14 Temmuz 2015 Salı

《 Soru - Cevap 》 : Koreden ne istenir ? (daha dogrusu ' istedim')

Merhaba blogumuzun kawaii ziyaretçisi. 


Ben de yeni anneannemlerden döndüm. Evime, internetime kavustum ~ 

Gelirken de 364739229 yildir bekledigim gizli paketimi aldim.


Istedigim çogu sey gelmemis olsa da olsun, en azindan en önemli ve çook istediklerim geldi ♡



Bu soru-cevap postunda Kore'den ne istedigim ve gelen esyalari göstericeem ^ V ^ 

** Bu postun amaci hiçbir sekilde hava atmak, kiskandirmak, gicik etmek gibi itici davranislar degildir. Lütfen yanlis anlamayin. Sadece paylasmak istedim. **

→→→→


《 Soru 》: Kore'den ne istediM ?

《 Cevap 》 : ( kisa cevap ) ÇOOOOOK SEY. 


(Uzunu) 

MUAHAHAHHAHAHA. Dogrudur. Çok sey istedim. Galiba o yüzden almadilar...

Evet. Simdi listeme gelelim ; 

1》K-pop Albümleri ; 

Tabiki de bir k-pop hayrani olarak bunu istemeliydim. 



Babami zorladim ve en çok istedigim ve bende olmayan 2 grubun albümlerini istedim. B2ST'in Time albümü ve yeni çikan grup Seventeen'in ilk mini albümü 17 Carat'i istedim. 

(Sonralari k-pop albumleri ile ilgili post yapmayi dusunuyorum, orda içlerini göstercem ;)

Posetten de gördügüm kadariyla bulunmasi zor olmayan, Kore'nin D&R'i gibi olan çogu yerde satiliyor. 

2》 Webtoon Kitabi ; 


Webtoon'un adi Cheese In the Trap ♡ 

Aslinda Korece ögrenmeyle ilgili de kitap istemistim ama bende vardi. O yüzden de kitap olarak sevdigim webtoonlarin kitap halini istedim.

Gördügünüz gibi, manganin koreye uyarlanmis hali.

Tersten baslamiyo. Korece. Kapagi hos ve kagidi da güzel ♡ 

Pisman diilim *günesgözlüklüemoji*.

3》Bakim Ürünleri ; 

Bildiginiz gibi Asya'nin en güzelleri, Koreliler. Peki bu güzellik dogustan mi ? Tartisilir. 
Park Shin Hye ayricalik tabisii ~ ♡ 

Tabisi de onlar da bakim ürünlerini kullaniyor ve kendilerine bakiyorlar. 



Genç bir kiz olarak bu konuda çok kötü oldugumu söyleyen anneme ve kendime yüz maskeleri istedim.


Korece okumayi biliyorum ama ... 

( Aslinda üstünde EXO'nun resmi olanlardan istemistim ama ... )

Alan kisinin söyledigine göre Kore'de bu tür seyler çok ucuzmus. Bana 3 koca paket aldilar...

4》 Hediyelik Esya ; 

Havalimaninda bulabileceginiz seylerden istemistim. Galiba zamanlari yoktu, alamamislar ;(

Anahtarlik, post card, kalem vb. seyleer istemistiiim amaaa... onun yerine Lee Sun Hee diye hafif yasli bir sarkici var, onun havlusunu göndermisler ...

Bu havlunun hikayesini hala çözebilmis degilim ... fansigndan falan mii, konserden miii, yoksa bi otelden falan miii ... 



Neyse ... 

5》 Demir yemek çubuklari; 


Aslinda getirilmesi çok basit olan, evlerinden bile verebilecekleri kültürel bir araç olarak istemistim. 

Ama galiba arada kaynadi ...

6》 K-pop posterleri ; 



Bunun da bulunmasinin zor olmadigini biliyorum ama büyük ihtimal bu da arada kaynadi... alamamislar( ̄  ̄|||)...

Nesse ... 17 albümün içinden çikti bi tane ... 

7》 Çorap ; 

Bunu ben istemedim ama YouTube da görmüstüm. 

Kore'de, pazarlarda falan üstünde ünlülerin oldugu çoraplar satiliyor. 

Hem tatlilar hem de kullanisli ~ 

8》 Yemeeeeek ; 

Kore dramasi izlediyseniz ( tarihi hariç ), sapirdata sapirdata yedikleri o lezizz görünen RAMYUNlari tatmak istemissinizdir. 

Ben istemistim bi kac kutu Ramyun ve tteobokki ... ama unutmuslar vermeyi... ve simdi uzaklara gittiler ... 

EN ÇOK DA ONLARI ISTEMISTIM. Nese Amerikada vardir *gunesgözlüklüemoji* . 

9》 Insta foto makinesi ; 

Neden bunu istedim bilmiyorum... arkadasimda vardi ve ben de bi tane aliyim demistim. DE BUNUN KOREYLE NE ILGISI VARDI KI SIMDI. 

Neyse zaten almamislar( ̄□ ̄」).

10》 T-shirt ; 



Koreyle ilgili veya K-pop la ilgili bir t-shirt istemistim... Ama babam listeye yazmadi bile ... 

Nese Amerikadan alirim *gunesgozlukluemoji* . 

**sonuncusu biraz 10'a tamamlamak içindi...affedin...** 

→→→→

Eveeet. Bu genel olarak istediklerimdi. 

Ama baska ne isteyebilirdim ki ? Yorumlarla anlat☆⌒(≧▽​° ). 



Umarim bu post Kore'ye giderseniz almak isteyebileceginiz veya biri araciligiyla (benim gibi) getirtebilme firsatinizda size yardimci olur ~ 

Bugunlerdeki postlarim hep yardim amaçli... BEN BÖYLE IYI BIR INSAN DIILDIM. 


Bu gif burda ne alaka bilmiyorum ama her izleyisimde daha komik geliyor ; 3;  

Tesekkur ederim blogumuzun güzel ziyaretçisi. Senin sayende içimdeki melek ortaya çikiyor. 

Postu begendiginizi umaraktan iyi tatiller diliyoruuum ♡ 



- Makoto Senpai 

11 yorum:

  1. Gif gerçekten çok komik Senpai

    YanıtlaSil
  2. Makotooo bana özellikle dinlettiğin iki şarkının da albümünü almışsın hayırlı lsun ;) zaten time'ı çok seviyordun.
    neyse şimdi duygularımı enlerle açıklayacağım:
    en çok güldüğüm sun hee nin havlusu Ahhaahah
    en çok şaşırdığım o çoraplardan istememeeeeeennnnn! ben olsaydım 234134 çift isterdim
    Sadece iki duygum varmış ama boşver.
    son olarak maske direk maske gibi çıkanlardan mı yoksa sürünce katılaşanlardan mı? Çok meraaakkk ettiiimmm. Hızlıca cevap vermeni bekliyorum. (Özellikle burdan yazdım ama neden bilmiyorum sanırım bu aralar ikimiz de watsappta online değiliz..bu yüzden)
    annyong çingu! yada yunokinin yobosu ehehehe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sarkilari halan diniyursun deil mi ~~~

      Lee sun hee ye de bak ha , kadin o fox tailli bi drama vardi ya eski, onun OSTsini yapmis ; 3;
      (Havluya terimi silince Koreye terimi silmis gibi oldum MUAHAHAHAHHA )

      BEN DE BILMIOM NEDEN ÇORAP ISTEMEDIM UAGGDDKSLSBDJDK

      Maske sürüyünce kuruyanlardan çikti , daha once hic kullanmadim ...

      Whatsappim hep acik da fazla girmiom, yarin evden ayriliyoruz, Amerikaya gidene kadar teyzemlerde kalcaz orda da beles wifi var *gunesgozlukluemoji*

      Sil
    2. Dinliyorum tabisi ;)
      Ben de koreden şu direk kalıp olarak yapılan maskelerden isterdim ama eğer biraz araştırırsam türkiyede de bulurum zaten.
      Okulun ordaki teyzenlerde di mi o zaman bizim doğum gününe de gelebilirsin diycem ama biraz özel olcak devamını whatsapptan konuşuruz *Mr.güneşgözlüklüemoji-san*

      Sil
    3. Aferim sana ^V^

      Bulursuuun , fightiiiing ~

      Gelcemm gelcem :D whatdappin bozuksa yobodan da konisiruz ~
      *yeniismimisevdim*gunesgozlukluemoji*MUAHAHAHAHAHAHAH

      Sil
  3. &
    KISKANDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *günesgözlüklüemoji* biliidim bole olcani xD

      Sil
  4. &
    Bi sorum var^^

    YanıtlaSil
  5. Koreden ne mi istenir cok basit tabiki her şey 😂😂😂

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...