19 Haziran 2015 Cuma

Mim #7: Bir silgim olsa

Bir silgim olsa neleri silmezdim ki! Fakat sadece kendi karakterinizden diyorsanız başlıyorum.Bu arada beni mimleyen Amigrumi cennetine ya da Nihan'a teşekkürlerimi gönderiyorum. ^^

1-)Toplumun kendimi yönlendirmesi;
Kendimi şu sıralar toplum için yaşayan bir hiç gibi hissediyorum. Evet biraz sert oldu ama son bir haftadır psikolojim benden habersiz delirmiş durumda ve her dakika kendimle yüzleşiyorum. Allah'a şükür şimdilik geçti. Ama geçene kadar içim içimi yedi. Kendime kızdım neden toplum için yaşıyorsun diye. Cevabımsa beni toplum bu hale getirdi oldu. Sonuç olarak anlaşıldığı gibi bi ilerleme kaydedemedim.



İşte tam olarak böyle demeliyim :D
2-)Hayır diyemiyorum;
 Nihan ile aynı sorunları paylaşıyoruz. Ama bence benimki azıcık daha ağır. Çünkü ne zaman o arkadaşıma hayır diycek olsam karşısında adeta dilim beni protesto edercesine dönmüyor ve ben istemediğim halde her dediklerini yapıyorum. Biraz fazla ezikçe ama bazı arkadaşlarımda böyle oluyorum hepsinde değil.

3-)Çok gülüp çok AĞLAMAK;
Bu söze 12 yaşımdan beri inanıyorum. Çünkü ne zaman içimde bir kahkaha fırtınası olsa ardından ağlama krizleri geçiriyorum. Biraz fazla saçma karakterim vardır. Beni tanıyanlar bilir... Ama emin olun eskiden böyle değildi. Yer düşüp her yerim kanasa gülüp geçen ben ergenlikte her olaya aşırı duygusal yaklaşmaya başladım.
Daha güçlü olabilmeyi isterdim.
4-)İnatçılıkta 10-0 yeniliyorum;
Geçen ikizimle eve giderken nereye uğrayacağımızı tartışıyorduk. İkizim yunoka hep benim isteklerimi yaptığımızı söyledi sonra bir iki dakika düşündük ve yunoka dediklerini geri almaya karar verdi çünkü şu ana kadar hiç benim istediğim bir yere gitmemişiz...
Hiçbir zaman aşırı diretmem ortama ayak uydururum. Bu durumda da ortamda pasif kalabilme ihtimalim oluyor. SEVMİYORUM...
İkizimin önerilerine tepkim: tamam olur.
5-)Soğukluğumu yenebilmek;
Yakın arkadaşlarım bilirler, yakın arkadaşlarım dışındaki insanlarla aramda her zaman aramda bir mesafe vardır. Aslında bu doğal bi şey ama bu  nedenle de hiçbir zaman sosyal bir insan olamıyorum çünkü İlk defa tanıştığım insanlara yakın davranıp her şeyimi anlatamadığım için beni anlamıyorlar. Eğer çok yakın davramnırsam sosyalleşebilirim.

Böyle olmalıyım! tamam belki de olmamalıyım :D
Bendeki 5 madde de bunlar. Hepsini bi sayfada yazılı olsalar sayfayı yırtarcasına silmek istiyorum.
Peki siz neler silmek isterdiniz kendi karakterinizden?

Mimi özel olarak Makotoya Paslıyorum. Çünkü onu tanıyana kadar özeleştiride bu kadar sert birini görmemiştim. Merak ediyorum nasıl yazacak ama bu aralar meşgul. Malum kardeşi oldu! ^.^

Ayrıca isteyen kendini mimlenmiş sayabilir! Fightinngg!

7 yorum:

  1. Çok gülüp çok ağlamak bazen banada oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki iyice evrim geçirdi ve ağlarken gülmeye döndü :')

      Sil
  2. Salam, çox maraqlı midir. özümü mimlədim :D amma bir az gec yazacam cavab bu ara ancaq mim paylaşmayım :D son maddəni əslində bəyəndim. İlk baxışdan soyuq olmaq normaldır nəyinki çox mehriban tanıdıqca dəyişdib daha mehriban olmaq dostlarınla yaxınlarınla , tanımadıqlarının arasındakı fərqi qoymaq məncə tam düzgündür. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay dur hemen mimliyim! uzun zamandır seni mimliyodum belki istemiyosundur diye bu postta mimlemedim ondaa da sen istedin :) o zaman bundan sonra hep mimliyim
      Bence de son maddede normalim ama sosyal olmayı da istemiyo değilim.
      yorumun için teşekkürlerr

      Sil
  3. Genel olarak mimin cevaplari herkesde ayni ^^ sogukluk meselesi bak o bende de var once geri dur sonradan tanidikca acil aslinda iyi bisey iyi tarafindan bak olaya insanlara hemen guvenmek iyi bisey degil cunku :) en azindan o yanimi seviyorum :) cevapladigin icin tesekkurler keyifle okudum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce geri durunca hep geri durmaya başlıyorum ve bazen kendimi insanlara tanıtamamış gibi hissediyorum...
      Asıl ben beni mimlediğin için teşekkür ederim^^
      Yorumun için sağoll

      Sil
  4. &
    Hiç değişme^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...