6 Nisan 2015 Pazartesi

The girl who can see smells???



Ne diye sorucaksınız tabi ki yeni dizimm!
uzun zamandır-kill me heal me yi bitirdigimden beri-  sınavlarınmın arasinda cok da sürükleyici olmayan ama izleme isteğimi doyurabilecek bir dizi ariyodum ve buldum!


Neden başladım?

1-)Fantastik konular her zaman ilgimi çeker ama burda biraz fazla atmışlar

"Kokuları görebilen kız!"
Tepkim: What?
İsmi bilinmeyen insan...
2-) Tanıdık oyuncular: yoochun ve can you hear my heart ve my secret hotelden beri ikinci karakter erkek olmaya devam eden adını bilmediğim insan(bkz)

Karakterler:

Uzun uzun karakterleri tanıtma nın gereksiz olduğunu düşünüyorum zaten daha pek bi şey ögrenemedik haklarında ama kısaca:

Basrol erkegimiz yoonchun, acıyi hissetmeyen bir dedektiftir.Aslında Iskolik bir dedektif desek daha dogru olur Herneyse basrol kizimiz oh cho rim ise komadan uyandigindan beri komedi kralicesi olmak icin bi grupla calışan en büyük hayali sahneye çıkıp ünlü olmak olan bi kız.

Şimdi ilk bölümden anladıklarım:

Başrol kızımız 18 yaşındayken eve geldiğinde anne ve babasını öldüren katili ve anne babasının ölüsüyle karşılaşır. Başta şok olur ve hareket edemez ardından kaçmaya başlar. Kaçarken katil kızın üniformasındaki isim yakasını söker ve kovalama başlar bu sırada kız bi arabaya çarparak hastaneye kaldırılır.

Yorum:
Buraya kadar gördüğüm en klasik kore dizi başlangıçlarından biri olduğu için hevesimi giderek kaybederek izledim ama sonra...

Hastaneye kaldırılan başrol kızımızla aynı zamanda trafık kazası geçiren başka bir kız da vardır bu kız başrolle aynı yaş ve isme sahiptir.Ve tahmin ettiğiniz gibi katil başrol kızı öldürmek için hastaneye gelir ve diğer kızı öldürür!
Öldürülen kızı oynayan: kim soo hyun

Hala çok klasik olduğunu düşünüyo olabilirsiniz haklısınız ama daha bomba haberleri söylemedim:


the girl who can see smells ile ilgili görsel sonucuÖldürülen kız başrol erkeğimizin kız kardeşidir! Ve dizinin devamında kız 193 günün ardından uyanır.Ama bi sorun vardır sol gözü mavi-yeşil olmuş ve kokuları görebilmeye başlamıştır?!
kokuların görüntüsü(?)
Daha görünürlerde ikinci karakterler yok ama geldiklerinde dizinin daha iyi olacağını düşünüyorum.
Herneyse dediğim gibi diziyi sürükleyici olduğu için değil izlemek için izliyorum yine de boş vaktiniz varsa bi bakın derim !

Daha fazla dizi hakkında bilgi için Tam liste.

6 yorum:

  1. Nam Goong Min oluyor o ismini bilmediğin :) Unemployment Romance dizisinde başrol olmuştu :)

    YanıtlaSil
  2. O diziyi izlemedim güzel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenmiştim. Harika bir senaryosu falan yok ama beklentisiz başlarsan hoş vakit geçirebilirsin bence :)

      Sil
    2. okey! öneriyi aklımda bulundurucam :) Sağol~

      Sil
  3. Mən də izləyirəm bu dramanı. Yoochun izləmə səbəbim oldu ancaq qız da yaxşı oynayır. Yoochun komediyada superdir. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kızı ben de sevdim. zaten senarist de ovmüş başımıza gelen en güzel şey diye! Şaşırdım doğrusu aslında bu kadar ovulmesine çünkü daha once hic bi dizisini izlememistim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...