8 Eylül 2015 Salı

Mim #15: Garip Sorular (her zamanki gibi Lisa'dan :)

15.mime gelmişim ya daebak! Acaba mimlerimle sizi sıkıyor muyum?
(Soru sorduğumda cevap beklediğimi belirtiyim)

Not: Mimi yaparken hiç yazasım gelmedi ve resim bulmakta da zorlandım. Sanırım bu aralar yazı yazmakta zorlanıyorum. İnşallah yazma isteğim geri gelir.
1-Bu aralar hiç durmadan dinlediğin şarkı var mı yani bağımlılık yapan?

Hmm... Şu sıralar üç tane şarkı dinliyorum böyle.
Biri yıl boyunca yakın arkadaşlarım Ms M(onun da ismi bu olsun :D) ile her teneffüs kulaklık mod:on life:off yaparak söylediğimiz lena-satellite şarkısının gitar versyonunu buldum şimdi onu dinliyorum.
Diğeri iki yakın arkadaşımın zorla dinlettiği ve dinledikçe sevmeye başladığım kiralık aşk dizisinin müziği. Gerçekten hiçbir suçum yok onlar zorladı!
Son olarak da hala bırakamadığım, yuu tarafından önerilen oral cigarettesin şarkısı var. Sanırım onun reklamını yapsam fena olmaz.

Böylelikle klibi de ilk defa dinleme şansım oldu ve ilk tepkim:

Ne kadar korkunç bir klip! 

Aslında güzel. Yani bi  konusu var. Sanki mini bir dizi gibi ama herkes çok ürkütücü.

Bu arada bu şarkının ing altyazısını nereden bulabileceğim hakkında bir fikri olan var mı? 
Jp çat pat anlıyoruz ama işte tam anlamı gerek bana. 


2-En son ne zaman yaralandın veya başına kötü şeyler geldi?

Hiç hatırlamıyorum ki... Başıma her daim küçük büyük şeyler gelir.

 Yaralanma denince aklıma yere düşmek geldi. Yere düşmekle de aklıma another geldi ve o korkunç sahne... İzleyen anladı ama anlamayanları şuraya alalım(gife gider ve gördüğünüzde miğdeniz bulanabilir, korkabilirsiniz.)

3-Seni en çok ne kızdırır? (sanalda/gerçekte)

Geçen gün benden bir iki yaş büyük biri tarafından aşağılandım ve damarıma bastı. Hayatımda ilk defa onun yüzünden sinirden gözlerim doldu. Sanırım en çok insanların beni yanlış yargılamasına sinir olurum.

Bu gerçekteydi. Şimdi de sanalda beni kızdıran için bir espri yapacağı anlayan alayacaklar :D 

"Beni en çok barışamayan çiftler, aşıklar mı desem(!) kızdırır "
Çünkü gerçekteki halleri gerçekten şu:
Birbirleri için her şeyi yaparlar ama neyse, ne yapsam fayda yok.
4-En son ne zaman bir şey izlerken ya da yaşarken duygulandın?

Topluluğun önünde kimsenin benim babam olduğunu bilmeden babamın konuşmasını dinlerken duygulandığım doğrudur.

5-Kendini 3 kelime ile tanımla.

Hmm, Lisa neden bu kadar kazık bir soru sorduğunu sorabilir miyim? :D Neyse artık bulacağız bi şeyler.
(silip yazılan onlarca kelimenin ardından bulamadı...)
Off bilmiyorum. ben kelime yazıyım siz seçin.

    • Pozitif(en azından geçen haftaya kadar böyleyim sanıyordum)
    • Hayalperest(birazcık da maymun iştahlı)
    • Hırslı(diğer insanların yanında normal derecede fakat ikizine karşı yüksek derecede hırslı)
    • Duygusal(hastalık derecesinde)
    • Ciddi ama değil(kendisi de karar veremedi)
Amaan öyle bi şeyim işte.

6-Evde boş boş otururken ne yaparsın?

İlk önce telefonumu(wp yada hangouts) kontrol ederim, ardından blogu en son da instagramı. Yapacak başka bir şey bulamazsam dizi izlerim. 

7-En sevdiğin blogger kim?

Bu soruyu sorsalar ve kimin sorduğunu belirtmeseler lisanın yazdığını söylerdim. Lisa daha özele girmeden sorular sorsan?
Aradan sıyrılmak amaçlı reeldeki dostumu yazıp blogger'lar arası karşılaştırma yapmaktan kurtularak yoluma devam ediyorum. Bilin ki hepinizin yeri ayrı. şurada da belirtmiştim.
Zaten anlamışsınızdır bu kişi:
Tabii ki blogger yoldaşım ve yazılarını hayran olarak okuduğum Makoto'dur. Sizce de benimkilerin aksine yazıları çok özgün değil mi? 


8- Hayatta en çok neyi seversin?

Hayallerimi gerçekleştirmeyi.

9-Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun, kendini nasıl savunursun?

Medeni bir şekilde anlatırdım olayı. Fakat daha önce hiç suçlanmadım yani bilemeyeceğim. O zamandaki atmosfere göre hareket ederdim sanırım.

Mimimiz burada bitti ama benim aklıma bir anım geldi anlatmadan içim rahat etmez şimdi.

Geçen gün yaz okulunda vampir köylü oynadık.(bi̇lmeyenler için bilgi: hirsiz-polisin bi değişik versi. Yine mi olmadı? O zaman okurken anlayacağınız şekilde anlatmaya çalışırım)

Şimdi 24 kişiydik ve altı tane vampir seçildi. Asla vampir ya da hırsız olamayan ben VAMPIR SEÇILMIŞTIM inanabiliyor musunuz?? vampir olarak her gece birini yedik felan bu sırada da herkes birbirini suçladı "sen vampirsin çünkü ellerinle oynayıp duruyorsun" tarzı suçlamalar yapıldı. Ve sonlara doğru ben de vampir olarak suçlandım. Vampirdim ve köylü gibi davranmalıydım vee hayatımda ilk defa resmen yalan söyledim. Herkes de kandı *Makoto gülüşü*Muhahahahaha!

Böylelikle birkaç el daha oynadım ama yalancının mumu yatsıya kadar yanar misali tekrar suçlandım. Bu sefer de acayip güzel bir savunma yaptım fakat yemediler... Sonunda da "VAMPİRDİİİM!" diye bir bağırışla oyundan çıktım. Fakat hayatımda oynadığım en eğlenceli oyundu. Fakat Vampirken affedilmeyecek suçlar işledim :D En büyük günahımsa ikizimi öldürmemdi MUHAHAHA! (İyice kötüleşiyorum kurtarın beni!)

İşte böyle. Sonucunda da bi süre yunoka benle konuşmadı.
 İlk tepkisi beni öldürcek gibiydi ve "Sana inanmıştım, sen vampir olamazsın!" tarzı bir bakış attı yavrucak :D

Şimdi Misaki ve Makotoyu mimliyorum. Misaki zaten yorumla cevap verecek onda bir sorun yok. fakat makoto senin de yorumda cevap vermeni istiyorum. Çünkü yayın halinde baya zor oluyor yorulmanı istemem. İSTEDIĞINIZ SORUYA CEVAP VERIN! Fightiiiing!!

14 yorum:

  1. Bence senin yazıların da çok güzel ve mimlerimden de hiç sıkılmıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. &
    Huhhhuuuuuuuuu! Yuppi lupppiiiii!
    Ilk önce Sadık bir çingu olarak tüm sorularına cevap vereyim^^
    Benim bu blogda en çok eğlendiğim şeylerden biri de MIM!
    Anotherin o düşüş anında ve tüm ölümlerde videoyu durdurup gözlerimi kapadım ben x/ Öğretmenin kendisini öldürdüğü ve denizdeyken ölen çoçuğu seriyi bitirdikten sonra izleye bildim anca...
    Makoto gerçekten de çok hoş yazılar yazıyor. Ama aynı cümle senin için de geçerli:) Ikiniz de nazik, kibar, çok iyi ve daha önce de belirtiğim gibi kafası çalışan bloggerlarsınız:))
    Şimdiiii miimm sırrası:
    1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin şarkı var mı bağımlılık yapan?
    Black Lab - This Night.
    https://m.youtube.com/watch?v=WVW_6-VE-uU
    2) en son ne zaman yaralandın ve başına kötü bir şey geldi?
    Bu gece sivrisinek soktuu:'(
    3)Seni en çok ne kızdırır? (sanalda/gerçekte)
    Sanalda: bir türlü zıt yönde düşünmek için ısrar edenler, beyinlerine asfalt döşenmiş kimseler!
    Gerçekte: haksızlık ve sebepsiz yalan. Ama sebepsizi sadece.
    4) en son ne zaman bir şey izlerken ya da yaşarken duygulandın?
    2. dünya savaşını hatırlayıp ağlamıştım gece vakti.
    5) Kendini 3 kelimeyle tanımla.
    ...anlayışlı...umursamaz(olmaya çalışıyorum aslında)...tembel.
    6) evde boş boş otururken ne yaparsın?
    Tek kelime: Wi-Fi
    7) Alfabetik sırayla yazıyorum:
    Makoto ve Ranao^^
    8) İnanmayı ve güvenmeyi.
    9)" Yanlış bir şey yapmadığıma eminim. Güvenin bana. Çünki size güveniyorum. Lütfen." diye bilirim sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı dinledim ve tepkim "ne kadar da melankolik bi şarkı!!!" Bu aralar depresyonda felan mısın :D yaz okulunda enigma ile ilgili nerdeyse her şeyi öğrendim. Dolayısıyla 2.dünya savaşı hakkında da az çok bilgi sahibi oldum. Savaş her zaman üzücü yaa...
      Beni kırmayıp mimi yaptığım için çok teşekkürleer~

      Sil
    2. Hayır:)) Benim müzik zevkim depresif:D
      Şey...enigma ne ki? Googledan araştırayım:))) Ben teşekkür ederim mim içinnn^^ Zevkliydi^^ Ama enigma ne ki?^?^

      Sil
    3. Haaaa enigma ne kadar da önemliymiş ya. Ben daha önce hiç duymamıştım o.O

      Sil
    4. 2.dunya savasinin seyrini değiştiren makine w.w hep onu isledik yaz okulunda artık bıktım... Fakat biliyo muydun enigma sayesinde yeni bir makine yapildi ingilizler tarafindan adı bombe ve bu makine tarihteki ilk bilgisayar olarak adlandırıliyor.

      Sil
    5. Vauuuuuu. Insanlar neler yapıyo!

      Sil
  3. Çok sağol Ranao.Bence en sevdiğin blogger değilde gerçekte sevdiğin birisinide yaza bilirdin:) Bu arada Another o gifini gørünceki tepkim:ALLAHU AKBAR!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oto zaten reelde en cok sevdiklerimden o yuzden yazdim ^^
      Bi de izlerken bizim halimizi düşün *^* ama güzel animeydi simdi 12 bolum boyunca heyecan doruktaydi. Öneririm...

      Sil
  4. Hmmm ... Öncelikle saranghae chingu ♡ Sen de benim en sevdigim yazarsin ~

    Mimledigin için sagol ^V^ Biliyorsun, genelde mimlenmem ~

    Bir kaç soruya cevap veriyim ;

    1》 Bu siralae en cok dinledigim sarki ; Show Me The Money 4'un final ve semi final sarkilari ~
    -Basick - Stand Up ( ft. MAMAMMOO )
    - Song Mino - Fear ( ft. Taeyang )

    2》 Beni en cok kizdiran sey : Gerkcek hayatta insanlarin bencil davranmasi ...

    3》3 kelimeyle ben : Hirsli . Tembel. Kendi capinda neseli.

    4》 En sevdigim blogger : Ranao ♡
    --
    Mimledigin icin sagol chingu ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo yeni şarkı önerileri ♡.♡
      Yalniz makoto (gerçek ismini soylememek icin direniyorum) hırslı ve tembel nasil bir arada oluyor ? :D《《《 kumao cingu》》》

      Sil
  5. Ne yazık ki şarkının çevirisi yok ama şarkının adının romaji şekli yanlış hatırlamıyorsam 'Kantan na Koto'ydu. Ayrıca mimler kesinlikle sıkıcı değil ama normal yazılarınızın yerini alabilecek kadar da değiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bana çeviri lazım en iyisi bu şarkıyı birilerine yayıp çevirmen bulmak B) Adının romaji şeklini de bi bulamamıştım sağol ^^
      Hmm anladım mantıklı bir düşünce. O zaman bi mim daha yayınlasam sorun olmaz :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...