25 Şubat 2016 Perşembe

25 Şubat?? OH NO!?

Şimdi size kısa bir öykü anlatacağım. Bu öyküdeki bütün imgeler benzetmedir. Kimlerin kim olduğunu siz tahmin edin :)

Not: BUGÜNÜ SAÇMALAYABİLDİĞİN KADAR SAÇMALA GÜNÜ İLAN ETTIM. NE DE OLSA ÖNEMLİ BIR GÜN ;)

Hikayeyi okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız.

"

Kızım 2014 yılının mayıs ayında vakti gelmeden doğdu biz de 2015'in Şubatına kadar küvezde(!) baktık. Dışarıya pek yüzünü göstermedi, gösteremedi Ebeveyni olarak çok yeterli biri değildim. Daha olgunlaşmamıştım.

Sonra bu böyle olmayacak diyerekten yanıma dadı aldım. Bu dadı bebeğimle ilgilenirken bana o kadar destekçi oldu ki kendimi yeniden bir anne gibi hissettim. Güzelce baktı, mamasını yedirdi ve onu giydirdi süsledi.

Aslında giydirme ve süsleme işini kızım 5-6 aylıkken birlikte yaptık. O kadar güzel kıyafetler giydirdik ki sanki kızım yeniden doğmuştu. Giderek yaşıtlarına benzediğini fark ediyor, içten içe ebeveyni olarak duyduğum vicdan azabım hafifliyordu.

Dadımız bir süreliğine tatile çıkınca kızım da kendi ayakları üzerinde durabilmeye başlamıştı. Artık mamasını kendi yiyor, kıyafetlerini tek başına hallediyordu. En önemlisi de artık konuşabiliyordu.

Biliyor musunuz kızım artık bir yaşında!
"

Blogumu resmi olarak kullanmaya başlayalı tam bir yıl olmuş. VAY BE!
Şu bir yılda çok yol kat etti, ettik.


Son olarak eklemek istiyorum:

"Artık mamalarını da gayet iyi yiyor. Günde 100'ü aşan tıklanma sayısıyla annesini mutlu ediyor. Aferin kızıma!"

Lütfen bu kadar saçmaladığım için beni affedin. Yalnızca tam 1 yıl önce bu bloga başlamış olduğum gerçeği başımı döndürdü de.

Kızımın en büyük destekçileri olan sizlere her daim ziyaretimize geldiğiniz için teşekkürler :)

İnşallah nice bloglu -ve tabi ki sizlerle birlikte yıllara!

Not: Şu yazımda blogun açılış gününü 25 şubata aldığımı yazmıştım.

8 yorum:

  1. Bloğun bir yaşına girmiş ,
    Resmi olarak :)
    Dadı fikri çok iyi benimde Dadım var iyi oluyor öyle :)
    Görüşmek dileğiyle Ranao chan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dadı şartmis bizim için :) makoto da insallah birkac aya dönüyor belki de blogumuzun orta cagdan yeni caga geçiş yapma dönemin gelmistir. :DD neyse daha fazla sacmaalamadan gideyim ben :)

      Görüşmek üzere esra chan ^^

      Sil
  2. daha nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Uu hayırlı olsun, biz tanışalı da yaklaşık 1 yıl oldu değil mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılır ama tam değil :)

      Güncelleme: Demin gittim ilk yazılarıma baktım gölerim yaşardı sjksjks
      İlk yorumum 3 matta gelmiş ve bil bakalım kim tarafından?

      SEN :D

      Demekki tanışma yıl dönümümüze 4 gün kalmış hjkfghfnrf nice yıllara!

      Sil
  4. &
    GEÇ TEBRIK EDIYOR OLUŞUM İÇİN ÇOOOOOK ÜZGÜNÜM!!!! Tebrikler! Umarım en iyi şekilde en iyi şartlar altında uğraşırsın bloğunla:)) Unarım hep benim gibi muhtesem bir yorumcun olurrrr:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıl seninle tanışma yıl dönümünü de kutlarız inşallah!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...