30 Haziran 2015 Salı

Dünyanın en müthiş çizgi filmi: Spirit

Az sonra okuyacağınız Film tanıtımındaki videoları izlemeden sayfadan ayrılmayınız. İlginiz için teşekkürler.



Bir aşktı bizimki. Misafir gelince coşardı,100 defa izlesek de bıkmadan sıkılmadan devam eden bir eğlenceydi.

Ben küçükken CD'ler yeni yeni ünleniyordu ve babamın bize ilk aldığı CD Spiritti, yani kısaca izleyebileceğiniz en anlamlı çizgi film. Sizi atları sevdirecek özgür olmaya özendirecek, Bir ata aşık edicek çizgi film.


Konusu: Masteng adlı bir at türü ehlilleştirmekte oldukça zor bir at türüdür.Sürü lideri Spirit bir gün sürüden ayrılınca insanlar tarafından ehlilleştirilmeye çalışılır. Bu sırada yaşadığı özgürlük için mücadelesini konu almaktadır. İçinde atlarınn aşkı sevgisi yaşamı duygularına o kadar çok yer veriliyo ki at olup spiritle evlenmek istiyorsunuz.

Not: Konuyu yazarken bile kalbim hızlı hızlı atıyor. Artık ne kadar etki etmişse...

Dizinin ostlerinden bahsetmeden geçemem. Tek kelimeyle harikalar! Hem ingilizceleri hem de türkçeleri! Dinlemeniz şiddetle önerilir! Zaten filmi izlerseniz hayran kalırsınız.
Bu şarknın bir de türkçesini dinleyin o da müthiştir!


Bi de kızılderilimiz vardı. Adını hiçbir zaman bilemediğimiz, Spiritin yağmurdan(sevdiği kısrak) kıskandığı velet :D
Ama başka bi şey söylemiyim siz izleyip görün!

Şimdiden gülme efektimi koymalıyım çünkü hepsi birbirinden komik sahneler. Hehe yürü be spirit!

Küçükken böyle düşünmesem de yakın zamanda spiriti izleyince anladım ki hiçbir zaman yağmuru tam olarak sevememişim çünkü kıskanıyomuşum :P

Bu da kötü adamımız.
Spirit:The stallion of the cimarron by LizaPicture



İnsanların hayatlarında bir defa da olsa izlemesi gereken nadir filmlerden:
SPİRİT yani ÖZGÜR RUH!

10 yorum:

  1. Küçükken babamla izleyip sonunda ağlamıştım.

    YanıtlaSil
  2. Mükemmeldir. Fırsat buldukça tekrar izleriz. Duygu yoğunluğunu bolca yaşatan bir film.

    YanıtlaSil
  3. Baya küçükken izlemiştim ama adını bilmiyordum sayende öğrendim. Şimdi bir iki sahnesi hariç filmi tamamen unutmuşum. En iyisi yeniden izlemek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle ben de geçen milyonuncu kez izledim :D ve ilk izlerkenki heyecanı hissettim. Hem sen unutuşsun, kesin izlemelisin! iyi seyirlerr

      Sil
  4. Bende buna benzeyen Aslan Kral'ı severdim.Bu daha eski birşey herhalde hiç görmemiştim.2000'lilerden olduğumu her yerde belli ediyorum asdfgh Yada belkide 2000'lerdede vardır.Ben görmemişimdir. Birde Buz Devri'ni,Madagaskar'ı falan severdim.Neyse,ne saçmalıyorum ben?Saçmalamak serbestmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aldığımız cd bi bu bide aslan kraldı iyi hatırlattın. onu da kaç kere izledim hiç bilmiyorum...
      Aslan kral 1995 yılı yapım spirit 2002 ama ben ikisini de aynı dönem izledim yani sorun yok :)
      Ayrıca küçük yaş büyük yaş önemi̇ yok İZLEMEDİYSEN KESİNLİKLE İZLE! benden tavsi̇ye ^^

      Sil
  5. Yaaaaa anılarım canlandı :') Babamın abimle bana ilk aldığı CD buydu!! Kaç kez izlediğimi Allah bilir. O sonunda uçurumda atlayınca bi şarkı çıkıyor ya "Beeen özgürüüüüğüm" diye oraya bağıra bağıra eşlik ederdik. Of bak yazarken bile heyecanlandım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkıyı dinlerken hala bağırıyorummm! "ben özgürüm anlaaa!" :D ost'leri müthiş yaa

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...