24 Nisan 2015 Cuma

Mim #02:Bir kitap olsam

Öncelikle beni mimleyen Akashiya'ya sonsuz gülücükler gönderiyorum -kitabımın konusuyla alakalı olarak kötü düşüncelerimi tamamen soyutlayıp kendimi bir gülücük makinesine çevirdim-  bu yüzden biraz saçmalıyorum kusura bakmayın :P

Kitabın adı ne olurdu?

 Bir gülücük al *Bedava!* olurdu. Bu ismi internette gördüğüm bi resimden alıntıladım. Gördüğümde gülümsemiş ve galeriye kaydetmiştim. Kader tam telefonumda yer açılsın diye 250 milyon gereksiz fotoğrafımı silerken karşıma çıkıverdi ve kitabıma kendime başlık oldu :)

Kitabın ön kapağında ne olurdu? 
Öncelikle kitabın yapısından bahsetmek istiyorum. Sanırım şu ince 150-200 sayfalık ciltsiz ama asil duran kitaplardan olurdum. Yazılarım normalden 2 punto daha yüksek olurdu ki okuyanı bi süre sonra ne kadar yavaş okursa okusun vay be ne kadar hızlı ilerlemisim diyip mutlu edicek bir kitap olurdum.
kapak: 

Böyle bi resim olurdu arka kapakta ise biricik fingerlar olurdu :)
finger fun ile ilgili görsel sonucu
ya da tam tersi mi olsa *-*

Arka kapağındaki tanıtım yazında ne yazardı?

"Aslında çok kolay gülümseyebilirsiniz, 40 tane kasınızı hafifçe yukarı kaldırın. İşte! işte böyle"dedi genç kız Dünya para ile satın alınan bi yer olma yolunda ilerlerken. Genç kız, her gün farklı bir sokakta insanlara gülücük dağıtarak dünyanın gayesni anlamaya çalışıyordu. Bu sırada çok düşünüyor çok gülüyor ne var ki çok da ağlıyordu... Düşünürken kendini adeta descartes sanıyor, yeni bir fikir bulunca amerikayı keşfetmişçesine seviniyordu . Aslında oldukça sıradan olan bu kızın tek gayesi vardır o da: 7 milyar insanın aynı anda tebessüm etmesi!

Önsözde ne yazardı?

Hayatın çeyreğine bile gelmemiş bir kızın hayatını yazmak çok da akıl karı olmasa gerek :D
Yine de beni basan-hani kitabım ya ben- editör arkadaşlara ve büyümemde emeği geçen bütün düşmanlarıma -başta hayata- burdan sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.

Kime ithaf olurdum?
Kendime!
Evet doğru duydunuz kendimi kendime ithaf ediyorum! Çünkü bu kitaptan en çok ders alacak insan benim! Yine de mutlu olmak isteyen herkese ithaf olurdum diyebilirim.

Cevaplarken bi hayli zorlandım, konu dışına çıktım,  yoruldum ama eğlendim!

Ben de yapmak isteyen herkesi mimliyorum fightingg!

2 yorum:

  1. Ahahah, kitabını alıp okumak istiyorum! Benden de sana sonsuz öpicikler :**

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...