25 Haziran 2015 Perşembe

Bluebird's house

İnstagramda takip ettiğim bir hesap hep bu diziden kesitler paylaşıyordu. Ben de hemen potansiyel dizi listeme aldım.Kısmet bugüneymiş başladım 4 e geçtim!
Gelişme 8'deyim
Konusu: 25.iş görüşmesinde de reddedilen jiwan'ın babası ve arkadaşı sayesinde sonunda işe alınmasıyla gururunu kenara atmış olarak başladığı işte yaşadığı olaylar ve tabii ki her aile dizisinin olmazsa olmaz yan karakterlerinin hayatları!
Fakat dizi genel olarak üç farklı ailenin gençlerinin zorlukları ve aşklarını konu alıyor.


Dizinin konusu çok farklı olmasa da izletiyor kendini. Her zaman korelilerin yan karakterlerde iyi olduğunu düşünürdüm bu dizi de yanıltmadı. Aslında diziyi izletenle yan karakterler. Jiwanin kiz kardesi ve ukala cocugun aşkı♥ Her dizinin olmazsa olmaz tatlı çift olarak onları seçiyorum!

Kim Jiwan:Başrol acıklı çalışkan yılmayan karakterimiz. City hunterın savcısıydı eskiden kendisi. Orda pek sevmezdim sonuçta lmh vardı ama burda acıdım çocuğa sevdim yani :D

Karakteri de tam uymuş mülaim ezik ama gurulu fakir. Kısacası sevdim. Başroller birz pasif kalsa da dizinin ciddi yanını götürüyorlar.




Han Eun Soo: Jiwan'ın kız kardeşidir. Çok tatlıdır *.* Geleceği parlaktır. Tabii bunlar benim görüşüm. Glelim dizideki karakterine, Jiwanla çok yakın bir kardeş ilişkileri var. Hyun do'nun aşık olduğu fakirdir.
Jang Hyun Do: Klasik bir kore başrol zengin züppesidir. Yine de hakkını vermem gerek adam çok iyi oynuyor. Zaten aşklarına kahkahalar atıyorum :) Diziyi götüren süper ikili.

Çocuğun hayatını tanımlamam gerekirse: 



Hayali bir müzik grubu kurarak ünlenmekken, babası yüzünden işe başlar. Yanında arkadaşı diye çağırdığı ama aslında tek isteği kullanmak olan jiwanla işe girer.


 Kang Young Joo:Çatlak öğretmen kızımız. Kendisini sevdim ama biraz başrol olmaya çalışıp başaramamış gibi...
Yine de kendi halindezararsız bir egoisttir. Şirindir tatlıdır ama Eun soo kadar değil.
Hayali senarist olmaktır hergün annesiyle saç baş girişiyorlar :D Anneye de bayılıyorum ama ondan sonra bahsedeceğim.
Üçü de birbirinden çatlak Ajummalar:

,1-) Choi Myung Gil
İ summon you goldun fakir ve acılı annesi, Future choise'in ise çatlak gelecek mi rae'si. Severim kendisini, burada da acılı anne rolünü kapmış sevdim klasik ajummamız!
2-) Lee Hye Sook
I summon you gold'un cadısı! Her hatırladığımda çatık kaşlı ,çok iyi bir oyuncu olan gördüğüm en kötü ajumma ödülünü hakeden kadın.
Bu dizide beni şaşırtarak daha sempatik kötü karakteri oynuyor. Sevdim!
3-) Song Ok Sook
Ablamın favori dizisi my doughter seo young'ın Cadı , tatlı, kocası evden kaçan, acılı kızını sevdiği yakışıklı doktor damatla evlendirerek mutlu olan kadın. Bu dizide de farklı bir karakteri canlandırmıyor. Zaten bu karakter yakışıyor.
Son olarak hyun do nun neden ağzını hep böyle yaptığını anlamayarak itici bulan tek ben miyim??

Son son olarak ÇOK TATLI DEĞİLLER Mİ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...