19 Temmuz 2015 Pazar

The girl who leapt through time

Merhabalarrr! Bugünün postunda en sevdiğim japon animasyonunu tanıtacağım. Aslında şu ana kadar saysam 5 tane japon ani̇masyonu izlememişimdir fakat bu filmi 2 defa izledim ve hala her hatırladığımda yeniden izliyorum. Sebep? sonu için. Eğer filmi izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız.
İzleyenler diğer afişi görmek için üzerine gelsin.
Ayrıca buraya belirtmek isterim ki film 12 tane ödül kazanmıştır ve ben bu animasyonu Hayao miyazaki'nin filmlerinden daha çok severim!
Not: Tanıtımımı tamamen trailer'dan kopya çekerek hazırladım yani direk videoyu izlemeniz önerilir. Video aşağıda.


Konusu: Makoto 17 yaşında bir genç kızdır. chiaki ve kousuke adında iki tane dostu vardır ve onlarla hep beraber olacağını düşünmektedir. Fakat bir gün yanlışlıkla gizemli bir güç kazanır: "zamanda sıçrayabilmek" Ve olmasını istemediği her bir olayda kendini yerden yere vurarak-ki bence en komik kısımları buraydı ahahaha- zamanda yolculuk yapar. Fakat bilip bilmeden kullandığı bu güç ona nerden gelmiştir, nelere sebep olacaktır? Peki her şey istediği gibi mi gidecektir?

Video garip bir şekilde 45.saniyede başlıyor. Zaman kaybetmemek için ilerletin

Ben ingilizce izlemiştim fakat büyük ihtimalle tr altyazı yeppudaa'da vardır.
Not: İngilizce izliyim derken sakın eng dublajı izlemeyin çünkü orjinallerin sesleri süper!

Hele Makoto'nun sesine bayılıyorum! O kadar hayatın içinden ki, filmin 2006 yılında yapılmış olmasına rağmen güzel olan çizimleriyle bütünleşince diziye gerçeklik katıyor.

Yalnız en müthiş karakter chiaki değil miydi??? Ben bayıldım! hem ismine hem karakterine. Ayrıca mako-, neyse devamını getirirsem spoiler olacak. Bence izleyip öğrenin!


Şimdi başlayalım spo kısmına: (özellikle büyük spoiler vermeyeceğim. Olur da ben spoiler'la seviyorum diyip bu yazıları okuyup bütün zevkinizi mahvetmemek için.)

Şu kızın zamanda geri gitme yerleri çok orjinal değil miydi? hele chakinin itirafından sonra 3-5 defa geri gidip sonunda çareyi yolunu değiştirmekte bulması felan :D Gerçekten eğlendiğim sahnelerdi.


Aa bir de üzücü bir zamanda sıçrama vardı ki orda kalbim dayanmayacaktıı! Nerdeyse ölüyorlardı!!!

Daha kötüsünü görmek için üzerine gelin. (Ama izlemişseniz!!!)
Filmin sonundansa hala bi şey anladığı söylenemez. Eğer sen de benim gibi düşünüyorsan gel dertleşelim! Çünkü ablamla sonu hakkında her konuştuğumuzda çıkmaza giriyoruz.

"Zaman kimseyi beklemez"
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ÇÜNKÜ GERÇEKTEN İZLEMEYE DEĞER BİR FİLM. 

6 yorum:

  1. Uha çok güzel gözüküyor hemen izliyecem

    YanıtlaSil
  2. Ben daha animenin ne olduğunu bilmezken,ablam anime "filmleri" seyrederdi.Bende onunla beraber oturur seyrederdim,bu filmide izlemiştik.Zamanda Sıçrayan Kız...Filmi çok önceden izlediğim için pek birşey hatırladığımı söyleyemem.Ama kızın zamanla oynadığını hatırlıyorum sanki,videoyu izlemeye üşendimde,sadece yazıları okudum :D Bir tane çocuk vardı,oda tuhaf bir çocuktu,bir şeyler saklıyordu.Filmin en heyecanlı yeride senin gösterdiğin yerdi.Görünce hatırladım.Bizde ablamla film hakkında konuştuk,ve filmin ne amaçla yapıldığını anlayamadık.O kadar saçmaydı ki.Nasıl bir mesaj verdiğini bile çözemedik,film bitince ben;"Eee şimdi ne olacak?"dedim.Yani aynı sizin gibiyiz,bizde çıkmaza girmiş durumdayız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha sanırım bütün izleyiciler aynı kanıda. Acaba bu filmi kim çözebilmiş... Aslında zaten çözemeyiz çünkü filmde pek çok açık kapı bırakılmıştı. Daha fazla kurcalamayın demişler resmen :D
      Çok uzun zaman önce izlemişsen yeniden izlersen tekrar zevk alabileceğini düşünüyorum. Çünkü tekrar tekrar izlenilebilecek bir film.

      Sil
  3. &
    Çok severim bu animeyi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waaaw yani izledinnn! şaşırdım, bu kadar çok kişinin izlemiş olacağını sanmıyordum. Eee sonu hakkındaki görüşlerin neler? :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...