17 Nisan 2015 Cuma

Kadıköyün benle alıp veremediği ne?

1.5 yılda canını çıkardığım, içinde 0.3 mb yer kalan telefonum,daha yeni yenilenmesine rağmen hunharca kullandığım internetim ve yazılıların bitimiyle rahatlamasi gereken insan karşınızda!
Gerçekten bu aralar inek öğrenci modundaydim ve hic rahatlayamadim artiı buna bi son vermek icin bloga yazi yazıyım dedim.
Şu sıralar neler yapıyosunuz? Yaşadığınız garip yada komik bi olay var mı?
Benim var! hem de oldukça trajikomik....

Ayda iki defa kardeşimle eve metro ile gidiyoruz 3 vasita -tabii ki ölüyorum-
Ama her hafta çektiğim Asıl sorun:
Ben mi cok saf görünüyorum yoksa bütün yoladan çeviriciler bana mi denk geliyor???
Her hafta sınav haftaları haric en az bi defa kadıkoye ugrarim ama kadıkoy beni hic hoş karşılamaz her gittiğimde en az bir kisi bilemedim iki kisi benden engelli inasanlar icin sadaka istiyo tabii ki sadaka vermek iyi bi şey ama sokakta bir anda ortaya çıkıp istemeleri oldukça korkunç.

Hatta bi gün şöyle bi olay gelmişti başıma:

Acil gitmem gereken bi yer vardı bu nedenle hızlı adımlarla ilerliyodum adamın biri tam sahilin meydanda beni durdurdu ve söyleyeceği şeylerin sadece 10 sn mi alacagini soyledi ben de tabii ki acelem olduğunu söyledim rahat bıraktı mi? Tabii ki hayır.

Soluk aldım ve gerçekten gitmem gerek diye adeta bağırdım ve aceleyle ordan uzaklaştım. Gönlüm ferahtı çünkü o adamla bi daha karşılaşmıycaktım.

15 dk sonra işimi halletmiştim ve dönüş yolunda yürüyodum ve arkadan bi ses geldi: bakar mısınız? bakmaz olaydım aynı adam ve aynı konuşma!!! yine mi sen diye sırıttı ben de artık veriyim sadakam olsun dedim ve tam cüzdanımı çıkarırken peki size nasıl güvenicem diye sert çıkıştım malum etrafımızda güvenilmez bir çok insan var...

Adam hemen hazırladığı replikleri söylemeye başladı iştr biz şu yerden şu derneği kurarak şu dergiyi hazırladık dedi ve dergiyi uzattı.

Aldım ve cüzdanımı açtım içinde 3-5 lira aradım ama şanssızlık Yok! sadece nadir durumlar için ayırdığım 50 tlm vardı-genellikle o kadar para yanımda bulundurmam kredi kartından harcarım ama dedim ya şanssızlık...-

Yanımda bozukluk bulunmadığını söyledim ama işe bi defa girişmiştik adam hemen cevap verde biz bozarız!

Ben de tamam dedim verdim 50 yi .Tam alıcakları miktarı söylerken adam 20 tl uzatıp bu kadar yeter heralde dedi o kadar şaşırmıştım ki yok ben o 10 lirayı da alıyım diyerek 30 tlyle ordan uzaklaşarak kazıklandım...

Tam tamına 20 tlm benim rızam olmadan alınmıştı! sonuç olarak siz siz olun sadaka vericekseniz bunu bu gibi yerlerde değil daha güvenilir yerlerde kendi rızanızla verin.



6 yorum:

  1. Dernek için olduğunu nereden bileceksin ki, bir dernekten almıştır 2-3 liraya dernek vasıtasıyla indire gandi yapıyordur [ônô]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşündüğüm için baya sorguladım en sonunda 2-3 lira veriyim derken gitti 20 tl :'((( neyse sadakam olsun^^

      Sil
  2. Ay bir kere 50 lira olayını ben de yaşamıştım.Neyseki sonradan hepsini geri aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whowww nasıl aldıın O.o

      Sil
    2. Gittim paramı geri istedim, adam da şikayet falan etmemizden korktu sanırım verdi, çünkü avm içindeydik :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...