25 Aralık 2015 Cuma

MİM#20: Biricik Kore Hakkında!

Geçen ay yalnızca 3 yazı yazmış olmam beni çok üzüyor. Ama elden bi şey gelmez. Ben de bu ayki yazı sayımı arttırım B)

Bazı soruları önceki mimlerde benzer sorulara cevap verdiğim için pas geçicem. Özellikle beğendiğim soruları cevaplayıp beni bekleyen milyonlarca mat sorusuna merhaba diyeceğim.

İlk oppanız ve unniniz?

Tabii ki Yoonnaa! vee LMH...

Ost'sini en beğendiğiniz dizi?

100'lerce Ost dinlemiş ve hala daha aynı ostleri dinleyen biri olarak soru çok kazık geldi. Pas geçebilir miyim?
Neyse o zaman şöyle yapalım. Ost'lerini sevdiğim 3 diziyi söyliyim.
  • City hunter(its alright ve sad run *kalpkalp*) 
  • Dream high(Love high ve diğer bütüün şarkıları!!)
  • Heirs'ın da tek sevdiğim özelliği müthiş OST'Si!(yani teklerden)
Oyunculuğunu beğendiğiniz koreli aktörler ve aktrisler?

Off hang birini saysam!!!! O zaman başlıyorum:
  • Ji Chang Wook(Healer ve empress ki)
  • Lee Min Ho (City hunter ve birazcık Bof 
  • So Ji sub (Master's sun)
  • Joo sang Wook (Cunning single lady!)
  • Lee jong suk (pinocchio- ı hear your voice)
  • Park min Young (Healer- city hunter)
  • Park shin hye (Heartstrings - Pinocchio)
  • Lee min jung(Eeen sevdiğim!!!)))))))

Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz, bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?

Yalkaşık 70-80 bitirmişimdir. Başlayıp devamı gelmeyenler de bi 50 eder :D

İlk olarak Cunning single lady gelir tabii ki!!

Sıkıldığınız diziler?

Hmm... Her dizide az çok sıkılırım ama genelde baştan sevmediklerim en sıkıldıklarımdır. Kısacası yukarıda belirttiğim bitmemiş 50 dizi.

Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?

Açıkçası pek çok karaktere dalmak istedim ama yakın zamandan örnek vermem gerekirse Achiara's secret'taki eczacı imo'yu gördükçe sinileniyorum V_V

Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?

Sonunu en beğendiğim diziyi söyliyim: Sanırım mask ve cunning single lady. A bi de man from the stars
Beğenmediklerimse: Başta BOF!! Sonra da sanırım nine plus boys.

Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?

Sanırım ablamın yakın arkadaşının telefon müziği olan

Ft İsland HELLO HELLO

Korece - Japonca - Çince?

Çinceye karşı iyi duygular beslemiyor olsam da korece ve japoncayı çok severim.

Japonca kendi içinde de dışında da bambaşka bir dil. Mesela bir dilin iki farklı telaffuzu olur değil mi?Ve de bu tellafuzlardan biri şehirli diğeri ise daha çok merkezden  uzak kesimin kullandığ

Fakat japonlarda bu ayrımdan daha belirgin bir durumları var:

Gerçek japonca ve anime japoncası

Ve emin olun anime japoncası gerçektekinden 1000 kat daha güzel.

Korece ise belli şiveler dışında insanların benim şizofreni olduğumu sanacak kadar çok kendi kendime konuşmamı sağlayan bir dil. Gerçek manada sevdiğim tek yabancı dil.

Mim için kore fenomenine çok teşekkür ederiim!!!! Ben de istediğiniz soruyu cevaplamanız için evet sen okuyucu sana paslıyorum mimi!!

İyi günler!!

11 yorum:

  1. Mim çok eğlenceli olmuş :))) Ellerine sağlık :)* Yeni yazılar bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer! Ben de seninkileri :)

      Sil
  2. Çince ye karşı duygularımız nasıl aynı ya :') duygulandı

    YanıtlaSil
  3. Cunningdeki kız ve lee min ho bence de cok iyileeeeeeeer kalpkalpkalpkalpkalp
    -acabakim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ikiliyi sevmendeki etmen çoğunlukla onların dizilerini izleetmem olabilir mi okul birincisi görl? asdhhdsvbf

      Sil
  4. Bence de heirsin güzel az yanından biri de ostlarıydı. Ve korece bence 3 dil arasında en sevilesi :D

    YanıtlaSil
  5. Aynen benimde Korece ve Japoncaya duygularım aynı! Güzel bir post olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel iç açici bir blog dizayni. Çok sevdim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...