bakalım bu dizisini izlediğimde(bu 3 hafta sonraya felan tekabül ediyor) de sevecek miyim...
      Şu sıralar kore dizileri ile dizginlenemeyecek duruma gelmiş sabrımı genişletmek için KİTAP okuyorum!! Hem de uzunuyla kısasıyla sıkıcısıyla eğlencelisiyle bütün kitapları! Tabi üzerine bir de dersler eklenince bloga zaman ayıramıyorum... Üzgünüm!!
      İşte ben de mazeret yaratma meşguliyeti içindeyim :DD
      Belki de buralara biraz neşe gelmeli... BYE BYEE ÇİNGUYAA!

      Sil
  4. Merak ettiğim kitaplardan biri. Hoş bir konusu var. Filmini hala izleyemedim ya, önce onu bir izleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayııır olamaaaz! Önce tabiki KİTAPP! Çünkü çok izleyiciler gördük ki kitabın kapağına bile bakmadı... Yani anlayacağın önce kitabı okumazsan bir daha zor okursun :! İyi okumalar ardından da iyi seyirler :)

      Sil
    2. Bende o iş biraz ters işliyor işte. Eğer önce kitabı okursam filminin yüzüne bakmıyorum, filmi izlesem bile keyif alamıyorum :D Ne yapsam hala önce kitap mı diyorsun?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...