11 Nisan 2015 Cumartesi

Mim#01: Editior Agashis!

Ìlk mim , heyecan ve yine biz .

라나 (Rana): Makoto açılışı başlat!
Makoto Senpai : MUHAHAHA! Sagolun sagolun ...



1-) Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?

M.S. : PC'im yok ... Olsaydi üstünde Hak baby olurdu (✧∀✧)

라나 :  Makoto ile aynı kaderi paylaşıyorum ama olsaydı sanırım her gün yeni bir dizi arka planı yapardım ayni tel arka planlarim gibi!

2-) Bir kafeye girdiğinde, genellikle ilk ne sipariş edersin?

M.S. : Menü . ┐(︶▽︶)┌

라나 : Makoto menuyu siparis ettikten sonra(!) Genellikle kahve sipariş ederim dışarıda içecek içmeye bayılırım!

3-) Google'da en son aradığın şey ne?

M.S. : Galiba ... E-OKUL . Pazar veli toplantisi var da ... (oT-T)尸

라나 : Sanırım bi şarkının lyricsi . Lyricsler önemli .

4-) Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

M.S. : 라나 ♡ 

라나 : Makoto adındaki varlık ♥
Biz ♡ 

5-) Tiyatroya en son ne zaman gittin?

M.S. : Zigotken falan herhalde ... 

라나 : Yılın başındaki okula gelen insancıklar sayilir mı? Onun dışında kendi istegimle gittigimi sanmiyorum. Ama fırsatım olsa geri çevirmezdim .

6-) Sinemaya en son ne zaman gittin?

M.S. : Okul icat edilmeden önce sanirsam .
( ̄^ ̄)ゞ

라나 : Bana masal anlatmaya gitmiştim zamanında

7-) Hangi diziyi herkes izlemeli?

M.S. : Kill Me Heal Me 4 LAYF . ♥ 

라나 : Cunning single lady ya da gods gif ya da 250 milyonu(!) aşan favori dizilerim♡
Hepsi çok güzel!

8-) En son ne tür bir müzik dinledin?

M.S. : Tabisi de K-Pop ♡ Call me baby ~~
EXO 

라나 : Bu aralar biraz depresif olduğum için slow mod on yapıp yavaş şarkılarımı açtım for example: 
Hyun bin that women ve  kyuhyun gwanghwamun!

9-) Seni en çok ne çıldırtır? 

M.S. : Elestirilmek ve saygisizlik



라나 : İnsanların farketmeden olsa da yalan söylemeleri -aslında farkediyolar ama bilmemezlikten geliyolar-

10-) Ne zaman uyanırsın?

M.S. : Okul basladiktan 5 saat sonra ... Beynim anca o kadar dayaniyor .

라나 : O kadar çok değişiyo ki ben bile takip edemiyorum ...

11-) İnternetteki ilk adın neydi?

M.S. : NE SEN SOOR ...NE DE BEN SOLIIM ...

라나 : Sanırım gerçek ismim-bi de gitmişim tamamını yazmışım...- 

12-) Favori emojin nedi?

M.S. : (╯°益°)╯彡┻━┻ Emojim yok ama ...
라나 : Gülmeyi çok sevdiğimden bütün smile emojileri benim (kalp)

13-)Kedi mi köpek mi?

M.S. : Deniz anasi . 

라나 : İkisine de sahip oldum ama ikisi de değil-sağolsun ikizim o kadar çok seviyo ki beni soğuttu ben böyle değildim!-

14-) Kuzey mi Güney mi?

M.S. : Güneyin Kuzeyinin Güneyi . 

라나 : Güney koreye ihanet edemem: GÜNEY!

15-) İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey ne?

M.S. : Trafik . Kalabalik . Arabalarin insan ezme cabalari ... (╮°-°)╮┳━━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━━┻

라나 :Hiç düşünmemiştim . Hmm... bulamadım . seviyorum ben istanbulu ya... Ama belki trafiği biraz sinir bozucu olabilir.

16-) İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?

M.S. : Kadikoy . Kuyubasi . Göztepe
라나 :  Kadıköy , Pendik , Eminönü 

17-) Kafanda genel olarak ne olur?

M.S. : SAÇ . ٩(ˊ〇ˋ*)و

라나 : Makotonun değişiyle baş şeysi (eşarp) 



18-) Komedi mi dram mı?

M.S. : KomeDram . Ha . Ha .

라나 : Tabiki komedi bu da soru mu! dramı nadiren severim .

19-) Çay mı kahve mi?

M.S. : K.A.H.V.E. ( ˘▽˘)っ♨

라나 : Yukarıda belirtmiştim Kahve ama çayı da sevmiyo değilim.


20-) Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

M.S. : Ders calisiyordum . 

라나 : Fen liselilerin dramı . Me too .


21-) Son olarak bir sırrını paylaş..

M.S. : Anime crushlarimdan husband listesi yapiyorum ... Su anda 102 ama daha Korelilerimi eklemedim___〆(・∀・) 

라나 : Kendimle ilgili sırları tutmayı pek beceremem illa ki birine anlatırım (ablama veya ikizime) o yüzden sır sır olmaktan çıkar sırım yok biane . Ama illa ki vermemi istiyosanız:

Alıntıdır kimden aldığımı unuttum sizdense üzgünüm...

M.S. : Wow . Yoruldum . Yatakta yüz üstü yatiyorum ve çenem çok agriyo ... Ama eglenceliydi :D Bizi taglediginiz icin tesekkur ederiz .
 Daha yeni baslamis olsak da desteklerinizle daha büyük adimlar atabiliyoruz. DUNYANIN EN IYI SUCUK MARKASI . AGASHI SUCUK . 
(deermisim ... 라나  dövcek beni ...)



라나 : Haha. bizden bu kadar yorumlarınızı bekliyoruz!!! Biz dee 
Uykucu otaku
ve mimlenmek isteyen herkesi mimliyoruz!

Sağlıcakla kalın!!!

4 yorum:

  1. &
    21 beni çok güldürdü:D:D:D:D:D:D
    ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

    YanıtlaSil
  2. 1-) Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
    Bu aralar pek kullanmıyom bu yuzden unuttum ama galiba fenerbahceydi ❤

    2-) Bir kafeye girdiğinde, genellikle ilk ne sipariş edersin?
    Yemek tabisi

    3-) Google'da en son aradığın şey ne?

    Kromozom hastalıklsrı omer hocacıgımıx sagolsun

    4-) Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

    Anam

    5-) Tiyatroya en son ne zaman gittin?

    1.sınıfta falandı heralde hstırlamıyom bile

    6-) Sinemaya en son ne zaman gittin?
    Ranao gibi bana masal anlstmaya gitmistiim
    7-) Hangi diziyi herkes izlemeli?

    Tabiki city hunter cunku lee min ho ❤

    8-) En son ne tür bir müzik dinledin?
    En son serviste calan muxigi dinledim ya da dinlemek sorunda kalım ahahahahahjs

    9-) Seni en çok ne çıldırtır?

    Yalan soylrnmesinden nefret ederim ...

    10-) Ne zaman uyanırsın?

    Malesef ojul yuzunden erkenden kslkmak zorunda kslıyoz bi insan hic 6 da 7 de kaldırılır mı sonra bu cocuklar niye boyle . Hafta sonlsrı tabisi ne zaman istersem
    11-) İnternetteki ilk adın neydi?

    Makato ya katılıyom(makoto muydu yoksa makato makoto makato makoto)

    12-) Favori emojin nedi?

    *Cokgulenemoji* ve yesil kalp cunku yesil

    13-)Kedi mi köpek mi?

    Hicbiri sjsjsjsj

    14-) Kuzey mi Güney mi?

    Dogu :D cunku erzurum B)

    15-) İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey ne?

    Otobusun cok kalabalık olması trafigin cok olması
    16-)İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?

    Üsküdar ümraniye kadıkoy aslında kadıkoyu sevmiyom ama baska bise bulamadım ahhsjdjajd

    17-) Kafanda genel olarak ne olur?

    Kafamda deli sorular .... beynim oluyo genelde

    18-) Komedi mi dram mı?
    Komedi tabisi

    19-) Çay mı kahve mi?

    Caaay

    20-) Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?

    Sizin cevaplarınıxı okuyodum sjsjsjs

    21-) Son olarak bir sırrını paylaş..
    İki ksiinin bildigi sır sır degildir simdi buraya yazsam bussuru kisi gorcek sırlıktan ckcak neyse zaten sırrım yok gibi bise belki de var ama unutuyom


    Nedense icimden mimlemek geldi byyy -tugbaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil kaalp!
      Niye kadıköyü sevmiyosuun!?
      Aaa bana masal anlatmaya mı gitmiştiiin? Benim niye haberim yok bilseydim konuşurduk agsvshb
      Ahahah beyni oluyomuş kafasında tugbişin ee tabi olcak olmasa okul 2.si olabilir mi insan (maaşşaalllahhhh)

      Sen de zeynepleri mimlesghdbchd

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...