13 Eylül 2015 Pazar

Manyak fanlardan gına geldi, üzgünüm ama KHJ davası.

Yaklaşık 7-8 aydır süren bir davadan bahsetmek istiyorum: Kim hyun joong davası.


Bilmeyenler için kısaca özet geçmem gerekirse:

Khj askere gitmeden hemen önce eski sevgilisi tarafından kadına şiddetten dava edildi.

Medyanın Mr. A olarak adlandırdığı bu kadın 2012 yılından beri çıktıklarını, son 4-5 aydırsa şiddet gördüğünü belirtti.

Tabii ki bütün fanlar ayağa kalktı.

"O dııt kadın neresinden uyduruyor bunları!?"
"Oppam öyle bir şey yapmaz!"
"Yine bir iftiradır"

Yorumları geldi.

Her şeye ok da hala "Oppam öyle biri değil"'i nasıl dediğinizi anlamıyorum!

Zaten kankanız olur kendisi huyunu suyunu bilirsiniz, OPPANIZ ÖYLE BİRİ DEĞİLDİR.

Yaw bunun gibi bir sürü dizi bile çekildi arkadaşlar.

Ünlülerin dünyasını bize gösterdikleri kadarıyla bilebiliriz. Daha fazlası değil!


Sonra tabii olaylar devam etti.

Kadının aleyhine pek çok sahte belge bulundu falan, buraya kadar yine haklısınız, ok.

Peki sonra?

Kadının hamile olduğu ortaya çıktı! Ardından da khj & Mr. A arasındaki mesajlar...

Çevrilemeyecek kadar ağır hakaret ve terimler bulunan mesajlar.

Fakat fanlar durmadı, devam ettiler.

"Oppaaa oppaa..."
Bir zamanların çiçek çocuğu.
Böyle uzadı gitti yorumlar.

Khj'ye karşı değil bu tavrım. Kim  olsa aynı şeyleri düşünürdüm. Tanımıyorum ki ben onları. Ben yalnızca oynadıkları rolleri tanıyorum.

Son olaylardan bahsedelim. Daha demin okuduğum yazıyla şok olup buralara geldim.

Kadının bebeği dünyaya gelmiş. 

Valla ilk olarak bebeğe acıdım.

Kadına da acımıyorum, yalnızca doğan çocuğa acıyorum.

O bebeğin ne suçu var!

ÜNLÜLERDEN İĞRENİYORUM.

Neyse sonra yorumlar azıcık da olsa değişmeye başladı.

"KHJ gözümden düştün bu olayla.Başlarda asparagas haberdir diyordum ama şimdi düşüncelerim değişti"

Bu yoruma ise bayıldım!

"Neden KHJ masum görüyorsunuz onlar sizlerin dizilerde izlediğiniz gibi masum değil bir çoğu ve özellikle bunu bayanların yapması daha bi tuhaf unutmayın sizde öyle bir duruma düşebilirsiniz yada onun yerinde olabilirdiniz.Çok yanlış düşünceler bunlar unutmayın masonlar sanatçıları çift karakterli yapıyor.
Kadına manyak falan diyorsunuz ya tuhafsınız tek başına olan bir şey değil çocuk
ayrıca kadını da döven KHJ nerde kadın hakları siz bayan değilmisiniz ?
Onuda geçtim öyle üzülüyorsunuz ki KHJ için görende eşinizdi sizi aldattı ona üzülüyorsunuz biraz kendinize dönüp bakın ben ne yapıyorum nereye gidiyorum benim düşüncelerim doğru mu gerçekten üzülmem gerekiyor mu bana bir gram faydası olmayan bir insan için? oturun düşünün birazda kendinizi ve kendinize üzülün sevinin hayat kore dizilerindeki gibi değil...."

"Film gibi ya.. ama bu filmin sonunda KHJun aklanmasını umuyorum..."

Hahaha bu yorumu ayrı beğendim. Gerçekten süreç yavaş ve bıktırıcı derecede film gibi.

Fakat Khj değil haklı olan kazansın!

Tabii olaylar olurken de assolistimiz askerde.
Bir de babası ropörtaş vermiş, ne kadar utanç verici. Üzüldüm adam için.

Bir blog buldum ki tebrik ediyorum. Her ne kadar aynı görüşü paylaşmasak da khj'ye bu kadar takılmış bir fan olarak fazla yanlı anlatmamış. İsterseniz bir de buradan okuyun.

Tabii işsizseniz.

Biliyorsunuz ki bir hayli işsizimdir kore konusunda.

Neyse yaa Magazinden bana ne!

Bu nefret kusma yazımı burada sonlandırmadan önce ablamın düşüncelerini belirtmek istiyorum.

1.durum: Kadın haklıysa

Bir tek bu insanlar mı böyle? Hayır. Bütün dünyada böyle iğrenç olaylar oluyor bu yalnızca biri.

2.Durum: KHJ haklıysa

Bu durumda medyadan uzak kalan kjh için oldukça iyi bir reklam oldu. Tamam imaj iyi değil fakat adam her bir basın toplantısından milyonlar kazandı. Bir de bu taraftan bakın. Belki de bunların hepsi khj tarafından hazırlanmış bir oyun.

Bak işte işin bu tarafından kimse bakmamıştı. Abla, Saranghae~~

Herkes komployu kuranın kadın olduğunu düşünürken ya bütün olaylar khj tarafından düzenlenmişse. Tamam biraz fazla uç bir düşünce fakat adam para kazanıyor mu? Kazanıyor.

Neyse kafa yormaya bile değmeyen bir konu. Hadi hoşça Kalın.


Ameliyatla çirkinleşirken kalbi de çirkinleşmiş. Allah doğru yola iletsin, amin.

Kanıtı da buraya koymadan gitmeyeyim.


19 yorum:

  1. Sıkı bir KHJ takipçisi değilim ama kendisini severdim bu davayıda bilmiyordum okuyunca çok şaşırdım. Bir senin yazini okudum birde paylastığın blogtaki yazıyı okudum. KHj mı yoksa eski kız arkadaşı mı daha fazla haklı belli değil ama yazında birçok yerde haklısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes severdi bunun bir nedeni de gerçekten masum bir yüze(çiçek çocuk) sahip olmasıydı. Fakat içini dışarıdan göremezsin.
      Kimin haklı olduğunu yakında öğreneceğiz ama iş işten geçmiş olacak :(
      Fikirlerini belirttiğin için teşekkürler~ ^^

      Sil
    2. Bu arada biraz sohbet edelim ya! sizleri tanımak istiyorum ^^ japon tayfayla baya içli dışlı olsak da kore tayfayla hala yorumlardan öteye gidemiyorum. Blog sohbet yerine beklerim^^

      Sil
    3. Bende çok isterim tanımak, konuşmak henüz çook yeniyim blog sohbet yeri neresi hiç bilmiyorum :D Biraz utangaç bir yapım var da (^.^)

      Sil
    4. Şimdi adres veriyorum :D blogun header (baslik resmi)'nin sagina bak orada takip etmrk icin tikla yazisi var onun altina dogru git git git populer yayin eklentisi var böyle çiçekli şeyler. Sonra onun hemen altina bak mavi kutucuklar blogumuzun chat kutusu oluyor. Buradan bloggerlar arasinda sosyallesebilirsin, sacmalayabilirsin istedigini yapabilirsin. Bütün issiz arkadaslar olarak gun boyu azar azar mesajlasiyoruz. Daha cok kisi daha cok eglence mantigiyla ve seni tanimak icin seni chat kutusuna davet ediyorum ^^

      Sil
  2. Ay çok iğrenç bir olay. Ne olursa olsun ben kadına üzülüyorum açıkçası ve tabik en çok da çocuğa. Kim planlamış olursa olsun bir çocuğun hayatı mahvolacak. Şiddet görmüş bir kadına haksız demekse işin diğer iğrenç yanı. Şiddet hiçbir durumda mantıklı olamaz. Gerçekten çok kötü bir olay. Fanlara gelince sadece pes diyorum. Bu iğrençlikten başka bir şey değil. Üzücü bir olay ama hayranı olduğumuz insanların gerçek yüzlerini de böyle zamanlarda görüyoruz.Körü körüne fanlık aptallıktan başka bir şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Hiçbir şeye körü körüne bağlanmamalısın. Türk kore fanlarının da en büyük hatalarından biri bu. Kadına üzülüyorum ama acıyamıyorum çünkü şu zamana kadar iğrenç bir şekilde yaşamış. Allah doğru yola iletsin.
      Benim gibi düşünen insanlar görünce umutla doluyorum. O fanlarınkileri görünce ise tam tersi.
      Yorumun beni çok mutlu etti tekrardan belirtiyim ^^

      Sil
    2. Bu arada biraz sohbet edelim ya! sizleri tanımak istiyorum ^^ japon tayfayla baya içli dışlı olsak da kore tayfayla hala yorumlardan öteye gidemiyorum. Blog sohbet yerine beklerim^^

      Sil
  3. &
    Geç yorum için çooooook üzgünümmm:(( Hem de çok:(


    Şimdii. Benim de ilk aklıma gelen anti reklamın da reklam olması durumu. Böyle durumlar her ne kadar tanıtım olsa da şirketler bunu onaylamıyor.. Bir çok sorun yaratıyorlar. En basitinden enes Kaya abnormalden çıkmak zorunda kalmıştı. Istifa etmiş bile olsa belirli yaranmış bir durum olmuş işte. Çoçuğa ben de o kadar üzülüyorum ki! Ama iyi ki dünyaya gelmiş. Annesi başka bir yolu da seçe bilirdi. Ama gerçekten ünlülerin rahatlığını anlamıyorum ben. Neden bu kadar rahatsınız ki?!? Böyle sorunlar çıka biliyor işte! Daha sonra o çoçuğa denmicek mi "sen olmadan önce mahkemelik olaylar oldu" falan. İşte bence din bu yüzden önemli. Belirli bir inanç seçilmeli ki her şeyin karşılığı olduğu bilinsin. Her inanışta yardımcı olacak bir çok şey vardır. Belki de khjnin bir seçimi vardır ama bu olaya karışmış olması bile yanlış:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın iyi ki dünya ya gelmiş diğer yol cidden çok kötü olurdu.
      Kessinlikle! Khj'nin bi kaç konserinde haç taktığını görmüştüm ama koreliler genelde havalı olduğunu düşündüklerinden takabiliyorlar yani hangi dine mensub bilmiyorum. Insallah bir yaratıcıya inaniyordur da korkup kendine çeki düzen verir.
      Yorumunu çok beğendim ellerine sağlık ^^

      Sil
    2. Umarım gerçekten kendisine çeki düzen verir. Sadece o değil. Bir çok ünlü. Ve bir çok ünsüz.

      Sil
  4. Bu çocuk bu hallere nasıl geldi ya? Geleceği de ne kadar parlaktı oysa ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama o ameliyatlardan sonra tanınmayacak hale geldi :/

      Sil
  5. Bundan 2-3 yıl önce hayranıydım sonra ne olduysa yoktan yere KHJ soguduydum galiba bunun sebebi böyle etrafımda KHJ hayranları olmasıydı çünkü saçma çılgınlıklar yapıyorlardı bu yüzden ... Bu olayları duyunca bende aynı senin gibi tepki verdim .Bence khj fanları çok tepki veriyor ben çok gereksiz sizin işiniz gücünüz yok mu ? Benim sevdiğim bir ünlüde yapsa böyle saçma tepkiler vermem gerçeği bilmiyoruz bu yüzden böyle saçma tepkiler verilmemeli .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın. Yorumun benim düşüncelerimi özetliyor çok beğendim.
      Bu arada google hesabına girdim. Sanırım blogun varmış ve paylaştıklarını okumak istedim. Fakat blog bulunamadı yani kaldırılmış bildirimi geldi. Acaba blogunu tekrar açacak mısın? Yazıların okumak çok isterim^^

      Sil
  6. Bi anda ya esra kızım işin gücün yok mu diyip kapattım ya biraz o zaman problemlerin vardı ama yine açacağım :) Bende seni takip etmeye başladım artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heralde google+tan takip ettin ama olsun önemli olan yazılarıma yorum yapıp blogumun güzelleşmesini sağlaman. Çünkü düşüncelerini gerçekten merak ediyorum^^
      Blogunun yeniden açılışını dört gözle bekliyoruum~haber vermeyi unutma ;)

      Sil
  7. Zaten bof ta da sevmemistim :D -tugba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu! Seni seviyorum tugba! sarangheyo!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...