12 Eylül 2015 Cumartesi

Büyük bir kore fanı olmanın getirdiği işsizlik.

Bildiğiniz gibi gerçekten kore dizileri için yıllarımı verecek kadar aptal bir insanım.

Fakat bugün burada bunu değil, zamanımı gerçekten boşa harcadığım fakat yalnızca benim gibi üst düzey kore fanlarının yapabileceği zor ve gereksiz bir oyun bulmuş olduğumu anlatacağım.

Kore dizileri sayesinde -ya da yüzünden- beynimde yüzlerce koreli ünlü adları var, buraya yazamayacağım kadar çok.

Böylelikle bundan bir oyun yaptım. Fakat önce şu soruma cevap verin.

Sana Lee min jung'dan Park shin Hye'ye geçiş yap desem başarabilir misin?

Biliyorum hiçbiriniz ne dediğimi anlamadınız o zaman biraz detaya girelim.



Bildiğiniz gibi koreliler sanki başka oyuncular yokmuş gibi hep aynı kişileri oynatır ki bu olay japonya ve tayvanda daha da çoktur.

Bu nedenle siz Lee min ho'nun profilinden park shin hye'ye ordan Jang geun suk'a ordan da Yoona'nın profiline geçiş yapabilirsiniz.

Nasıl mı?

Hadi bir deneyin.

LMH ➠ Heirs ➠ PSH ➠ You are beautiful ➠ JGS ➠ Love Rain ➠Yoona


Biliyorum benim kadar işsiz oladığınız için denemediniz.

Fakat ben ara sıra bu işsiz oyunu oynayarak hafızamı deniyorum. Başardığımda ise kendimi öyle mutlu hissediyorum ki!

Bu arada bu en düşük seviyedeki hali.

Siz bir de ahjummaları bulmayı deneyin o zaman görürsünüz zorluğu.

Kısacası oyunumuz şöyle başlıyor.

Ben size iki ünlü ismi söylüyorum siz de Dramawiki'den dizilere ve oyuncu profillerine geçiş yaparak bir ünlüden diğer ünlünün profiline ulaşıyorsunuz. İşte bu kadar~

Peki ben bunu nasıl buldum?

Ara butonuna isim yazmayı üşenip profillerden geçiş yaparak -.-

Oyunu oynayabilecek arkadaş bulmakta zorlanıyorum.

Var mı benimle bu oyunu oynayabilecek bir babayiğit?

Ne saçmalıyorum ben!

Lütfen benim kadar işsiz olmayın.

Sadece belirtmek istedim.

Hoşça Kalın.

14 yorum:

  1. Gerçekten zor bir oyunmuş. Oynamak isterdim aslında ama hafızam çok kötüdür ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynaya oynaya gelişirsin merak etme ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Bu oyunu bulan aklıma şaşıyorum :P

      Sil
  3. Bulman gereken bir ünlü belirlersen de güzel olabilir. Mesela Park Shin Hye'den Chanyeol'a çıkmak gibi. Son kişiyi belirlemek için kura çekmek gibi bir şey yapabilirsin. Daha çok zorlarsın zihnini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet zaten öyle :) PSHden chanyeola cidden zormuş bi deniyim :D
      Not:Chanyeol bi dizide oynamış mıydı ki O.o bi tek exo ext door olabilir. Onun da ana karakter kızı mimi'de oynamış. aa buldum you've fallen for me! Ordan da PSH!
      Bu sefer tümden(chanyeol) gelim yaptım ve sondan başladım :D

      GÖREV TAMAMLANDI.

      Sil
    2. Ben yolu biliyordum ama keşke bu kadar kolay bulmasaydın -,-

      Sil
    3. Hehehe :P güzel soruydu arada bi oynayalım :)

      (Sana da soru bulmak için bakındım ama çok kazık iki ünlü seçiyorum yine de call mü?) evetse call yazman yeterli :D)

      Sil
    4. Saydam! seninle hiç uzun bir sohbet edemiyoruz. Boş vaktinde mekan-ı sohbete uğrarsan çok sevinirim^^

      Sil
  4. &
    Beynim yandııı o.O Kesin kaybederim ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :Biraz daha dizi manyağı olursan başarabilirsin

      Ama olma. Benden tavsiye :D

      Sil
  5. Benim hafızam kötüdür, oyun çok zekice ve eğlenceli ama zor ^^ Hepimiz böyle şeyler bulacaksak işsiz olalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkürler :) beğenmene sevindim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...