3 Nisan 2016 Pazar

Youtube gezintilerim #1

Merhaba arkadaşlaar!

Bugün konumuza uygun olarak youtuber girişi yapmak istedim :D

Bu yazıyı yazıyorum çünkü eskiye oranla youtube'da daha çok vakit geçiriyorum. Haliyle canım blogumda paylaşacağım çok fazla konu birikiyor. Ben de bir yerden başlamak gerek dedim.

Not: Hala daha yotube'la o kadar içli dışlı olamadım merak etmeyin. O da başka bir ergenlik dönemime kalsın dedim hem deslerim var :)

Malum youtube aşırı geniş bir spektrumu olan iyisiyle kötüsüyle ÇOK İNTERNET HARCAYAN bir site. Sırf bu yüzden hafta içi izlemek istediğim videoları Ss alıyorum. Poor me...

Lafı çok uzatmadan blogumun ilk youtube gezintilerim yazısına başlıyoruum!



1) HOCALARA GELDİk v(s)e TONGUÇ AKADEMİ

Eee sınav haftasındayız tabiiki hocalara gelcez ve tonguçlayacağız!! Yani en azından son zamanlarda bu şekilde ders çalışıyorum ve sanırım işe yarıyor!! Bu tarz bir kanala ilk defa bir blogda denk gelmiştim. Youtube'dan ders çalışma fikri aklıma yatmıştı fakat anca bu seneye nasip oldu. İnşallah da bundan sonra hep buralardayız :)

Peki benim hoşuma giden tarafları ne oldu??

Öncelikle tonguç akademiyi tanıdığım için ondan başlıyım. Başlarda izlerken esprilerini abartı ve azıcık da kasıntı buluyordum fakat sonra Talha Doğanla tonguç videoları bana bağımlılık yaptı ve her esprilerine olmasada çoğunda kahkahalarla gülmeme neden oldular.

Güldürerek öğretilenin daha kalıcı olduğunu savunuyorlar ki başarıyorlar.

Tonguç sözellerde işime yaramış olsa da sayısallarda fen lisesi müfredatının yanından bile geçmiyordu. Ben de elimde hiç 11.sınıf kimyası(Bizim okul 1 sene önceden gördürüyor) kaynağı olmadığı için bütün youtube'u alt üst ederek sonunda kendime göre bir site buldum, hocalara geldik!



Özellikle Vural Aksankur sayesinde beni kendisine sevdiren kaliteli ve eğlenceli bir kanal. Derslere kesinlikle yardımcı ve önemli ölçüde zaman kazanmanızı sağlıyor.

Buna rağmen genelde sonuç kadere kalıyor ve sınav anı bütün çalışmalarınıza noktayı koyabiliyor... Yani başarı konuda kesin bir şey söyleyemem.
2) Genius oympiad

Daha önce bir yazımda bu yarışmadan bahsetmiştim. Hani ablamın katılıp amerikaya gittiği vb.
İşte bu sene de iki yakın arkadaşım katıldılar. Ben de baya bi yardımcı olduğum için(video'yu ben düzenledim B) Ailemin izni ile inşallah onlarla birlikte Amerikaya pınarın yanına(!) uçuyorum! Pınarla buluşamayacağımıza %99 eminim ama olsun tekrardan aynı ülkede olacak olma fikri bile güzel :)

Fakat sonuçlar 5 nisanda açıklanacak yani daha kesin değil. Bu nedenle yardımlarınızı bizden esirgemeyin ve videoyu beğenin arkadaşlar. Sizi seviyoruum!!

2)Meryem Can

Bu kız bir çatlak. Yani bir insan kameranın karşısında-ki bu bütün dünyanın karşısında- bu kadar açık sözlü ve oyuncu olabilir mi?! Maşallah oyunculuk konusunda baya bi yetenekli. Zaten ben de bu kısımlarını sevdim. Yoksa youtuberlardan pek haz etmiyorum.

Önerdiğim video Konuları: Youtuber'lardan nefret ediyorum ve Youtuber'ların gerçek yüzü. sjksjsks


3)Baba Candır

Ne demek hala izliyor musun? Tabii ki!! Pazar günlerinin olmasa da haftasonlarımın vazgeçilmezi.(Pazar akşamları yurda gidiyoruz da... anca haftaya izleme imkanım oluyor, çatlıyorum.)

Bütün karakterlerin yerine cuk diye oturduğu, senaryonun türkleştirilip güzelleştirilince daha bir çılgınlaştığı son zamanların en absürt dizisini ben izlemiyem de kim izliycek.

Beni diziye sevdirenin kimler olduğunu siz de kolaylıkla tahmin edebilirsiniz.


Bu konuşma böyle uzayıp gider. İyisi mi ben gidip bununla ilgili bir post hazırlayayım ama söz vermiyim çünkü anlatılacak çook şey var ve ben de bunları toparlayacak gücü kendimde hissetmiyorum. Şu an bunu yazıyor olmam bile mucize !


5)İlginç videolar

Başlıktan da anlayacağınız üzere konu birliği olmayan fakat cidden izlenmesi gereken videoları tanıtacağım.

Geçenlerde okulumuza Altuğ Revnak eti adında bir adam geldi ve müthiş bir konferans verdi. Hatta pek çok arkadaşımdan "lise hayatınız boyunca dinleyebileceğiniz en güzel konferanstı" konuşmasını dinledim ve ben de gerçekten beğendim.

Konferansın konusu bilim adamlarının aslında her şeyi doğadan örnek alarak yaptılarının eğlenceli ve bilgilendirici örneklerle açıklanmasıydı. En eğlenceli örneklemesinde bütün salon coştu. Sizin de coşmanız için karşınızda tavukların gücü ile mercedes vs Jaguar reklamları!!!


Benzer ve bir o kadar ilginç olan LG2 Reklamı:



Artık tavuklara bambaşka bir şekilde bakıyorum :DD

Son olarak Dün gece izleyip de bayıldığım bir sesi size tanıtmak istiyorum. Endonezy'nın Ailee'si olma yolunda! Maaşallah!


Bir sonraki youtube gezintilerimde görüşmek üzeree!!

8 yorum:

  1. Ranao chan ne zamandır görüşmüyoruz çok hocalara geldik i bilmiyordum senin sayende öğrendim :)
    Baba Candır evet ben de YouTube'den bakıyorum çok eğlenceli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer beğenmene sevindimm^^ inşallah eski gücümü toparlayıp tekrardan döneceğim buralara :)

      Sil
  2. meryem canı bende arada izliyorum :D ama asıl youtube kanallarından en sık takip ettiğim ruhi çenet :D bazende bonbon tv ve onun alt kanallarına da bakıyorum, senin söylediklerine bakacağım şimdi, özellikle hocalara geldik kanalını merak ettim o.O bu güzel yazı için teşekkürler, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç bilmiyorum bu kanalları artık yurttan dönünce bakarım🤔
      Benimkilere bak bak gelecekte işine yarar belki ;)

      Asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için :)

      Sil
    2. fakat şimdiden uyarmalıyım sanırım, ruhi çenetin son yüklediği bazı videolar biraz ürkütücü olabilir :D fakat eski videoları çok iyi, özellikle uzayla ilgili olanlar, yani ben öyle düşünüyorum o tür bilgileri sevdiğim için :)

      Sil
    3. Neyden bahsettiğini anca yarın eve gidince anlayabileceğim :) teşekkürler

      Sil
  3. sonuncu videoya bayıldım yaa.Çok güzeldi.Hiş bu kadar güzel japonca güzel okuyan birisini görmemiştim *mecaz anlamda*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dee! Zaten bu videoyu bulduğum anda koymalıyım dedim :) Beğenmene sevindim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...