8 Haziran 2015 Pazartesi

《 Ittekimaaasu ! 》

Hi guys. Uzun zamandir yazmiyorum. Ve su an eve geri dönus yolundayim. Yaziyim dedim.



Aklima geleni her zaman yazmiyorum ya da tasarlama yapamiyorum. Bu konuda Rana'ya imreniyorum. Ama denicem. *fighting!!*


Eveet. Yakin zamanda yine Amerika'ya gitme durumum ortaya çikti ve bu da beni derin dusuncelere sardi; 



Arkadaslarimdan ayriliyorum diye üzülsem mii ?? Yoksa o havasini her seyden çok sevdigim Amerika'ya geri dönmenin mutlulugunu mu yasasam ??  
Hani desem ailem gitsin ben teyzemde kalsam, okula devam etsem. Tsk. Olmaz. Ben dayanamam. Ama beni Amerikada birakirlarsa ayri tabii. 



Ayrica yakin zamanda 2. kardesim olcak. KIZ OLCAK . COK SEKER OLCAK. YICEK ABLASI ONUN TOMBIS ELLERINI. 
Zaten okula gidince onu çok goremicem, bir de koca yil ayri mi kaliyim ? 

Tabi bunlarin hepsi kafamda ööyle dolaniyo ama cevap yok. Nasil hissetmem gerektigini bilmiyorum. 

Dün yurttan ayrildim. Esyalarimi falan aldi babam. O gün ve önceki gün okuldan kaçip gezmistik kizlarla. Son günlerimmis gibi hissetmedim degil. 

Arabaya esyalarimi koyduktan sonra zaten hepimiz salya sümük agladik falan. Güzeldi. Insan arakasindan aglayanlarin oldugunu bilince iyi hissediyo. Degerli hissediyo. Bu duyguyu bana yasattiklari için onlarin her birni çooooook seviyorum.



Tamam. Bu kadar duygusallik yeter. 

Amerikada olsam da blog yazmaya devam edicem. Rana chingumu yalniz birakirmiyim hiç.

Yakinda ilk manga tanitim postunu da yayinlarim artik. 

Okudugunuz için tesekkurlerr ! Umarim caniniz s/k/lmam/st/r. 



ITTEKIMAAAASU ! 

- Makoto Senpai 

6 yorum:

  1. Na du sarangeyo ottokeyo~~
    -ben de seviyorum ne yapmalıyım...-
    Bir kore şarkı sözü ile makotoya olan aşkımı ilan ettim. Şahidimsiniz :D
    makoto♥Rana ~4ever love~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *gunesgozlukluvehayatimiaciklayanemoji*
      Ommoo !! Kicibe ya ! Na du saranghee ♡

      Sil
  2. Yolun açıq olsun. :))) Bacın da sağ salamat doğular İnşaAllah :)) evdə yeni körpənin/bebeyin olması gözəl hisdir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkurler :D
      heyecanliyim kardesin olacagi için ^^

      Sil
  3. Ayy, çok mutlusundur sen şimdii! Nostalji yaşadım :')) Kardeş bekleme heyecanı candır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :D

      2 gün once dogdu, yavru kedi gibi bisey geldi elimize ... COK SEKER ♡

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...