7 Haziran 2015 Pazar

Yazın blogger tembelliği

Okul zamanlarında hep bloga yazı yazmak için yaz tatilini beklerdim. Çünkü yazın istediğim gibi yazabilecek rahatça postumun son detaylarını tamamlayabilecektim. Ama işte yaz geldi. Peki ben ne yapıyorum: boş boş vakt geçiriyor, bloga girebilecekken hakkımı girmemekten yana kullanıyorum. Peki neden???

Ama şunu söylemeliyim ki bunu tek yapan ben değilim. Farkettim ki pek çok blogger kışın 2 günde bir yazı yayınlarken şimdi haftada 1 anca yayınlıyorlar. Açıkçası başta şaşırdım. Ama sonra gizemi çözdüm.

Blog aslında insanın kaçacak bir yer bulamadığında  içini kolayca dökebildiği, yazdıkça rahatladığı, zevk aldığı bir yerdi. Yani kışın onca dert, kısacası ders arasında boğulurken blog bize nefes almamız için şnoker görevi görüyordu. Bu nedenle kışın her fırsatta bloga girmek için can atıyordum.




Fakat aynı durumu yaz için maalesef ki diyemem. yaz gelince hepimizde derslerin, okulun yükünün üstümüzden kalkmasıyla bir ferahlama oldu. İşte bu nedenle istediğiniz zaman bloga girmeye başladık. ve artık sıkıntınız da fazla olmadığından yazacak konu sıkıntımız ortaya çıktı. Yani en azından benim öyle.

Ayrıca yazın yapacak çok şeyim var. Ama onları burda değil de yakın zamanda yayınlayacağım postta detaylıca anlatacağım. Bu nedenle takipte kalın! :)

Sonuç olarak kendimi hemen toparlamalı ve tembellik edip yazı yazmamazlık yapmamalıyım ama bunun icin beni şevklendirmeli ve yorum yapmalısınız çünkü sizin fikirlerinizi gercekten cok merak ediyorum!

9 yorum:

  1. Ben de yazmayalı çok oldu ama dert tasa yok yazasım gelmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi di mi :)) bende de aynı durum ama bi seyler bulmak için dolanıp duruyorum. Bu yüzden her konu bulduğumda yayın listeme başlık atiyorum. Belki bi ara yazarım diye bence sen de öyle yap işe yarıyor! bu da o postlardan biriydi :D

      Sil
  2. Yaz geldikçe galiba herkeste bir tembellik isteği oluşuyor. Hatta bazen 'daha sonra yorum yazarım' dediğim yazılara bile yorum yazamayacak kadar tembel oluyorum =_=

    YanıtlaSil
  3. Aynen yaz gelsin üstümdeki yoğunluk kalksın söz yazıcam. Bu sözler yazın sıcağında eriyip gidiyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ahaha aynen hemen dondurucuya koymalıyız^^

    YanıtlaSil
  5. Herkeste var o :D Geçen ay 25 yazı yazmışım, buay 12'sine geldik hala 3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gözümden kaçmadı değil. Eskiden her girdiğimde yayınlanan postlar arasında illaki olurdun ama bu aralar yoksun.
      ben de dedim yaz tembellik sendromuna mı kapıldı :D ama heralde işin varmış.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...