19 Nisan 2015 Pazar

《 THE FIRST 3 》 : Seraph of the End , Uta no Prince Sama: Revolutions , Aldnoah Zero

Heeeeeeeeeeeey . Again . (✧∀✧)/

Evden ayrilmadan önce bi baktim : YENI ANIME . 


Yükledim . Izledim . 
Ve simdi burdayim . MUAHAHAH . 

Tabiki de sinav haftasi degildi ...

( Bu arada Kimya'dan 91 aldim . Hanginiz beddua etti ... )


★★ Izlemediysen ve spoiler almayi sevmiyorsan Lütfen Okuma. Bu zevki elinden almak istemem çünkü. ★★


Eveet. Animelerimiz ;
Seraph of the End, 
Uta no Prince Sama: Revolutions ve Aldnoah Zero. 

( Aldnoah Zero yeni bir anime degil. Sadece ben yeni basladim ve görüslerimi paylasmak istedim. )

→→→→→→→→

1) Seraph of the End  

》 Konu vampirler ve insanlar arasindaki savastir. Vampire Knight gibi ama daha az shojo , daha fazla shonen ( ͡° ͜ʖ ͡°).


》 Ana karakterler renkli gözlü olanlar. Merak etmeyin, anlasiliyor. 

》 Ilk bölümün ilk kisimlari biraz garipti. Birden herkes kalp krizi geçirdi falan. Biraz No.6'e benziyordu ... 

》 Sonra bi baktik, bizim vampirler almis cocuklari, meyve suyu gibi iciyorlar kanlarini ... Biraz üzücüydü yaa. Yetimhaneden gelen çocuklar falan ( ̄ハ ̄*). 


》 O gicik adam Mika'nin kanini sevmesinden ve teaser photodan, Mika'nin pureblood oldugnunu düsünüyorum ... Bakalim dogru mu cikcak.


》 Hani böyle her sey güzel gidiyodur sonra hayat der 'HAYIR. BU KADAR MUTLULUK YETHER. MUAHAHA.'
Aynen öyle oldu. 


》 MIKA CHAN . NO . ( ╥ω╥ )

》 YUUUUU CHAAAAN. 。゜゜(´O`)°゜。

》 FAMILY(╮°-°)╮┳━━┳ ( ╯°□°)╯ ┻━━┻


》 Genel olarak ilk bölümden animeyle aramizda özel bir bag hissettim. Tabiki de kendime yeni husband adaylari buldum ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Dügünümüze hepiniz davetlisiniz ~~ ♥ 

》 Shonen + Vampire seviyorsaniz izleyin derim ~ 


Buna çok gülmüstüm //^//

2) Uta No Prince Sama 

REVOLUTION REVOLUTION REVOLUTION REVOLUTION REVOLUTION REVOLUTION REVOLUTION . 










BIR ANIMEDE BIR KELIME BU KADAR ÇOK GEÇER MI YA . ALLAHIM. 라너'NIN IKIZIYLE BEN NASIL GÜLÜYORUZ ANLATAMAM. AGLADIM VALLA .

♡ Animenin basi bi kere. Kiz bi basliyo yürümeye. Bütün princeleri görüyo masallah. Izlerken aynen böyleyim : ' SEN YÜRÜME. ' 


Bu adam da sapik çikti ... 

♡ Ilk 10 dakika bütün animeyi özetliyo yani. Bence gerek yok yani baska bölüme, bu yetti ٩(ˊ〇ˋ*)و. 

♡ Triple S denen sey varmis iste. QUARTET NIGHT gitcekmis ona iste. Kisakniyo bizim STARISH de bunlari iste. Diyolar bizim basimiz kel mi. Biz niye gitmiyoz. Sonra gidiyolar bizim keko müdüre. Müdür ne diyor peki :

  " R E V O L U T I O N " 
NO. I WILL NOT REVOLUTION WITH YOU. 

Eveet . Bütün animeyi böylece özetlemis olduk. Soyliyecek bir sey bulamiyorum. 
Anime : ' REVOLUTION. '

Me : ' DUDE. NO. ' 

Ben anladim. Bu anime shojo falan degil kardesim. Bu bildigin KOMEDI. Kesin bak. Demedi demeyin. 

》 Gülmek istiyorsaniz izleyin. Getcekten komik 。゚( ゚^∀^゚)゚。 .

3) Aldnoah Zero

( ¤ Bu anime yeni cikmadi, ben yeni basladim bu arada. )

¤ Acikcasi ilk çiktigi zamanalar çok merak etmistim. Ama o aralar baska takip ettiklerim vardi ve izleyememistim ... 

¤ Genel olarak animede çok fazla olay var ve olaylari anlatmalari hosuma gitti. En azindan kendimiz anlamamizi beklemediler. 


Yok, pembe ... 
¤ Ana karakterin kim oldugunu anlamadim. Zaten o kizin ölcegi belliydi de ... Galiba iki tane ana karakter var ...



Adlarink unuttugum gerçegi ...



¤ Insanlik arasindaki savas konusu hosuma gitti. Uzayda yasayanlar ve Dunya'da yasayanlar. Acikcasi ben Dunya'da yasamak isterdim.


¤ Kizin ölmesi üzücüydü yaa ...  Onun bi suçu yoktu ki ; 3; .




¤ Robotlar da hosuma gitti valla.

¤ Açikcasi çok bir yorum yapamadim, çünkü ilk bölümdü ve çooooook fazla olay oldu. Üzüldüm yaa ...



Buna güldüm ... 


2 saniyede bir sehir yok oldu . Eveet ...

¤ Robotlari ve sci-fi seviyorsaniz izleyin derim.

→→→→→→→

Postu biraz geç yayinlamak zorunda kaldim ... Mat sinavi vardi geçen hafta da ... Bu animelerin su anda 3. Bölümleri çikmis durumda ; 3; Benim öyle yeni gibi yazmamin kusuruna bakmayin ; A; . 




 Çok açiklayici olmadiysa özür dilerim (╥﹏╥). Ama umarim begenmissinizdir ~ 

Okudugunuz için tesekkürler // 

- Makoto Senpai ] 

2 yorum:

  1. salam. Spoi olacaq oxumanı gördüm v tam oxumadım sadəcə bir az ortalardan (spoi olmasın deyə yoxsa çox istəyirəm oxumağı :D surprizi olmayanda anime izləyə bilmirəm ;)) oxudum şəkillər/resimler də diqqətimi cəlb etdi. Ən əsası No Revolution XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ~

      Spoiler yazisini gordugune ve begenmene sevindim ^^ Resimleri bulmak baya zordu ama degdi galiba. Yorumun için tesekkurler //

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...