5 Nisan 2015 Pazar

Neler oluyor #01

Ah Şu sınavlar!
Malum sınavlar bastırınca blogu biraz boş bıraktık gibi olduk. Makoto ve ben anca sınavlar bitince yazmaya vakit buluyoruz bu nedenle şimdiden Gomennasaiii!

Şu aralar sınavlar dışında ne yaptım? 

Anca haftasonları gelebildiğim evime -yurtta kalıyorum da- geldiğim anda dizi anime ve mangalarım beni bekliyordu ve ben de tabi ki hepsini izledim!
HAHAHAA!
Neler izledim?
Kuroko no basketi izledim ki bitirdim! tabiki son çıkan bölümlerini Sonracığıma last game'in son chapterini okudum ayrıca yeni dizimi de buldum! Aa bi de elin oğlu var!
Şimdi bu postumda son zamanlarda az da olsa izlediklerimi-okuduklarımı- anlatıcam! iyi okumalar...

kuroko no basket season 3 12 ile ilgili görsel sonucu

Kuroko no basketten neler oluyor?

Seirin lisesi finalde!
Biricik kurokocuğumuz kise nin bir sonraki kopyalamasının kim olacağını bulmaya çalısıyodu vee sonunda buldu.Hem de nasıl! her şey ayarlanmış bir plan olsa da sn 4 saniyede gerçekleştirdikleri performans biraz abartıydı.
Not: Aslında böyle şeyler daha önce olmadı değil Geçen seneki milli maçta son 4.3 saniyede emirin attigi basket ne güne duruyo di mi ;) o yüzden her an herşey olabilir ümidinizi kesmeyin!
Off kuroko çok havalııı!
12.bölümün sonuna gelirsek;
Yaa o nasıl bir sonduuu! kurokonun geçmişi yarıda kesilir mi! bunu bana yapamazlar!Bari olaylar toptan 1 bölümde anlatrsalarmiş. Gerçekten şu an çatlıycam kim bu akashinin ikizi??? -tam olarak böle bi şey denmedi tamamen benim öngörümdür- Ama görünen o ki işler kızışaçak ve ben her hafta deli gibi yeni bölümü bekliycem...


Peki ya Last game de?

Telefonuma gelen bir bildirimle eski günlerime geri döndüm! Evet last game in 42.chapteri çıktı ve ben de hemen okudum - ne kadar acayip(!)-
Okudum ama pek de mutlu ayrılmadım. En sevdiğim manga olan last game beni hayal kırıklığına uğratmaya başladı tıpkı kimi ni todokedeki gibi...Aslında burda görüşlerimi açıklayacaktım ama Mugiwara no Wholock benim yerime gayet güzel açıklamış. Ayrıntılı bilgi için isminin üzerine tıklayarak blogunu ziyaret edin!



The girl who can see smellS

Dizinin isminden de anlaşılacağı gibi dizi komadan uyandığında kokuları görmeye başlayan bi kızı anlatıyo ama ayrıntılı bilgi için -büyük ihtimalle bu yazımdan hemen sonra yayınlayacağım- postumdan bulabilirsiniz.

Elin oglu

Her bölümünü olmasa da ilk bölümünü izlediğim geliştirilse güzel olabilecek bir program başladı!

"Abnormal summitin türk versyonu!"

Tam olarak abnormal summit formatında olmasa da programda yabancı ülkelerden ülkemize gelmiş yabancılarla gündemin  konuşulduğu bir programdır.
Neden üstünü çizdiğimi soracaksınız çünkü ilk bölümden anladığı kadarıyla sadece espri yayıp gülmek için yapılmış bir program olmuş. Gerçekten böyle olmasına üzüldüm ama abnormal summitin ilk bölümü de çok ciddiydi o yüzden hala bi umudum var.Yine de hakkını vermem lazım karakterlerin çoğu istenilen tarzda olmuş hele Danilo ve Chabi!Ayrıca Masataka ve Manuel de iyi iş çıkarttılar ama açıkçası devamını pek sevdiğim söylenemez...
elin oğlu danilo ile ilgili görsel sonucu

Geliştirilmesi gereken üç ana problemi var:
1-) Seyirci olmamalı
2-) Habire şarkı söylememeliler -o ne öyle evlendirme programi gibi!-
3-) Daha fazla evrensel olaylar konuşulmalı! Adamların konuştuğu şeye bak: kıskançlık!?

Devamı daha iyiydi ama hala geliştirilmeli yine de eğlendim mi?eğlendim.

Postumun sonuna gelmiş bulunmaktayım sağlıcakla kalınnn!

3 yorum:

  1. Sınavlarda başarılar ikinize de :) Şu Elin Oğlu konusunda herkes hem fikir atv bir türlü anlamıyor niyeyse -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol^^ Aynen ya keşke degistirseler o zaman çok daha izlenesi olur.

      Sil
    2. Sağol^^ Aynen ya keşke degistirseler o zaman çok daha izlenesi olur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...