7 Aralık 2015 Pazartesi

Gap Dong

Balıkçı düğümü, saklı ceset ve her seferinde farklı bir DNA'ya ait iz.
Evet, yine bir Gap Dong vakası.


20 yıl önce çeşitli cinayetler işleyen Gap Dong'un yeniden seri cinayetlere başlaması ile bütün polisler gerilir. En çok gerilense eski gap dong olarak sorguya giderken ölen adamın dedektif oğlu ha mu yeol'dur. Gap Dong'u yakalamaya and içmişken işin içine bir de sahte gap dong girince olaylar nasıl gelişecek izleyip öğrenin!
Karakterler bunlar. Başrol kız haricindeki hepsi süper!
Kız da fena değil.
İki defa başlamak için yeltenip ikisinde de bıraktığım bir diziydi. Taa ki 2. bölümünden başlamayı akıl edinceye kadar B) Yine zeka fışkırıyorum muhahaaha!

Tabii ki başta olayları tam anlayamadım ama beni çeken bir gizem, bir cool cucuk ve bir adet dedektilik rolüne tam oturmuş OSKA vardı. (OSka Secret garden'dan :)



Bir de güzel olduğuna sonunda karar verebildiğim kim ji yeon. Heirs'tan sonra gerçek manada nefret ettiğim ilk aktris ünvanını almaya hak kazanmıştı fakat bu dizide birden gönlümü fethetti. Nasıl oldu ben de anlayamadım...

Şu anda 8 ya da 9'dayım(yakın zamanda hep güncellere önem verdim bu diziyi izlemeye zamanım olmadı ama şimdi durum farklı. Yaşasın Gap dongl'u günler. Bi dakika ya! Yaşamasın ölsün o piskopatlar!

Açıkçası dizinin senaryorsunun daha heyecan verici olmasını bekliyordum. Tıpkı God's giftteki gibi. Fakat aynı olaylar olup durduğu için sindire sindire izleyebiliyorsun. Tabii ki bu işime geldi. Yoksa 7 yazılılı bir haftaya 16 bölüm izleyerek girmiş olurdum ve bu hiç iyi olmazdı.

Ayrıca bu dizi size neden asla bir gece vakti kız başınıza tenha bir sokakta yalnız başınıza yürümemeniz gerektiğini en ayrıntılı biçimde anlatıyor. Diziden çıkarabileceğiniz tek ders.

Öyle işte :) Tatlı diyemeyeceğim kadar vahşi, "Whaow"diyebileceğim kadar güzel piskopat kadrolu bir dizi. İzlemeniz önerilir!

Bu da sanırım şu ana kadar yaptığım en kısa tanıtım yazımdı.

İyi günler!  Gap dong'suz günlerinizin keyfini çıkarın.

4 yorum:

  1. Yaa sen böyle anlatınca izleyesim geldi şimdi, hep merak ediyorum bu diziyi. Kim ji yeon bu dizide çok sevimli görünüyo onun için bile izleyesim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep merak ederdim ettiğime deydi :D

      Sil
  2. Finali bilen biri olarak içim kıpırdanıyor. Neyse söylemeyeyim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy asla! Olmaz anduee! :D spoya Hayır! Yalniz şu an izleyesim geldi... wifisiz hayat...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...