23 Nisan 2016 Cumartesi

Tarih dersinde Kahkaha! Buşra Nebati

2 hafta kadar önce coğrafya yazılısına çalışmam gerekirken oturup sayfa sayısı fazla fakat oldukça akıcı bir kitap olan İsmi Her Neyse'yi okudum.

Tabi bunu yalnızca okuldan sonra etüte kadar olan zamanda yapmadım. Sıkıldığım derslerde ve boş olan derslerimde de hızımı kesmeden okudum.

Hal böyle olunca da kitap bitti. Bitti bitmesine de instagram tanıtım fotoğrafını çekmem gerekiyordu. Onu da okulumuzun bahçesinde 3-5 tur attıktan sonra arkadaşlarla hallettik. Son olarak yazısını yazmak kalmıştı.

Tıpkı bloga yazdığım garip cümleler gibi instagramı da gereksiz yazılarımla dolduruyorum. İsmi her neysenin kaderi de buymuş Şu yazıyı yazdım:

ranaagashicikGüzeldi be! Zeynep ile ismi kerim, krema ya da ismi her neyse olan komşusuna olan ilgisi ve %80ini kapsayan konu: hayat. Kitapta İsmi her neyse o kadar her neyse kalmıştı ki son sayfalarda ben şok didim. Gerçi her neyse dedirtecek olaylar oldu belki o yüzden demişimdir. Ve tabi ki Zeynep de herneyse dedi. Kitap kısaca dolu olduğunuz bir dönem sizi rahatlatacak akıcı bir kitap. Hayatımı değiştirmedi ama eğlendim. Gülümsedim ve en önemlisi yanlışlıkla tarih dersinde kahkaha attım. #ismiherneyse #büşranebati

Bunun üzerine yakın arkadaşlarım yorumlarda espri döndürmekten geri durmadılar ve:
Miss T:  @Zeynoo senden mi bahsediyo kanki
  • Miss Z: @tgb kanki kerim diye birini tanımıyom krema diye de tanımıyom ben degilim galeba, dediler. 
  • Görünce güldüm. En büyük destekçilerim sanırım dostlarım. 
  • Buraya kadar her şey normal. Fakat sonra bir anda bir yorum geldi. 
  • Kimden? 

  • BUŞRA NEBATİ'den!

  • Ne yazıyor?

    "Hepimiz Zeynebiz!"

    Wow.

    Ne yapmalı?

    Koşup gördüğüm bütün eş dosta anlatmalı.

    Neden?

    Bir YAZAR bana yorum yaptı!

    Sonucunda birkaç hafta bunun esprisini döndürdük. Fakat daha bitmedi!

    Bugün twitterda takılırken İnstagram hesabı  gizli olan Buşra Nebatinin bir de twitter hesabına bakıyım dedim ve gördüklerim karşısında şok oldum.

    Buşra Nebati twitterdan bu konuşmaları ss almış ve sonra da paylaşarak üstüne:
    "Lisede her dersi sabote ederdim, bayragi kitabimla yeni nesile birakiyorum. Tarih dersinde atilan kahkaha kutsaldir!"
    Fakat en ilginci neydi biliyor musunuz? Bunu gönderiyi yine tarih dersinde görmüş, ve yine kendimi tutamayıp küçük bir kahkaha atmamdı. Allah'tan bu sefer hoca fark etmedi. 

    Bu da böyle tatlı bir anı oldu benim için. Hepinize öneririm çerezlik bir carpe diem kitabı. Bol bol bunu burda neden anlatmış çok utanç verici diyorsunuz. Bu üzücü olan kısmı ama eğleneceğinize eminim.
    Aşağıya tıklayarak bütün bunları tek bir karede görebilirsiniz.

12 yorum:

  1. Bazı tercihsel nedenlerden kitap okumuyorum ve senin postun sayesinde bu kitabı merak ettim desem. Bu arada sosyal ağların en sevdiğim kısmı yazdıklarımızın hiç tahmin edemediğimiz kadar uzağa gidebilmesi ve böyle şaşırtıcı geri dönüşler almak benim için. Mesela bana bıraktığın son yorum ^_^ beni en az bir yazardan gelmişcesine mutlu etti söylemeden geçemiyciim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bu bir zincirdir :) sen mutlu edince ben seni, ben seni mutlu edince de tekrar sen beni mutlu ettin^^ inşallah mutluluk kaynaklarımız hiç bitmez ve her daim küçük şeylerden mutlu olmayı başarırız. Çünkü insana en çok gülmek yakışıyor, bu bir ev kızı için de geçerli. Baharın getirdiği bu depresif moddan yazın getirdiği sevince doğru büyük bir adım at. Tam arkanda olacağım :)
      (Tabii ki google'dan +1liycem.) Hem de tarih dersinde !!

      Sil
  2. Harika olmuş ya. :DD Kitabı da çok merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ranao ㅋㅋㅋ24 Nisan 2016 16:44
      Demek bu tarz tanıtımlar daha etkili ahahahha bunu öğrendiğim iyi oldu.Etrafta saçma saçma dolaşıp başıma işler gelince soluğu burda alıyım bari sjksksk

      Sil
  3. Ya kitap blogları bir başka oluyor ama... :)

    :) :)

    Bu aradaa benim de kitabım çıktı! : ;)
    Ben de beklerim, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi sizin kitabı da alıp en kralından bir anı edinmek. Ama işte dizilerimi biriktirme huyum kitaplarıma da bulaştığı için söz veremiycem.
      Çok yakında diyelim tarihi belirtmeyelim bari :)

      Sil
  4. aslında Büşra bir bloggerdı ama sanırım hesabını kapattı zira twitter da da rumuzunu değiştirip gerçek adı ile devam ediyor. neyse mevzumuz bu değil tabi :)
    mevzumuz okuduğumuz kitabın yazarları ile iletişime geçebilmenin şahaneliği. Daha nice yazarlara diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki blogla tanışıklığım o kadar eskiye dayanmıyor. Keşke dayansaymış da bir de blogger halini görseymişim. Eminim ki çok severdim.
      Amin! İtiraf etmeliyim ki geleceğin sosyolog yazarı olarak gördüğüm ismi Nabrut olan ve bloggerı sallandıran birinden yorum almak en az bir yazardan almak kadar heyecan vericiydi. Duanızın bu kadar hızlı gerçekleşmesi.. ^^

      Sil
    2. Hep karşıma böyle yüreği güzel insanlar çıkıyor. Söylediğin şeyler yanaklarımı kızarttı. ve bu oranda mutlu olduğumu tahmin edersin.
      Bu arada yazılarını -vakitsizlikten- düzenli okuyamasam da zaman zaman uğruyor yine -vakitsizlikten- dolayı yorum bırakamıyorum. Hatta geçen gün kitap yorumlarından birini okurken heart to heart'ın birazını izlediğini yazmışsın içimden kızmıştım neden bitirmedi diye :D o zaman yazamadım hazır aklıma gelmişken söyleyim :D

      Sil
    3. Hmm... Uzun zaman oldu heart to heart'ı bırakalı. Aslında bırakma sebebim vicdan azabıydı. Bunun nedeni de geziye çıkmadan önce ablamın beni ahlaklı bir dizi olmadığı konusunda uyarması fakat benim onu dinlemeden ilk bölümü izleyip peşin karar vermemden kaynaklanıyor. Uzun uğraşlar sonucunda indirdiğim bütün bölümler yanmıştı fakat bu kararı kısa sürede net bir şekilde verdim. Kaçıncı bölüm olduğunu hatırlamıyorum ama olaylar gerçekten istemediğim şeylerdi. Dayanmaya uğraşmadım. Genelde böyle şeylere göz yummak yerine bilgisayarı kapamayı tercih ediyorum :)
      Daha sonraları o tür vakaları kitapta okuma fırsatı elde ettim. Zaten sanırım o yazıma denk gelmişsin. Oldukça benzerlerdi.
      Şuanda izlemek ister misin diye sorsalar 10. bölüme atlar bakarım. Eminim ki dizi gerçekten müthiş eğlenceli ve olaylar da karmakarışık durumda bulurum diziyi. Fakat işte benimkisi tavır koymak..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...