17 Haziran 2015 Çarşamba

Mim #6 Telefon mimi

Telefonum olmadığı zamanlarda bile telefon sever biriydim. Ama blogger dünyasına girince bazı bloggerlaein telefonlarıyla hiç ugrasmadigini öğrendim. Ve kendi kendime acaba ben mi anormalim diyerekten bir test yaptim. Lütfen kendinizi rahat hissederek istediginiz cevaplari verin. Her yerden puan veririm. :)
Cell Phone Gif Tumblr Mobile Phone Cell Phone Gif


1-)Takıntı haline getirdiğin bir oyun uygulaman var mı? Ya da oldu mu?




Küçükken çok fazla oynadım ama son 3 yıldır oyunların yüzüne bakmaz oldum. Sadece 2048 adlı modası geçeli çok olduğunda tanıştığım oyunda, bitirmiş olmama rağmen 4096 yapmaya uğraşıyorum... Evet tek takıntım 4096
Yine de bi aralarki Hay day'im benim en kötü zaaflarımdan. Günde 2-3 saatimi verirdim...

instagram gif ile ilgili görsel sonucu

2-)Telefonunuzdaki sosyal medya uygulamalarına (blogger dahil) günde kaç kere girersin? Hangi sosyal medya uygulamalarını kullanırsın?


Instagrama 2 saatte bir yeni bir paylaşım gelmiş mi diye bakarım. Facebookda da aynı ama 5 saatte bir bakarım ona. Blogger ise yeni trendim olduğu için saat başı girerim yeni bir yazı paylaşılmış mı diye. Kendimi hayatımı özetlemiş ggibi hissediyorum :P

3-) Galerinde kac albümün var?


Herkesin 10-20 arası çıkacaktır ama dedim ya biraz telefonumu fazla kasıyorum...
tam tamına 53 tane albümün var hem de bu silinmis hali...
Zaten hep bu yüzden telefonumda yer yok.


4-)Normal kameradan mı fotoğraf çekinirsiniz yoksa uygulamayla mı?


Her zaman normal kameradan çekinen biriyim diyemem bir aralar manyak bi ergendim. Allah'a şükür uzun zamandır değilim. O zamanlardaki halimi anlamışsınızdır. Fakat diğer ergenlerden farklı olarak fotoğraflarımı paylaşmazdım o yüzden o zamanlarım çok geçmişte kaldı hem de kanıt olmadan :D


5-) Telefonunuzda kaç müzik var?

Geliyoooor geldi
507 şarkı!
Ama bir çoğunu hatırlamak için dinliyorum. Zaten yarısı Ost. Bana hep nostalji yaşatıyorlar.

6-)Ne kadar sıklıkla müzik arşivinizi yeniler ya da yeni şeyler eklersiniz?


Ne zaman güzel olduğu kanısına vardığım bir şarkı bulsanm hemen indiririm ve o hafta hep o şarkıyı dinlerim. Bu nedenle hep son eklenenler klasöründe takılırım :)

7-)Çok fazla kılıfınız var mıdır?


Telefonumu ilk aldığımdan beri nerdeyse her ay düzenli olarak kılıf alırım. Bende de böyle bir sorun vardır -_- Yani düzinelerce kılıfım vardır ama merak etmeyin nerdeyse hepsi 10 liralık uyduruklardan!

9-)Kaç yılda bir telefon değiştirirsiniz?


Değiştiremiyorum ki! Şu ana kadar 3 telefonum oldu ama iki tanesini kullandım diyemem. Ailem bozuk telefonlarını vermişlerdi ben de şarja koymayı unuturdum yani ilk gerçek telefonum şu an kullandığım.

urbanears ile ilgili görsel sonucu10-) Telefondan çıkan kulaklığı mı yoksa ekstra aldığınız kulaklığı mı kullanırsınız?

Eskiden kardeşlerimden çaldıklarımı kullanırdım. Hepsi uyduruk aletlerden ya da telefonun kendisinden çıkan kulaklıklardı. Ama son zamanlarda Urbanears adlı bir marka virüs gibi bütün gençler arasında yayıldı. Başlangıcı yapanlardan biri ikizimdi. Artık heryerde! ben de bir kulaklık alarak denedim tabii en ucuzundan. Öneririm gayet rahat ve kullanışlı kulaklıklardır! REKLAM YAPTIM :D

11-)Telefonuna şifre koyar mısın? telefonuna kimler girmesin istersin?

İKİZİM ve erkekler. Kızların bakmasında bir sorun yok.
Sırf ikizim telefonuma giremesin diye şifre koydum.
Size bi sır ve bulmaca veriyim. 

Soru: Şifrem=7262 peki neden???

Cevaplarınızı bekliyorumm!

Ayrıca yapmak isterlerse

-Gurakawa yuu
-Amigrumi cenneti
-Nana happy
-mugilock
-moka-chan
-makoto'yu mimliyorum.

Not:Makotonun bütün cevaplarını biliyorum nerdeyse ama siz de bilin istedim. İdolümdür de!

Not2: "Bu mim kendimi test edip normal insanlarla karşılaştırmam için yapılmıştır. Verceğiniz cevaplar ile belki pek bi şey değişmeyecek ama kendimi değerlendirmiş olacağım :)"

12 yorum:

  1. 5 ve 6. sorularda tıpatıpız.

    YanıtlaSil
  2. Mim için teşekkürler. ^^ Telefonu kaybettiğimi bile fark etmeyen biri olarak sanırım cevaplarım baya farklı olacak :D

    YanıtlaSil
  3. Telefon kullanmayan biriyim oyleki 6 aydan 6 aya kontor yuklerim oda hat iptal olmasin diye alo diyorum yetiyor ^^ oyleki telefonum bile internete girenlerden degil heheh tablet kullaniyorum ben genel olarak bahsettigin butun herseyi tablet uzerinden yapiyorum.. Mim icin tesekkurler sanirim disinda kaldim ben konunun ^^' ama yinede bu konu ile ilgili biseyler yazabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo o zaman kendimi anormal ilan ediyorum :)))
      Tablet iyidir hoştur da telefonun yerini tutmaz benim için ama işlerini hallediyorsan ne ala(a'lar şapkalı)
      Nasıl rahat edersen öyle yap :D Bekliyorumm ^^

      Sil
  4. &
    Blogger değilim ama Hayday zaafıma hala karşı koyamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı silmek çok işe yarıyor tavsiye ederim :D ben bayadır bu sayede oynamıyorum. Fakat eminim tekrar yüklersem yeniden bağımlısı olurum.

      Sil
    2. Silip yeniden yüklemem otuzu geçmiştir:(

      Sil
    3. Ayy o zaman seninki tam bağımlılıkkk bence en yakın zamanda kurtul. Bu arada level kaçtasın?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...