9 Haziran 2015 Salı

MİM #5: O mu bu mu?


Kısa bir mimle yeniden sahalardayım! Beni mimleyen mugilock'a teşekkürlerimi gönderip mimi cevaplamaya başlıyorum öyleyse.


1)İnce mi kalın mı?


İnce. Çünkü kitapların sonlarını her zaman çok merak etmişimdir. Ne kadar erken sona varırsam o kadar iyi!

2)Artemis mi Ephasus mu?

ikisini de genel olarak sevmem.

3)Dizi mi Film mi?


Koreninse dizi Türklerinse film.



4)Yeşil mi mavi mi?

Mavi


5)Lydia mı Allison mu?


Hava ne kadar da güzel.

6)Matematik mi türkçe mi?


Ortaokulda matematiğe aşıktım ama lisede sevmediğim yine de yapabildiğim bir derse dönüştü. Türkçeyeeyse oldum olası ısınamamışımdır. Cevabım: Matematik.

7) Labirent serisi mi lux serisi mi?


Oda arkadaşımda labirentin bir kitabı vardı bu nedenle adını duymuştum. Luxu duymadım. İkisinin de hiç şansı yok alakasız olacak ama HARRY POTTER SERİSİ!


8)Aynı yıldızın altında mı Siyah damar mı?


İkisini de okumadım.


9)Bilim kurgu mu fantastik mi?


BİLİM KURGU.

10)Dram mı Aşk mı?


İkisini de sverim ama aşkın fazlasındansa dramın fazası beni daha çok sıkar yani AŞK.


11)John green mi Brandon Sanderson?


Sıkıldığım bir zamanda oda arkadaşımdan John greenin Kağıttan kentler kitabını okumuşluğum vardır. Güzel yerleri olsa da gereksiz bir kitaptı. Yazarın nasıl bu kadar ünlendiğine şaşırmıştım. Brandon Sandors da kim?(internetten araştırdım tanımıyorum) Yani ikisinin de hiç şansı yok.

Mimin sonuna gelmiş bulunuyorum. 

Ve yapmak isterse nana Happy'e ve makoto'ya yolluyorum.


2 yorum:

  1. 5 icin kstılıyorum ama bence lydia cunku lidyalılsr parayı buldu *gunesgozlukluemoji* -tabikitugbaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ashdsghdfbdj tugbaaa "tugbasmilewpdeki"

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...