30 Nisan 2015 Perşembe

Kar Tatilinde Dehşet [ Agashis Edition ]

Salam. 

Sucuk. Sosis.☆⌒(ゝ。∂)


Credit to the owner of the drawing .

Uzun zamandır yazmıyorum ... Rana benim boşluğumu dolduruyor ♡ 

Veee iste. Burdayım. Ve size Rana , ikizi (Yunoka), Ranalarin oda arkadaşı-dunyanin en harika oda arkadası (dhoa) ve benim başımızdan geçen çooooooook action bir olay anlatacagim. 



Iyi seyirleer //

Soğuk bir kış günüydü... 
Simdi malum biz uzak Doğu fanları, fellek fellek Kore restoranlari ariyorduk. Yunoka bize Kadıköy'ün en ücra köşelerinde bir noodleci buldu. Sagol Yunoka. Tabi biz Google Maps cahilleri sora sora ... Bulamadik tabiki de . Uzun bir süre seyyar satıcıları röportaj ettik. 




Bi ara aynı yerden en az 10 defa geçtik ve ordaki adamlardan birine sormaya karar verdik. Adam bize ' Kaç saattir sormanizi bekliyorum! ' dedi... (-_ლ)


Dün gittik kapalıydı bu nedenle sadece bu fotoğraf var elimizde...

Neyse, sonra bulduk acayip yollarla ... Gittik böyle, minik şirin bi yer. Etrafta yelpazeler falan. Saadece bir şey bütüün ortami bozdu. SARKI. 

ÇALAN SARKI ISPANYOLCAYDI. YAAAAY. 
(╯°益°)╯彡┻━┻

Fiyatlar ucuzdu. Ortaya bi karides cipsi, 6 çesit sushi, her birimize ramen söyledik. Ben ve Rana sebzeli, Yunoka kardiesli, oda arkadaslari deniz ürünlü yedik. Tadi güzeldi ama biraz suluydu. 

Karides cipsini begendik. 

Sushi. Allahim. Kim icat etti sushiyi. YENGEÇLI. KARIDESLI. AVACADOLU. SALATALIKLI. VEEEE BALIK YUMURTALI. Herkes bir daha yiyemem diye yedi. Tabiki de ben sadece Avacadolunun kenarindan issirdim sadece. Yunoka balik yumurtali yedi... Böyle küçük kırmızı şeyler. Iyyy...

Ödedik. Çiktik. Kar tatili olduğu için tüm gün bizimdi. Akasya AVM ye gitmeye karar verdik. Metroya bindik. 1737482 saat yürüdükten sonra vardik. Eveeet. Asıl ACTION şimdi başlıyor. 




Akasya'ya girdiğimiz andan itibaren Yunoka kızarmaya ve bütün vücudu kaşınmaya başladı. Yüzünde ve kollarinda hafif benekler vardi. Hemen tuvalete gittik. Her yerine soğuk su falan döktük. Nasıl korkuyorum anlatamam ama.



 Ben hastalıklara veya alerjilere hiç gelemem... Hele en iyi arkadaşım olunca... ÇOK KORKTUM. Donuk donuk bakti Rana. Sonra hemen buldu eczaneyi. Zaten geri kalanimiz sok ve iptal. Rana eczaci olan annelerini aradi, ilaçlari aldi. Bir de üstüne Yunoka aşı da oldu. Yunoka aşı olurken Rana'ya sarıldım üzülmüstür diye. Çünkü fazlasiyla sakindi. Ben sarılınca ağlamaya başladı... Canım benim yaa ... 


Neyse D&R da annelerinin Yunokayi almasini bekledik. Onlar gidince biz de biraz daha dolasip, Kadiköye döndük. Benim son bi isim kalmisti orda. Rana'nin da baska bi işi vardi. AMA RANA'NIN SARJI BITMISTI. Ve ayrılmıştık. Rana TEKTI. DAN DAN DAN.

Kadikoyu iki defa tavaf ettikten Sonra benim üstün zekamla Rana'nin yerini kesfettik ve ikiser ikiser okula döndük. 

( Ranalar durağı da kaçirmis dönerken... ) 



Sonra Yunoka'nin kabuklu deniz ürünlerine alerjisi oldugunu ögrendik. Karidesli her şeyi yiyince ... Öyle iste ...

Size tavsiye olsun.  DO NOT EAT bilmediginiz seyler. Bizim gibi ortada kalirsiniz sonra. Ve bilmediginiz alerjilerinize dikkat edin. 

Sağlıcakla kalın. 

- Makoto Senpai ]



3 yorum:

  1. Üzüldüm ya, tam da tatile denk gelmiş. Benim de yumurta alerjim var. Kek börek çörek ne varsa hepsinde yumurta kullanıldığından fazla yediğimde reaksiyon gösteriyorum. Ama küçüklüğüme göre bayağı azaldı - çünkü vücudumu alıştırdım. Eskiden kendi doğum günü pastamdan ikinci dilimi bile alamazdım, düşün yani... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta ?! Dünya yumurtadan olsumus gibi bisey ; A ; Geçmis olsun // Azaldigina sevindim alerjinin ^^ Ben çok korkarim alerjilerden yaa :/

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...