10 Nisan 2015 Cuma

《 THE FINAL 3 》: Akatsuki No Yona , Kamisama Hajimemashita , Tokyo Ghoul

Tabiki de yine ben . MU HA HA . 

Hello. It's me. *evillaugh*


Sinav haftasi chakrami son damlasina kadar kullandi .YETER. 

The exam week has used up all my chakra.WHY.



Ve ben de kendi çapimda protesto etmek icin eve geldim . Tabiki de ailemi ozledim , beles wifi falan degil amaç ...

So, I came home. Of course it's because I missed my family and all... nothing to do with free wifi...
Ve dedim ki hazir burdayken ANIME IZLIYIM . 

Being at home, in my little cozy bed... I said, WHY NOT WATCH SOME ANIME?
IZLEMEZ OLAYDIM . 

BIGGEST MISTAKE. OF . MY . LIFE. 




EN SEVDIGIM 3 ANIME BITTI . 



MY TOP 3 FAV ANIME. FINISHED. DONE. NO MORE. 

YIQILDIM . 
'Q' YLA . 

Ve sonra dedim ki bu izledigim bölümler hakkinda review yaziyim . 


Aannnd I decided to write a review about these LIFE RUINER final episodes. 

★★★★★★★★★SPOILERS AHEAD. READ AT YOUR OWN RISK.★★★★★★★★★

★★★★★★★★★SPOILER VARDIR . SIMDIDEN UYARIYORUM . ★★★★★

( EGER KIMYADAN DÜSÜK ALIRSAM BANA BEDDUA ETTIGINIZI ANLAMIS OLCAM . )

→→→→→→


1) Akatsuki no Yona 



Ilk olarak : HAK COK TATLI . 


♡ First of all; HAK IS BAE. 

○ Mangayi okudugum icin final cok büyük sürpriz gibi gelmedi acikcasi.

♡ I had been following the manga, so the final wasn't much of a surprise for me. 
○ Zeno geldi ve seiyuu su MUKEMMEL.

♡ First appearance of Zeno and his seiyuu is AMAZING. 


○ Basindan beri Yona'nin büyümesini izledik. Cocugum artik kendi ayaklari uzerinde durabiliyor.

♡ Right from the start, we have been watching over our little fragile Yona... Our baby can stand on her own two feet. *so proud*

Bu fabulous gelisimi gosterdigi icin kendisine Yilin En Iyi Ana Karakter Kizi ödülünü veriyoruz .

*alkisalkisalkis*

For showing this amazing character development, I call Yona the Princess of Kouka to stage to accept her award as the Best Main Female Character of the Year *applause* ~
○ Eninde sonunda YONA HALA HAK IN ASKINI ANLAMADI. BEN.O.KIZI.YIRTARIM.ULEN. 

♡ BUT. EVEN AT THE END. EVEN AFTER SOME PAINFUL 25 EPISODES. SHE STILL HASN'T FIGURED OUT HAK'S FEELINGS. 
WHY. WHHHHHUUUYYYY. 




Aglicam ya ... 

I'm gonna go cry. 
○ Genel olarak favorilerime sadece ilk 20 dakikada girebilmis bir animedir. Sezon 2 yi iple cekiyoruz . Ve tabiki de HAK COK TATLI . 


♡Overall, this anime has managed to enter my fav list in 20 minuted. So excited for the 2nd season. And of course, HAK IS BAE. 
→→→→→→


2) Kamisama Hajimemashita 


♡ Tabiki de TOMOE COK TATLI.  

♢ Of course, TOMOE IS BAE. 

♡ Ending guzeldi . Doyurdu shoujo ruhumu valla. 

♢ The ending was beautiful. It fed my shoujo spirit well. 
♡ En sondaki o ' Tabun... ' sahnesinde ben was screaming.  

♢ That last scene where Nanami said 'Tabun ...', I WAS SCREAMING LIKE HELL.








♡ Mangasini hala chapter chapter takip ediyorum . Tabiki de hersey bu sezonla bitmedi . 

♢I still follow the manga, chapter by chapter. Of course, this beautiful journey hasn't ended yet.


[ Annesi ♥ Awwwww ]


♡ Sezon 3 ü iple cekiyor , ve her zaman Nanami-chan'in o mutluluk dolu gülümsemesini görmeyi istiyoruz. 

♢  I can't wait for another season filled with Nanami-chan's cute smile~





VE TABIKI DE TOMOE COK TATLI . 

AND OF COURSE. TOMOE IS BAE.
→→→→→→


3) TOKYO GHOUL 


》Öncelikle , Rest In Peace Kaneki-kun ... 

♤ Rest In Peace our beloved Kaneki.





Senin gibi vicdanli, sevecen ve cesur bir karakter 1000 yilda bir gelir. Bize insanligi ve ghoullugu ögrettin. Iki tarafin da birlikte yasama sansi oldugunu gosterdin . (*agliyorum su an *) Sadece ekranda izledigimiz bir cizgi parçasi degildin. Sen , içimizdeki o farkliligin temsiliydin. Sana minnettariz Kaneki-kun. 

An amazing, funny, merciful, beautiful yet so imperfect character is one in a thousands. You thought us humanity... ghoul-ity. You showed us that both sides can live together... even inside one fragile body. *starts crying* You were not only some lineart on our phone screens... You were the different faces of our spirits. We owe you a lot. 





》 Gercekten haytimda bu kadar messed up bir ending görmedim. 

♤ Seriously tho, I've never seen an ending this messed up in my entire life.
HANGI MANGAKA ANA KARAKTERI ÖLDÜRÜR? 

WHICH MANGAKA WOULD KILL THE MAIN CHARACTER LIKE THAT?! (I know he isn't dead but still. My tears had a meaning.)

 》 Bu adam da gitti ...


♤ this guy ... 

》 Mangayi okumus olanlar gerçekleri bilir. Bence okuyun. Gerçekten. 

♤ The manga followers would know the truth. Seriously, read it.
》 Soyliyecek söz bulamiyorum Hide konusunda zaten. Hani orda Niagara Selalesi olustu yastigimda. 

♤ I literally have no words for the Hide business. Right there, there was a new natural water source forming... on my pillow...







Ve 'Best Friendship Ever' ödülü Hide ve Kaneki ye gidiyor. 

AND I call Mr.Ken and Mr.Hide on stage to accept their awards as the Best Friends of the Year (Ever). 
》 Anteiku ... Ah o günler ... Ah .






》 Amon . 
Ve 'Bir Bölümde En Çok Karakter Ölümü' ödülü TOKYO GHOUL a gidiyor.

♤ And I call the makers of this heart wrecking production on stage to accept thei award as the Most Cruel Production Team for Having the Most Killings in One Episode. 


→→→→→→


Eveet . Bu 3 bölümü sirasiyla izledikten sonraki psikoljimle sokaga çiksaydim araba çarpardi herhalde ... 


Sooo ... If I went on the streets after watching all these episodes in a row... I would have been hit by a truck.



Umarim SPOILER uyarimi dikkate almissinizdir cunku gercekten bu zevki elinizden almak istemem. 


I hope you minded my SPOILERS AHEAD sign because I do not hope to ruin your future feels. 

Okudugunuz icin tesekkurler ~

Thanks for reading ~


→→→→→→


- Makoto Senpai 



Daha fazla ingilizce yazıya ulaşmak için: Tık tık!

For extra English posts: Click!

9 yorum:

  1. Ah ah Kami sama Hajimemashita ... Umarım 3. sezonu çıkar. Hem romantizm hem de shoujo olarak çok harika bir seri ama olmaz hep Tomoe hep Tomoe, Mizuki hayranlarını kimse düşünmüyor T_T
    Akatsuki no Yona'nın mangasını okumaya bir türlü bir fırsat yakalayamıyorum. Umarım 2. sezonu gelir. Sadece shoujo değil barındırdığı bütün türleri güzel işleyen anime bulmak çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mizuki'nin yeri ayri :D

      Akatsuki no Yona'nin mangasina basladin mi , su gibi geliyor gerisi. 2. Sezon cikmak zorunda gibi bir sey aslinda ... Daha neler olacak ~ Bu anime gercekten de 1 in a million .

      Sil
  2. Tokyo Ghoul'da KanekixHide ağlattı. Bayaa.. Çenem titredi falan.. İçimde ne varsa çıkardım sanırım. Sabah bi daha izledim, gözlerim doldu. Müzik çalar Unravel'ı çalınca garip duygular içine giriyorum. Sahi.. İki final de unraveldı ve çok farklı hissettirdi. Tek ortak noktaları: duyguları dorukta yaşattılar. Akustik hali çok dokundu be...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum T^T

      Unravel in akustik hali gercekten de mukemmeldi ... O sarkinin Kaneki icin yazildigini bir kez daha anladim . Finale koymalari gercekten de mantikliydi ...

      Sil
  3. T^T tokyo ghoul demeyin bana her duyduğumda her hatırladığımda ağlayasım geliyor 4 5 yıldır otaku yum fakat hala vazgeçilmezim tokyo ghoul insan o kadar çok ağlayabilirmi yaa T-T hele o unravel müziği çalınca gözlerim doluyor anlamıda duygusal zaten onun dışında '' kamisama hajimemashita güzel bir seriydi ben çok beğenmiştim zaten benim favori mangalarımın hepsi var burada :D uff kaneki'yi hatırladım şimdi duygulandım -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu yazıya yakın arkadaşım Makoto'nun (yazının sahibi) cevap vermesi gerekiyor fakat ben bir şey sormak için yayınladım. O zaman sorumu soruyorum :)

      Acaba bu yazıya nerde rastladınız? Yani son birkaç aydır blogdaki tıklanma sayılarının arısı bu yazıya ait ve bu beni çok ürkütüyor... Yorum sayısı da az kim okuyor da bu kadar çok tıklanıyor diye düşünmeden edemiyorum.
      Sen de yorum yapınca sana sorayım dedim :) Nerden bulduğunu açıklarsan belki de gizemi çözebiliriz yorumlarını bekliyorum!!

      Sil
  4. Akatsuki no yona yı hala bekliyorum umarım gelir yaa <3 HAK <3

    YanıtlaSil
  5. Ranao bu yazının son tıklanma durumu nedir yav 1 senedir popüler yazılar listesinde sanki hsvfhsdvf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa cevap: 9822

      Uzunu: Bloga uğrayan nadir insancıkların bu yazıyı okumaya gelip hemen gitmeleri gerçekten çok sinir bozucu😂😂

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...