14 Haziran 2015 Pazar

《 Bir Otaku'nun Günlügü 》

Not: Amaçtan baya bir sapitti ama yine de okuyun ya ...

Nabeeer ~ 

( Basliktaki ' otaku ' aslinda ' her saatini anime bebislerini düsünerek geçiren asosyal bir fujoshi ' nin kisaltilmisidir. )
Uzgunum ... Yine bu gif ; 3;

Blog adimiza bakinca fark ettim ki hiç günlük falan yazdigim yok ... 

Eskiden tutardim aslinda. Böyle pembe bir seydi. Teyzem almisti ilk kardesim dogdugunda. Yaninda böyle devasa bir Bratz kalemi vardi. 

Komik komik seyler yazardim. Geçen bi bakiyim dedim ... Tavsiye etmiyorum. Gülmekten hastanelik olursunuz. 

Simdi düsündüm de, bloga günlük yazsam nasil olur ? Tabiki de her gün yazamayabilirim ama denerim en azindan. 

(Blog herkese açik oldugundan özel seyler yazamam bu arada .) 

Hadi ilk sayfayla basliyim. 

Dear Hikaru (günlügümün ismi), 

Nasilsin ? Ben iyiyim. Aslinda degilim ama olsun. 

Bugün sabahtan baslayarak Cunning Single lady izledim. Tabiki de etrafta COK TATLILAAR WHOOT DHSJAKSH diye bagirip durmadim...


Sonra gittim Fumi bloguna eklemeler yaptim. Sonra bu blogu yazmaya basladim. 

Su anda canim anime izlemek istiyo... Su yeni çikan bi tane shoujomsu anime varmis. Böyle çocuk çok ezik bi tipmis ve çirkinmis ama kizin biri bunu seviyomus falan. Aslinda ilk volumunu okudum (Yunoka almisti.) Baya komik. 

Bir an önce Narutoyu bitirmem lazim da ( aslinda Naruto t-shirtümü görünce hatirladim ... Yoksa hiiiç ... ) 

AMERIKADAKI ANIME EXPO VE EVENTLERINI ARASTIRMALIYIM. Sonra ailemi ikna etmeliyim ... Gitcem cosplay yapcam. Kimi yapsam ? Güzel de degilim ... ufff ...

Geçen gördüm, Kakashi figürinimin bi parçasi kirilmis... NASI YAPISTIRCAM . 

(Valla bu günlük olmaktan çikti...)

Öyle iste ... Aksama kadar anime izlicem. Sonra sabaha kadar Cunningi bitirmeye çaliscam. Arada bi yemek molasi veririm. Iyi dimi ? 

HIKARU. HIÇ KONUSMUYOSUN. NEDEN. BANA ARKADASLIK ET. INSANLAR SAÇMALIYO MUYUM , SAÇ MI TARIYORUM ANLAMADILAR . 
Hikaru : . . .

. . . *sessizlik*

BU ILISKI BITMISTIR HIKARU. BIR DAHA BENI ARAMA. BEN MAKOTOMLA KAÇICAM. 
Haru kiskandi ...

----

Bunu okuyan degerli ziyaretçi, ne yazdigimi ben de bilmiyorum. Lütfen beni affedin ... 

Sözlerimi geri aliyorum. Belki büyüyünce daha iyi yazarim diye düsünmüstüm ama yok. Ayak numaram büyümüs olabilir ama beynim hala 5 yasinda ... 

Umarim sayfayi yarisinda kapatmis veya arkadasiniza gösterip zeka seviyem üzerine ciddi bir konusma yapmamissinizdir... Yoksa yaptiniz mi ..? 

Yine de bu noktaya kadar gelebildiginiz için sizi en iyi arkadasim ilan ediyorum. Bana bu kadar babam bile katlanamaz. 
Merak etme, bitmek üzere ...

Okudugunuz için çoooook tesekkurler ! 

Merak etmeyin. Blogumuz bu post gibi mantiksiz deyil. Rana'nin yazdiklari bayaaa güzel ve eglenceli. Benimkiler tartisilir... 

Diger postlara bir göz atarsaniz pisman olmazsiniz ~ 
Blogerlar arasinda ben ( temsili degil ) 

Bay baaaay ~~

- Makoto Senpai 

2 yorum:

  1. &
    Birinin günlüğünü okuduğum için kendimi suçlu hissediyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunluk yazmaya kafa atmis bir insan olarak bu yorumun beni cok mutlu etti ~ ; D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...