21 Nisan 2015 Salı

Hwajung/Tarihi drama!

Geldimm! Hem de Sensory couplein yanına yeni bir güncel tarihi drama alıp geldim!!!
Bu dizi bi harika dostum. En azından izlediğim iki bolum beni direk dong yi yada dae jang geum zamanlarıma götürdü!
Hem de oyuncular hep tanıdık başka ne istersiniz ki!! Bölüm sayısı artmadan başlayın derim çünkü baya uzun sürecek!


Dizi adı:Hwajung/splendid politics
Senarist:kim yi young-Dong yi nin senaristi♥-
Bölüm sayısı:50 -gözünüz korkmasın tarihi dramalar çabuk ilerler-
Yayın Tarihi: Yeni başladı yaklaşık 1 hafta önce
Yayın zamanları: pazartesi ve salı



Konusu: Kral veliaht prensin elçiler tarafından onaylanmamasindan dolayi ayrıca kendinden çok daha iyi bi kral olucak korkusuyla veliahta zalimce davranırken bi gün zehirle öldürülür yeni kral veliahttir bu sırada yeni kralin kız kardesinin gelecekte yaşayacağı politik ama bi o kadar romantik olacağına inandığım konuları ele alır.

Vee karakterler:

Veliaht prens Gwanghae : Cha seung won♡
İlk olarak son dizisi you are all surrounded dizisini izleyip hayran olmuştum $^$
Ardından bi aralar reyting rekoru kırmış gratest love dizisine basladim baslayis o başlayış fanı oldum çıktım!

Lee yeon hee : Princess Jungmyung♥
Bir zamanlar favori aktrisim desem... Ghost dizisindeki bilgisayar mühendisi rolünü çok havalı bulup inşallah gelecekteki mesleğimi seçmemi sağlayan diziydi.nin baş rolü. Sonradan gu family book un ilk bölümlerinde choi jin hyukla oynadı. Gerçekten güzel kadın!

Hong Joo Won : seo kang joon♥

Bu yazıyı yazana kadar kadroya dahil edildiğini bilmiyodumm!! Ama ne kadar sevindim bilemezsiniz! Geçen sene cunning single ladyde yani best dizimde ikinci karakteri oynuyodu ama şimdi anakarakter bakalım nolucak!

Böyle tanıdık bir sürü oyuncu var izleyince anlarsınız ;)

Ama söz etemden edemiycem bu adamı tanımayaniniz var mi??!!
Bakışları bile seri katil gibi *^*
Her dramada -tarihi normal farketmez kötü karakter rolunden kurtulamayan her dizi sonunda ölmeyi hakedecek ne yaptim diye bağıran adam!!
Empress ki
i hear your voice
coffee house
ve daha bir sürü dizi!!

Dizinin ilk iki bölümünü izeyince pek bi sey anlamıycaksınız emin olun ben de kim iyi kim kötü anlamadım ama zaten tarihi dramalarin güzelliği orda sizi kendine bağlıyor ve akıcı bir şekilde ilerliyorsunuz Bi bakmışsınız final!
Anlayan bana da anlatsın ;P
izleyin ve sağlıcakla kalınn!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...