24 Nisan 2016 Pazar

Rekor güncel dizilerim #2

Merhabalar!

Bu yazım tahmin etme üzerine bir yazı olacak.

Tabii ki ilk tahmin sizden gelecek:

Sizce bu seferki dizi rekorum kaç?

Diğer tahminler de benden gelecek. Sizin ne diyeceğinizi tahmin edicem.
"2-3?"
I-ıh
"Yok artık 4-5?"
"Bu kız daha geçen kore dizilerini bırakmaktan söz etmiyor muydu?"
"Doğru ya o yazısının altına hemen sonrasında 4-5 bölüm izlediğini yazmıştı."
Stop! durabiliriz.

Eksilere uçmanızı istemiştim ama yine roket patlattım.

Büyük ihtimalle kimse şuanda güncel hiçbir dizi izlediğimi düşünmedi.

Belki de düşündü, suizanda bulunmayayım.

Evet uzun zamandan sonra bir rekor daha kırdım.

2-3 yıldır ilk defa hiçbir diziyi yarım bırakmış ya da yeni bölümünü aç bir şekilde bekler durumda olmama rekoru...

Ya şa sın.

Bu durumu ablama anlattım.

"Ben de" dedi.

Hevesim kursağımda kaldı. Hıh.


Artık bu konuşmalardan sıkıldığınızı düşünsem de bu yazıyı yazdım.

Alkış bana, ne duyarlı bir blogger'ım.

Hem bu tür yazılar en kolayı oluyor. İstediğim kadar saçmalayabiliyorum.

Tabi değerleri de sıfır ama olsun. Bir kaç yorumla birden değerlenebiliyor.

Yorum demişken bu aralar yorumlara cevap vermekte zorlanıyorum.

Açıkçası en sevmediğim şeylerden biri yaptığım yorumun görüldüde kalmasıdır.

Fakat aynısını sizlere yapıyor gibiyim Allah kınadığımı başıma getirdi.

Özürlerimi diliyorum ve en inşallah kısa sürede yazmak için elimden geleni yapacağımı belirtiyorum,.

Bu arada sizi kandırmış olmak istemiyorum ama rekor güncel derken "Kore dizileri" babında demek istemiştim.

Yoksa tabii ki Bu gün günlerden #Babacandır.



Zaten twitter'dan takip eden bilebilir baba candır izlediğimi. Yani en azından bilecek.

Ne çok konuştum her zamanki gibi. Her neyse...

Nisanın son haftasına giriyoruz.

Sanırım Mart ayının 3 yazı faciasını Nisan ile kapatabildim. Ooo kaç yazı olmuş?
"6"
Eh işte okul zamanlarına oranla fena değil. Ama var ya ben ne anasının gözüymüşüm eskiden.  (İsmail abi mod on)

Temmuz ayında bi coşturmuşum 25 yazı etmiş.

Acaba ne saçmalamışım o kadar?

Bu ayı 10'la kapatabilir miyim ki?
"Bilmem ki."
"Ayrıca sus bi!"
Tamam.

Bu tahmin işi kendimden şüphe etmeme neden oldu. Şizofreni başlangıcı mı gösteriyorum acaba?

4 yorum:

  1. Doğrusu bu yorumları geç cevaplama işini ben hep yapıyorum ama bazen o kadar güzel bir yorum geliyor ki ben yorumu defalarca açıp okuyorum okumalara doyamıyorum birde ben şimdi böyle güzel bir yorumu nasıl cevaplasam diye düşünüp duruyorum o sebepten cevap yazmam uzun sürüyor. Napıyım! bazı yorumlar çok tatliş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de bazen tam tersi oluyo. O kadar güzel bi yorum gelmiş oluyo ki o yorumu üstün körü cevaplamamalıyım illa ki uzun ve düzgün olmalı :) Tabii bu da üşengeçliğe neden oluyo fakat eğleniyorum!

      Sil
  2. Unuttuk valla birbirimizi :) En son ne zaman oldu senin yazılarını okuyalı bilmiyorum ama çok özlemişim ! Lakin sende bana hiç gelmiyorsun gözümden kaçmadı değil, hoş ben sen kadar bile yazamıyorum bloga ama olsun unutmayalım birbirimiz : ) Hadi öptüm diyesim geldi birden, diyorum : çook öptüm görüşürüz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee sen de ayda bir yazı yeniliyorsun onda da benim gözümden kaçıyor. Zaten son zamanlarda kimseye uğramaz oldum. Affınıza sığınıyorum...
      Ama senin de şu yazı sayını arttırman lazım ! Sırf bu yüzden şimdi gidip -tabi sen de istersen- son yaptığım mime seni de mimliycem Muhaahhahha! Artık yapmak zorunda olduğuna göre ayda bir yayınladığın yazın 2 ye çıksın ;) Çok yakında miminde görüşürüüüz!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...