12 Haziran 2015 Cuma

' Yaz sözleşmesi '

An itibariyle okullar bitti! Geçen yıldan oldukça tecrübeli bir yaz kullanıcısı olarak bu senenin göz bebeği yaz tatilini olabildiğince verimli bir şekilde kullanmak için kendime söz verdim. Fakat söz uçar yazı kalır gelin bir sözleşme yazalım.

YAZ TATİLİNDE YAPILACAKLAR


1-) Blog!

ilk olarak düzenli yayın paylaşımı yapılacak. Mesela iki günde bir
gibi! bence gayet iyi bir plan ama uygulayana...Bence Allah'ın izniyle uygularım. Kendime bir  fighting diyerek listeme devam ediyorum.

2-)Movie maker dizi düzenleme

Bu da ne diyeceksiniz açıklıyım: Geçen sene yaz bitimine doğru tanıştığım bir hobim. Dizilerden kesitleri movie maker da birleştiriyor ve arkaya müzik ile kısa bir eğlence videosu hazırlıyorum. Boş zamanı olanlara duyurulur oldukça eğelenceli bir uğraştır!

Videomu izlemeden geçmeyin beğenirseniz de oylamayı unutmayın.
Diziyi izlemeyen varsa videomdan sonra açsın izlesin pişman olmaz :)

3-) Arduino

Yeniden bu ne diye soracaksınız ama bu sefer açıklamayacağım çünkü yakın zamanda bu işkence hakkında yeni bir yayın yayınlayacağım. O postuna kadar sabredin.
Hadi size bir ipucu: Babam elektronik mühendisi
Güncelleme geldi!

4-)Wattpad

Çok geç başlasam da yaklaşık bir ay önce wattpad okuyucuları arasında yer aldım. Fakat sadece belli kriterdekileri okuyorum çünkü genel olarak sapık ya da gereksiz oluyorlar. Ben de  o gereksiz hikayelere katlanamayıp kurgu yazıyorum. Tabii ki profesyonelliğin yanından bile geçemiyorum ama maksat eğlence! Yazki hedefim kurgumu tamamlamak!

5-)Dizi ama kore!

tabii ki dizi izliyorum! ama dozunda. Yani geçen seneki gibi günün 16 saatinde değil. En fazla 3 saat olmasına da özen gösteriyorum. Peki neler izliyorum: 
School 2015
Bluebird's house
Sensory couple
Angry mom
Hwajung
Hepsinin yarısında ve hala bırakmamış olduğum gerçeği beni ürkütüyor. İçimden bir ses bağırıyor "O diziler bitecek" ben de cevap veriyorum" tmm abla. kızma."

6-)Amerikan dizisi

AMERİKAN DİZİSİ İZLEMEYE!
Revolution adlı dizi dışında amerikan dizisi izlememiş olan ben artık ingilizcemi geliştirmek adına Amerikanın son kalan masum dizilerine başlamaya karar verdim. Bulmak biraz zor olacak ama hayırlısı...

7-)Gezicem, gezicem ve gezicem

Aslında bunun ilk maddem olması gerekiyordu! Evet bu sene inşallah sokaklardayım. Bütün senenin Kadıköy taksim gezileri bana yetmedi oraları biraz da yazın görmek istiyorum. Annemlerse çok mutlu.Geçen seneki bilgisayar manyağı pardon direk dizi manyağı halimden ders almış olmam ve gezmek istemem onlara umut vermemi sağlıyor. :D 
"Ayrıca bisikletimi tamir ettirdikten hemen sonra inşallah asfaltı ağlatıcam haberiniz olsun"

Ramazan gif ile ilgili görsel sonucu8-)Maneviyata önem!

Mağlum Ramazan geldi. Bu seneki kararıma göre her iki günde bir teravihe gidilcek! Hatta sabahki mukabele tarzı programlara da katılınacak. Biraz da nefsim zorlansın. Şeytanı kızdırmak hoşuma gidiyor da :D

9-)Hint filmleri?!

my name is khanshahrukh gif ile ilgili görsel sonucuBütün bir senem Aamire adlı arkadaşımın Aamiri ile geçti desem yalan olmaz. Ne Aamirmiş be. 50 yaşındayken bile 15 yaşındaki genç kızların evleneceği adam listesine girebiliyorsun. Valla tebrikler. 3 İdiots filmi ve bir de aamirenin bu seneki baskıları ile izlediğim PK dışında başka filmini izlemedim. Bir de hint fimlerini tatmalyım tabii ki dozunda. Gidip shahrukh khan fanı olmamalıyım. 
" Kesinlikle Shahrukh ya da Aamir fanı olmak ile ilgili maddede yoktur. Olası bir fanlığa HAYIR!"

10-) Blog tasarımı

Blogumu açtığımdan beri yaz gelsin de şu tasarımı değiştireyim diyerek tasarım girişim düşüncelerimi kenara atıyordum. Artık bir bahanem de kalmadı. Başlamalıyım şu işe... Yardım edebilecek arkadaş varsa can gönülden tavsiyelerini dinerim. Hangouts please.

11-) Gitar

Bu sene derslerimin yoğunluğunda haftada iki saat de olsa gitar dersi aldım. Ama pek ilerlediğim söylenemez. Ben de bu yaz bir kurs bulabilmek için şansımı deniycem.

12-)Manga girişimi

Tamam çok iyi çizemiyorum. Ama denemeden pes etmemeliyim. Hem yanımda destekçilerim de var. Bu yaz sıkıldıkça çizim yaparak kendimi geliştireceğim.

Daha vardı ama bu kadarını bile yapacağım garanti değil. Bu nedenle hepsinin sonuna inşallah diyerek son noktayı koyuyorum. Peki siz kendinize böyle hedefler koydunuz mu??? Sizinkileri merak ederek yorumlarınızı bekliyorumm. ^^

7 yorum:

  1. SeYtAnI kIzDıRmAk HoŞuMa GiDiYoR ;)) Bad Girl Rana cjdjjdjdkkvobn Affet yazmadan duramadım :D

    YanıtlaSil
  2. Mangani hayatangecirdiginde blogtanda yayinlarsan takip ederim :) mimledim seni bu arada ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iıım şey o kadar ileri seviye değilim şimdilik sadece denemeler yaoıyorum :))
      hemen yazmaya başlıyorum ^^

      Sil
  3. &
    Wattpad ismin ne? Yazdıklarını okumak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruyu söylemek gerekirse sözleşmemde devam ettiremediğim tek maddem wattpad. Nedense yazdıklarımı rafa kaldırmaya karar verdim. Hem daha yayınlamamıştım o yüzden sorun olmadı.
      Wattpad'i de yeni tanıdığım çin bu hesabımı aktif kullanmıyorum. Eğer ileride açarsam haber veririm :)

      Sil
    2. &
      Tamamdır güzel insan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...