21 Ağustos 2016 Pazar

Kore bileti kaçtı, NAK'a bilet şansı !

Bundan 8-9 ay önce babam müjdeli bir haber verdi. İnşaallah tezini yazarsa KORE'ye gidiyormuşuz.
Çok sevindim.
Sırf bu gezi için korece alfabe tekrarı yaptım.
Sırf bu gezi için zibilyon kore gezi vlogu izledim.
Myeoundong'dan neler alacağımı not ettim.
(Hatta listenin başında aktör çorapları vardı LOL.)
Blogumun ilk yazılarından hipenpal arkadaşımın önerilerine gidecektim.
Namson Tower'da ikizime olan sevgime kilit vuracak,
Seokjong'un ihtişamlı sarayının hijabi kraliçesi olacaktım.
Helal foods başlığı altında itaewon'a gidecektim.
Merkez camii'ni görecektim.
Sırf bu geziden önce deneme olsun diye Bosna'ya gitmiştim.
Vlog çekip ünlü olacaktım sdjdfjhjr

Olmayınca olmuyor be ya.

Nasip değilmiş.

Vatan çok daha kıymetli.

Belki başka zamana inşallah.

Acaba ikizimin dediği gibi inşallah demeyi unuttuğum için mi oldu tüm bunlar.

KESTİK! Bu kadar acıtasyon yeter.

Nisan ayında alınan biletlerimiz darbe gecesi ile birlikte yandı.
Aslında yanan biletler değildi. Çünkü 20 Ağustos gidiş tarihimizdi. Yani dün.
Devletin uçuş iptali de yoktu.

Fakat babamın vardı.

Darbenin hemen ertesi günü babam kesin kararını verdi. Gitmiyorduk. Türkiye bu haldeyken gidemezdik. Bize ihtiyaç vardı(bana var mıydı bilmiyorum). Kore'ye halamı da alıp kaçmayı düşündüm. Babamın keskin kararı kaçıp gitmeme izin vermedi. THY uçak biletlerimizi geri almasaydı kaçıp gidecektim fakat aldı. Zaten bundan hemen önce fikrimi dğştirdim. Güzel ülke Bosna sayesinde. Elhamdülillah Bosna gezim zihnimde hala taptaze ve bana güç veriyor. Sonra düşündüm: Bir senede iki ülke fazla lüks olacaktı. Artık başka zamana kısmet inşallah.

KESTİK! Düşüncelerim birkaç gün önceye kadar böyleydi. Sonra bir haber geldi.

İki gün önce akşam ablam aşağı kattan bana seslendi:

"Rana! Nouman Ali Khan TÜRKİYE'ye geliyor İnşallah!"



Evimizin merdivenlerini her zaman hızlı inmişimdir. Acelem olduğunda da olmadığında da. Bu sefer de öyle indim. Ama bir farklıydı ya. Rüyam gerçek oluyordu ya belki de ondandı. Ya da olmuştu.

Allah bir yerden kısmış diğer yerden vermişti. Sonuçta her şerde bir hayır vardır.

23 Ağustos, 8 günlük Kore tatilim için bir teselli gecesi oldu bir anda, Kore'ye gidiyor olsaydım bu programı kaçırmış olacağıma çok üzüleceğim bir teselli.

Fakat biliyor musunuz? Kore'ye olan ilgimin azalmasından mıdır yoksa Nak'a olan bu sevgimden midir bilmedim ama:

Eğer ki biri bana iki seçenek arasından bir seçim yapmamı isteseydi, ben Kore yerine gider Türkiyeye gelen bir adet Nouman Ali Khan seçerdim.

Alkışlarınız için teşekkürler ve de beni taşlamadığınız için de.
Ama size şu yazımda ipucumu çoktan vermiştim! Lütfen daha fazla kızmayın.

En iyisi beni dinleyin. Size NAK'ı anlatıyım.

NAK yani Nouman Ali Khan aslen Pakistanlı bir konuşmacı. ortaokulda Amerika'ya taşınmış ve bu dönemlerinde dini unutmuş, ardından üniversitede tekrardan islamla tanışıp Kuran talebesi olmuş güzel bir insan kendisi.

Ben 3 kelimele özetliyorum:

Doğru konuşan, komik konuşan, MODERN konuşan.

Özellikle gençlere hitap eden bu güzel konuşmacı Beyyinah adındaki bir kuruluşun kurucusudur. Youtube videoları ile her milletten müslümana hitap eden NAK tüm dualarımın sonunda 15 Temmuz şehitlerimiz için Ülkemize geliyor!

Bir tivit var durumu güzel özetleyen:

Ülkeyi böliyim derken birleştirdikleri yetmedi bi de Nouman Ali Khan'ın gelmesine vesile oluyolar yahahah

Allah'ım bu o kadar güzel bir haber ki! İnşaallah nazar değmez. Maşallah deyin.

Bir de NAK'ı tanımak için şu videolara bakın:


Beğendiyseniz ve vaktiniz varsa e sevdiğim konuşmasını da dinlemenizi öneririm:


Son olarak programla ilgili bilgi verip gideyim. Çok konuştum yine :)
Yer: Haliç Kongre Merkezi
Zaman: 32 Ağustos 2016
Saat: 20.30'da program başlıyor. (19.00'da kapılar açılacak)
Sunucu: Senai Demirci
İlk 1000 kişiye çeviri kulaklık verilecektir.
Başvuru için: TIKTIK 
(formu doldurmayanlar salona alınmayacaktır.)
Kalın sağlıcakla! Dua edin önden bir yerden yer bulabileyim !
Fotoğraf koyacaktım fakat 2.20'de uyuyup 6'da kalkmak ve yazıyı anca 8.35'te bitirmek insanı yoruyor. 

8 yorum:

  1. buna bilet almak gerekiyor mu acaba? açıkçası bu adamı ilk defa duydum ve çok enteresan geldi konuşmaları^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma uyku sersemi başvuru yapmanız gereken yeri yazmamışım.. Şimdi ekliyorum "Başvuru için" yazan yere tıklarsan form açılacak.

      Sil
  2. Geleceğini duymuştum fakat ben gidemeyeceğim :) Umarım sen önlerden yer kaparsın ^^ Kore'ye gidecekken gidememeyi düşünemedim bile ama mutlu olacak bir şeyler bulman çok güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olduğu için çok değerli ama inşallah Nak türkiyeye bundan sonra daha çok gelir inşallah başka sefere gidersin inşallah :)
      Teşekkürler ^^ İnşallah gerçekten Koreye gitmiyor oluşuma değer.

      Sil
  3. Kore'ye gidememene üzüldüm bende güya geçen yıl italya 'ya gidecektim ama babam - sağolsun - son dakika vaz geçti . Nouman Ali Khan 'ın programına gitmek istemiştim ama sanırım dolmuş inşallah yeniden gelir o zaman giderim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kusura bakma çok önce yorumunu gördüm yayınlamayı unutmuşum...
      Kader arkadaşımmmm(kısaca kaderdaş dşkfkf)
      Artık bir sonrakilere kısmet inşallah! Zaten daha sık geleceğini söyledi 👯

      Sil
  4. koreyemi gidiyordun ve bunlar oldu üzüldüm ama herşeyin bir hayırı vardır be unni değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Riiin ogayriiii!
      Eee boşuna mı "Her şerde bir hayır vardır" diyoruz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...