17 Ekim 2015 Cumartesi

Six Flying Dragons

MÜTHÜŞ BİR DİZİYE BAŞLADIM DOSTLAR!!!


Tarihi dizi tutkunu ben, Jang ok jung'ın kralı dahil pek çok sevdiğim oyuncunun bulunduğu süper ötesi bir dizinin 4.bölümüne gelmiş bulunmaktayım! O zaman vakit kaybetmeden diziye geçelim.

Eğer azıcık tarihi dizi geçmişiniz varsa koryeo ve Jeoson kavramlarından haberdarsınızdır. Birisi Kore cumhuriyetinden hemen önceki Jeoson hanedanlığı, diğeriyse ondan önceki, koryeo hanedanlığıdır. Bir nevi selçuklu ve Osmanlı olarak bizi düşünebilirsiniz. Aynı ırkın birbirinin devamı devletler.

İzlediğim her tarihi dizide koryeodan jeosona geçişi sorgulardım.

Acaba ne olmuş da yönetim değişmemiş de ülke ismi değişmiş?
ya da
Hanedan yine aynı soydan mı devam etmiş? vb.

Bu dizi BÜTÜN sorularıma yanıt olacak gibi! Neden?

Konusu: Babasına saygısının bir hayal kırıklığına dönüşmesiyle Sungkyunkwanka giren 13 yaşlarındaki haksızlığa asla müsamaha göstermeyen, karşısındaki kim olursa olsun kafa tutan Bang Won'un, Haklı görüşlerini en güzel biçimde dile getirerek hükümete kafa tutmasına rağmen belli bir yerde kalmış geleceğin Jeoson Kralı Do Jeon ve annelerini aramak için gelen iki kardeş ve pek çok dragonla tanışarak bir devlet kurmasını konu almaktadır. KISACASI BİR DEVLETİN KURULUŞUNA ŞAHİT OLUYORSUNUZ.

Oyuncular:



Başrol Bang Won: Çocuk oyuncusu da normal oyuncusu da süper bir canlandırmanın habercisi!

Syunkyungwank scandal'ın 2. Jang ok jung'ın muhteşem Kralı Yoo Ah In

Pinocchio'nun dal Bong'u aynı zamanda hwajung gibi pek çok başrol çocukluğu rollerini üstlenmiş Nam Da Reum

Başrol kızımız Boon Yi: Tabii ki bunlardan çok şeker bir aşk bekliyorum!

Çocuk oyuncusu hem çok güzel hem de gerçek oyuncusuna aşırı benzemesiyle beğenimi kazanan bir karakter oldu. Ayrıca oldukça da cesur!

Gerçek oyuncusuysa Sensory couple dizisinin çatlak kızı: Shin Se Kyung

İlk rolünü bu dizide almış önü açık çoook şeker bir çocuk oyuncu: Lee Rae

Jeoson'un kurucusu Do Jeon:

King of dramas'da saygımı kazanan en iyi pislik başrol :D Kim Myung Min

Boon Yi'nin abisi Bang ji: 

Çocuk oyuncusunu severim ama nerden hiç hatırlamıyorum fakat 10 numara bir oyuncu: Yoon Chan Young

Normal oyuncusuysa 7-8 bölüm izlesem de aklımda kalmış bir karakter olan Byun Yo Han 




Moo Hyul: Daha kendisini göremediğimiz bir karakterdir. Fakat oyuncusuuuuuuuuu Yoon Kyun Sang
Bu adamı bu bakışlarıyla hatırlıyorum :D

Devam kadroyu da yaşlı harabojiler oluşturuyor:


(Bu adamın 8-9 dizisini izlemişim O.o)

 A bi de böyle çıyanlar var. Korelilerin makyaja takıntısı taa o zamandan beri varmış...


AMA BU 6'LI MÜTHİŞ!


Neyse devamını da izleyip görelim... sabırla ... Bizleri 50 bölümlük muhteşem bir tarih bekliyor :)

3 yorum:

  1. Vaaay canınaaaaa oyuncular müthişşşş!!! Ay heycandan "&" koymayı unuttum:D Ben bu kaçırır mıyım hiç?!? Hayır!!! Ama 50 bölüm dayanamayacağımı biliyorum:/ Ama mutlaka izlicemmmmmm! Sağol be ranaoooo^•^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmazsın tabii ki biricik majestemiz oynuyo hjkjlkjşl
      Ben de bazen dayanamıyorum ama şans vermek gerekmez mi
      Bi bakarsın ki finale gelmişiz ;)

      Sil
  2. Gerçekten muhteşem olmuş olması beni ürküttü. Bazı şeyler hayalkırıklığına uğratmayabiliyormul. Mutluyum :) duyrulur sjsksjs

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...