21 Haziran 2015 Pazar

Arduino

Eminim hiçbiriniz Arduinonun ne olduğunu bilmiyorsunuz hatta hiç bir fikriniz yok. Ne yalan söyliyim benim de yoktu. Taa ki yazılılarımın bittiği güne kadar.
Bu senenin başında uzun zamandır evde bir bilgisayarımızın olmadığını hatırladım.(en son bilgisayarımızı kırmıştım da,) Bizim evde bilgisayar sadece babam tarafından kullanılırdı. Ne zaman ki ben blogu keşfettim o zamandan beri bilgisayara muhtaç kaldım.
Sonra babamla bir anlaşma yaptık notlarımla 20 yi çarparak elde edeceğimiz sayı kadar para ile babam bana ya telefon ya da bilgisayar alacaktı. Başta çok şaşırdım.çünkü babam durup dururken neden bu kadar para veriyordu ki. neyse bu düşüncelerimi geriye atıp notlarımı yüksek tutmaya ve babama minnettar oldum.

(29/05/2015)

Çok şükür notlarım gayet iyi. Sonuçta bütün sene sanki ygs lys ye hazırlanıyormuş gibi yazılılara çalışmıştım. Fakat Yurttan dönünce babam dedi ki:

-Not kısmı da sona erdiğine göre tek yapmanız gereken Yazın vereceğim arduino dersine katılıp projeyi bitirmek

ne proojesi "\(*.*)/" Arduino da ne? Ama ben daha yeni yaza girdim gibi düşünceler geçti aklımdan. Ve babama trip attım tabii o da bana attı ve en sonunda kendisi kazandı. Çünkü para ondaydı (para babası ;). Ben mi benim hiçbir şeyim yoktu :P

Ertesi günlerde derse başladık. Amacımız Arduino denilen küçük bilgisayara yazılım yazarak donanımda yaptığımız led montelerini zar gibi bir alete dönüştürmek. Eğer yapabilirsek babam o gün bana bilgisayar yunokayaysa nakit parasını vericek. O günlerin gelmesini bekliyorumm...


Gelişme!

(21/06/2015)

Bugün arduinomu tamamladım ve sadece görünümünü düzeltmek kaldı. Bir çok kısmını babam yapmış olsa da başardım!" İşte bugün gelsin paracıklar günüdür!"

Sayın bunu okuyan okuyucu, buralara kadar gelmek için pek çok zamanımı feda ettim. Kararsız kaldım, bocaladım ve hala kararsızım.
Şimdi sana danışıyorum. Telefon mu bilgisayar mı?

Önce bilgi vermem gerek:

Evimizde babaminkilerden sadece 1 PC kullanabiliyorum. O da bana özel değil.
Telefonumsa 2 yıllık samsung hala çalışabilir S4 mini.

Eğer benim yerimde olsaydın ne alırdın?

Kendine özel bir laptop mu?
Yoksa son model bir cep telefonu mu?

Yorumlarınızı bekliyorummm!

10 yorum:

  1. Ahh ahh ben laptop aldirmadim masa ustu var gerek yok diye birde kardeslerim avrupada annem skype , tango yada viber dan gorusme yapiyor bende telefon almayin dedim abime tablet istiyorum hem dizi ve animelere ordan bakarim dedim ama iyi hos kullaniyorum tabletide memnunumda bilgisayarin yerini hic bir zaman tutmuyor ben hala bilgisayardan vaz gecemiyorum usteluk simsek dusmesi sonjcu suan netenbaglanmiyor tamir ettirmemekte israrcilar sanirim benngalip gelecem o konuda indiripnizlemeyi seven biri olarqktan :) kesinlikle bilgisayar tabletmis telefonmus hic bir zaman yerini tutmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa senin adına üzüldüm. Insallah ben doğru bir karar veririm. Tavsiyeni dikkate alıcam. Sağolll^^

      Sil
  2. Bence kendine özel dizüstü aldır o şans bir daha zor gelir :) İnan ki bilgisayar daha çok işine yarayacak :D

    YanıtlaSil
  3. Oo bilgisayarr 2-0 yeniyo! Öneri için Sağol :)

    YanıtlaSil
  4. Bosver telefonu, bilgisayari . PARA AL . *gunesgozlukluemoji*

    YanıtlaSil
  5. &
    Laptop of course��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım, artık ben de bir laptop sahibiyim!

      Sil
    2. &
      Yuppi luppiii!!! Güle güle kullan unnim benim^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...