6 Eylül 2015 Pazar

《 Depresyon Mode : ON 》; AÇAYDIN KOLLARINI, GETME DESEYDIN .

Merhaba blogumuzun buyuk ihtimalle benden daha az depresyonda olan ziyaretcisi. 



Nasilsin ? Ben eyi deilim. 

Bazen anlamiyorum kendimi. Olmasini istedigim seyler olmuyo. Uzuluyorum. 





Ama uzulmemem gerek, dimi ? Cunku demekki olmiyacakmis. Elimden ne gelirdi ki ? 

Bu post biraz benim kendi kendime konusmam gibi olacak. Belki yayinlamam bile. 

Belki okursunuz yapcek biseyiniz yoksa ~ 



Evet. Simdi ne mi oldu ? 


(okurken bunu dinleyin isterseniz, benim depresyon sarkilarimdan ~)

Bildiginiz uzere, su anda Amerikada yasiyorum. Ve dogal olarak okula gitmem gerekiyor. 

Su ana kadar 2 eyalette daha yasadim. Ama bir okula kayit yaptirmanin bu kadar zor oldugunu hicbir yerde gormedim.

Biliyormusunuz bilmem ama, Ranayla ben Fen Liseliyiz. Derserimizin iyi olmasini istiyoruz. Iyi bir universiteye gitmek istiyoruz. (sen istemezsin demiyorum ...)

Simdi benim kucuklugumden beri rekabetci bir ic gudum vardir. Rana' ya veya okuldakilere sorun, disari cok belli etmemeye calissam da bazen seziyorlar ve yuzume de soyluyorlar XD . 

Alinmiyorum tabiki. Biliyorum kendimi. Biri bi sinavda benden daha mi yulsek aldi ? Kendime : 




  • Neden ben de alamdim ?
  • Neden daha yuksek yapamadim ?
  • Az mi calistim ?
  • Yanlis mi calistim ?
  • Neden ? 
  • O nasil calisiyo ?
  • Bi dahaki sinavda ben daha yuksek almaliyim ...
gibi seyler diyip dururum kendime. Bu durum cozulebilir mi ? HAYIR. Cunku ben duzeltmek istemiyorum.

Ne kadar kendimi yesem de, ben boyle yuruyebiliyorum. Baska yol goremiyorum. 

Heeeeeer neyse. Biz asil olaya gelelim.

Simdi burda okul arastirmasi yapiyorduk. Babam bir fen lisesi buldu. Cok elit bir yere benziyordu. 

Bugun oraya gittik kayit yaptirmaya. Transkripte gore alirlar zannediyordum. YOK.

Adamlar ozel okul misali ozel sinav ve kayit istiyormus. 50 kisi basvurduysa 8 i falan gecmis ...

Okul cok guzeldiii ... Icinde bissuru cekik gozlu vardi. Biliyorsunuz, cekik gozluler zekidir. 


Nese. Kadin bize dedi ki bole bole bi yeri ariyin, ordan size yardimci olcekler. COK YARDIMCI OLDULAR. SAGOL KADIN. 

Babam aradi iste. Meger bunlarin basvurulari taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa baharda bitmis. 

Ve ben yikildim o anda. Hayir cok sinirim bozuldu. Bu benim elimde olan bisey degildi. Ben baharda AMERIKADA BILE DEGILDIM. 

Iste bu yuzden moralim cok bozuk. Ben de o zeki cocuklarla ders yapmak isterdim, arkadas olamk isterdim ... Okul cok guzeldi. 

Amerikada normal bir lisedeki cocuklar o kadar zeki degil, ben soyliyim size. O okulun zeki cocuklari secmek istemesi gayet dogal. O kadar ozel ortam yapiyorlar ...
( diger sarki bittiyse, bunu dinleyin ~ bu sarkida aglarim ... )

Elimde olan bisey degildi. Hicbir zaman degil. Istedigim fen lisesine her seyim tutyordu. Yuzdelik dilimim, puanim ... 

Ama neden giremedim ? BILMEEEM. BELKI BAZI USTUN ZEKALI PROFESORLERIN SORULARI YANLIS HAZIRLAMASINDAN OLMASIIIIN ... 

Soru iptalinden dolayi puanlar artti ve ben ortada kaldim. O gunu cok iyi hatirliyorum. Kuzenim kazandigim liseyi soylediginde KOTON'un ortasinda aglamaya basladim.


Simdi de oyle hissediyorum ... Elimden kayiiip gitti ... 

Boyle zamanlarda hic anime-drama izleyesim, resim cizesim gelmiyor. Cunku eninde sonunda kendimi suclamaya basliyorum.


Neden boyle oldu ? Keske daha fazla calissaydim. Keske o okulu daha once bulsaydim. Keske keske keske.

UF. HAYATTA DAHA UZUCU SEYLER VAR. NEDEN BUNA UZULUYORUM. diye soruyorum kendime ama olmuyor. Bu somurtma istegi bi turlu gecmiyor.

Ne yapsam ? 

Aaah fen liseleri , ACAYDIN KOLLARINI GETME DESEYDIN. 


-----
Sizi bogdugum icin ozur dilerim. Bu postun 20 den fazla gorulme almasini bile beklemiyorum. 

Neyse. Ben gidiyim. 

Bay bay ...

- Makoto Senpai 

20 yorum:

  1. Senpai kendinle kavga ediyosun benim gibi yazını çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kouhai ; 3;

      Bazen kendi gozumu morartmaktan korkuyorum xD

      Sil
  2. Bence kendi üzerine o kadar gitme, ama istediklerinden de vazgeçme. ^_^ Dediğin gibi o tarihlerde Amerika'da bile değilmişsin ki :) Daha çok çalış dediğin gibi, ama kendini strese sokma. :) Vazgeçmezsen önüne çok daha güzel kapılar açılır eminim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ^V^ Umarim daha guzel seyler olur ~

      Sil
  3. &
    Çok üzüldüm:'( Umarım her şey iyi olur. Ben de yeni bir okula başlıcam bu sene. O kadar endişeliyim ki... Rekabeti kişiliğini de destekliyorum. Rekabet hırsa dönüşmediği sürece yararlıdır. Bende rekabet şöyledir: demek daha iyi almak mümkün. Yardım isteye ya da çok çalışa bilirim diye düşünüyorum. Ama mutlaka benden birisi yardım isterse mutlaka ama mutlaka yardım ederim. Bilgi paylaştıkta çoğalır^^ Sen de üzme kendini. Dün Kinu hoşuma giden bir söz söyledi: salak salağı çeker:D. Sen zekisin ve de zeki zekini çeker:)) Mutlu olmaya devam et lütfen:) seni seviyoruz:) ben de birkaç depresyon şarkını paylaşırdım ama biraz da kötü olursun:) en iyisi paylaşmamak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Awww tesekkur ederim ; V;

      Benim rekabet cogu zaman hirsa donusuyor ... Bu huyumu duzeltemiyorum :(

      Ben de sizleri seviyorum ^^ Depresyon sarkilarindan bir kac tane öner, dinlerim ~

      Sil
    2. Makoto abartma lütfen. Biliyorsun ki diğer arkadaşlarımızın yanında sen hiç hırslı değilsin. Bize hep rekabetçi yönünü gösteriyorsun ve hırsı içinde yaşıyorsun. işte ben bu huyunu çok seviyorum. Yani kendini kötüleyip durma. Sarangheyo çinguya!
      Depresyon şarkılarından ilkini fazla beğenmedim aama ikincisine bayıldım. Adamlar resmen bütün filmi özetliyen bir klip yapmışlar.
      Not: Misakinin affet beni :D Yorum altında biraz fazla konuştum...

      Sil
    3. Yooooo öyle şey olur mu hiç Ranao? Yorum altında konuşsan nolcak ki?:))) Ben yorumum olduğu için mutluyum zaten^^
      Ve de Makoto bence de çok iyi birisin^^ Bunun en büyük kanıtı da özeleştiri yapman:)

      Sil
    4. Awww tesekkur ederim chingular ^V^

      Sil
  4. Fen lisesi diye zorlama kendini sakıın. İlk yıl Fen'e gidip ikinci yıl Anadolu'ya geçen çok arkadaşım oldu. Fen liseleri emin ol o kadar iyi değil. Neden olmadı diye de sakın depresyona girme. Sen elinden geleni yaptın çünkü. Şöyle düşün çalışmasan daha düşük alacakmışşın yani. Rekabet ve hırs iyidir ama fazlası seni bunalıma sokar. Senin durumunda çok arkadaşım oldu. Özellik Fen'e giden bi arkadaşım ikinci yılda anti depresan kullanmaya başladı. Eminim ki sen gittiğin okulda da başarılı olursun. Ha Fen, ha kolej ne fark var ki? İş sende bitiyor. Gambatte!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin anadolu lisesine gecmek imkansiz ; 3; Istesem de gecemem ... Beni hayatta istedigim yere goturecek yer Fen lisesi ~ Birakamam :)

      Cok haklisin , cevremde cok bunalima giren insan gordum. Hep merak ederdim, ben de mi onlar gibi olcam diye ... Daha o noktaya gelmedim galiba ~

      Yorumun icin tesekkurler ^V^ Butun bu yorumlar bana guc veriyor ~~

      Sil
  5. Ben okudum ve yorum yapıyorum şimdi,rahatlayabilirsin.
    Açıkçası Amerika'da yaşamama rağmen okula gitmeye burda başladığım için ve halada burda olduğum için bir şey diyemeyeceğim ama Amerika'daki liseliler gerçekten kimsenin zannettiği kadar akıllı değiller.Eğer o eğitim düzeyinde olan okullar bizim olsaydı Türkler o çok rahat okul yönetiminin hakkını verirdi diye düşünüyorum.Doğru düzgün bir kuralları bile yok ve okuldan nefret ettiklerini söylüyorlar.Biz ölelim o zaman.Onlarla ilgili birşeyler hatırlayabilmek için hafızamı 8 sene önceye geri götürüyorum ama tek hatırladığım şey gerçekten ne kadar rahat olduklarıdır.Bunun dışında birşey söylemeyeceğim sanırım.
    Senin yerinde olan birisinin bunu yapabileceğini sanmıyorum ama hala burda olanlar ve yabancı ülkeye gitmeyi düşünenler varsa bu onlara geliversin,boşverin,Türkiye candır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin. Cok da zeki degiller. Dersler bile o kadar zor degil ama onlar nefret ediyorlar ~ Onlarda bizdeki gibi universtie kasma derdi yok taa ilk okuldan xD

      Ben aslinda Amerikada okumayi seviyorum. Cunku burda zeki ogrencileri el ustunde tutuyorlar. Bazen onlar icin ozel programlar var. Bence bu Turkiyedeki Endisturi Meslek - Fen Lisesi farkindan daha iyi ~ Ama Turkiyedeki rekabetcilik de asil cevherleri ortaya cikariyor diyebilirim ~

      Ikisi de guzel xD Tabi zekilere ~

      Yorumun icin tesekkur ederim ^V^ Amerika'da nerde yasiyorsun bu arda ? (Paylasmak istemzsen sorun degil //)

      Sil
    2. Rica ederim yorum için :D Aslında artık Amerika'da yaşamıyorum.Artık Türkiye'de İstanbul'dayım.Sadece Amerika'da doğdum ve ilk 5 yıl orda yaşadım.Ama zerre kadar İngilizcem bile yok.Dram bu ya.
      Illınois eyaletinde Springfield'da :)

      Sil
    3. Hahahah xD Olsun olsun, orda dogmak bile ayri guzel ~

      Orayi duymustum ^^ DC'nin orda , Potomac nehrinin yaninda yasiyom :)

      Sil
  6. Amerika'da dersler buraya göre zor mu? Zorsa ne kadar zor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lise konusunda cok bir sey diyemiyecegim, cunku daha baslamadi okullar.

      Ama orta okulda bizim 6-7 de gordugumuz konuyu , onlar 8 de goruyorlar. Tabi ozel bi programa dahil degilsen ~

      Ozel programlar Turkiyeyle esit oluyor .

      Sil
    2. Bir arkadaşım Amerika'ya gidip bir okulda ders görmüştü, yaptığı en basit şeyi çok zor buluyorlarmış ve çok şaşırmış.

      Sil
  7. Canını sıkma . Okul her şey değildir diyemem ama kesinlikle bir insanın üzülmesi ve kendini kötü hissetmesine sebep olacak şeylerden biri olmamalı. Ayrıca soru iptalinin ne kadar iğrenç ve en ağır küfürlere layık bir şey olduğunu çok iyi biliyorum ve bu konuda acını paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol ^V^ Haklisin üzülmeme konusunda ~

      O soru iptali olayi varya ... Çok pis bozuyo insanin ahlakini xD

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...