27 Haziran 2015 Cumartesi

Yeni nickler!

Farkettiyseniz bugün ismimi değiştirdim! Sonunda!
1-2 aydır sürekli degistirmek için ayarlara giriyor, isim bulamayıp çıkıyordum.
Fakat artık buldum! Peki ismim nerden geliyor?

Ranao: Anlayacağınız üzere gerçek ismim Rana'nin yanına bitisik o ekledim çünkü Ranao nun icinde bir adet Nao var ve Nao en sevdiğim Japon dizisinin ana karakteri♡ ~KANZAKI NAO~ liar game dizisinden♥
Biraz da reklam yapalım :D
Tamam buraya kadar ok. Peki ㅋㅋㅋ bu garip şey nerden geliyor?


Google+'cığımız kesinlikle bir soyada ihtiyacimiz olduğu konusunda diretiyor ve beni sinir ediyordu. Ben de sonunda korelilerin Hahaha, ahaha yada muhaha'sini soyadım yaptım ㅋㅋㅋ
Bu kahkaha 3 ve daha fazla ㅋ"k" harfinden oluşmaktadır ve okunuşu: "kkkkk"dir ya da kısaca"Lol"dür. Yani en azından ben öyle biliyorum. Umarım doğrudur. Yanlışsa lütfen bilgilendirin :).

Son olarak blogun ismini de değiştirip tam anlamıyla bir devrim yapmak istiyordum ama hala bir isim bulamadım. Hazır konu açılmışken "Little Agashis diary" nereden geliyor onu açıklayayım.
Little zaten ingilizce küçük demek. Agashi ise korece hanımefendi,genç Bayan anlamına gelmektedir. Little agashi daha hanımefendi olmamış kız anlamında kullandım. Ama biraz saçma oldu,olmuştu. Değiştirmeye üşendim. Böyle kaldı.

Ayrıca ilk açtığımda adı"Little agashi's diary"'di. Ama artık "Little agashis diary". Farkı anlayan?

Birinde küçük hanimefendinin günlüğü dedim digerinde küçük hanimefendilerin günlüğü! Yeay!

Neyse iyice kendimi kötü hissetmeye başladım. Sanırım buldugum isimler oldukça saçmaymis ben biraz daha uğraşayım.

O zaman ne zaman gelir bilmesem de takipte kalın! Ayrıca önerilerinizi dinlemek için her zaman burdayım!

7 yorum:

  1. &
    Tanıştığım bir koreli bana ㅋㅋㅋㅋ anlamının aynen senin yazdığın gibi olduğunu söylemişti:) (kendisi tanıdığım ilk koreli olur ve muhtemelen sana selamı vardır:) ) Blog ismi muhteşem zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyy doğru biliyormuşum! Ooo! merak ettim koreli arkadaşınla nerden tanışıyosun ve konuşuyorsun? ben de bi ara hipenpal diye bi uygulamayla konuşuyordum da (ayrıntılı bilgiyi şubat ayı postumda bulabilirsin. Posyun adı: Hi!penpal,ayrıca oraya yorum yaparsan da sevinirim çünkü seninkini gerçekten merak ediyorum.)
      Blog ismimi beğenmene çok şaşırdım! Annem dahil gelen geçen ismi beğenmiyo da :P sağoll

      Sil
  2. &
    Belki güleceksin ama... koreli arkadaşı Haydayden buldum:D Oradakı mahalle işlerinden falan:) Bir de çok üzgünüm ama kendime sözüm var benim: hayday mahalleleri dışında hiç bir sosyal şeye üye olmamak, dahil olmamak gibi. Zaten hiç bir şeyde üyeliğim olmadığı için (aslında bir tane çok bilindiğinde varım ama katiyyen kullanmıyorum) anonim yorum yapıyorum:D
    Bir keresinde de Wattpad işlerine girişmiştim ama kapattım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm gülmemi engellleyemedim :D haydayde mahalle i̇şleri̇ geldi̇ği̇ zamanlar biraktim ben ama mantiğini bi̇li̇yorum ve tebri̇kler yurti̇çi̇ i̇le sosyalleşeceği̇ne yurtdişi i̇le sosyalleşmi̇şsi̇n bence bu daha iyi. Hem ingilizcen de gelişiyordur. İkizim de buna benzer bi durumda o yüzden seni anlıyorum :)
      Ne oldu da böyle bir söz verdin, yaşayamazdım sanırım senin yerinde olsam :D çünkü gelen geçen her yerde üyeliğim vardır.

      Sil
    2. &
      Anladım ki sosyalleşmek insanlara olan beklentini çoğaltıyor ve onları nedensizce sevmeğe başlıyorsun. Bence kendi ırkıma bu kadar değer vermek beni gün geçdikçe kötü anlamda narsist yapıyor ve farklı olduğumu düşünüyorum. Buna layık olup-olmadığımı da bilmediğim için böyle bir sözüm var kendime. Sen sosyalleşmeyi başarıyorsun demek ki. Ne mutlu sana:) Ama ben insanları sevmesem bile bağlanıyorum. Hatta seni bile çok seviyorum ama tek iletişimimiz sadece bir kaç yorum:) Bu yüzden anlamsız sözler veriyorum kendime:)

      Sil
    3. Ama sevmek iyidir ben her üyemi, her takip ettiğim blogu seviyorum. Hele Onlar da bana değer veriyorsa(bu da benim beklentim) bu sevgi karşılıklı oluyo seninki gibi :) Bence sosyalleşmek zamanla öğrenilen bi şey.
      Ayrıca sen de sosyalsin! bak konuşuyoruz :)))

      Sil
    4. &
      O zaman ne mutlu bana:))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...