25 Aralık 2015 Cuma

// Senpai'den Haberler // : HER SABAH 2 SAAT BIYOLOJI & BTS - 'RUN' M/V

( BU POST ASLINDA 1 AY ONCE YAZILMISTI AMA YAYINLAMAYI UNUTTUM ... )

MERHABA BLOGUMUZUN MAGNIFICIENT  ZIYARTECISI.

Nasilsin ? Eyi misen ? 

Ben deyilem. 



Beni hatirladin mi ? 

Bilmem. 

( KAFIYE. YASSSSSS . )

Gunler Amerika'da zor ve stresli. Turkiye'ye donecegimi bilmek de ayri bir stres .



Ve biraz bu ic karartici seylerden kacmak icin yine blogumuza siginiyorum. Beni sicak bir kucaklamayla karsilar misiniz ? 

-----


Ilk oncelikle gunumden bahsdiyim . 

HER SABAH 1.5 SAAT BIYOLOJI. INGILIZCE. VE SINIFTAKI TEK SOPHOMORE BENIM. //dead


Bence bu cok normal bir sey degil. Bildiginiz yaklasik 90 - 100 dakka biyoloji. VE SABAHIN 8 inde. 

Bu yuzden butun gunum bas agrilariyla dolu. Bloga cok vakit ayiramiyorum, cok ozur dilerim ... 


-----

2. olarak , Anime USA conventionina gittim ! Daha once ne cosplay yapsam diye bir post yayinlamistim. 

Hakama kiyafetimi giydim ( yesstyle.com dan aldim ). Cok eglenceliydi. Bissuru tanimadigim insanla fotograf cektirdim .


Instagram hesabimdan fotolara bakabilirsiniz !! ( @bakasuga ) 

-----

3. olarak BTS BABYLERIM COMEBACK YAPTIIIIIII DFBSFBKJKJGB. 

YAS
YAS
YAS. 

MAUHAUHASIFIDHFIUGIUH. 

Pardon ... Son 1 saattir spazm geciriyorum da ... 

COOOOOOK MUTLUYUM. 

Whatsapp durumumu , lock-home screenlerimi, facebook fotolarimi herseyiii BTS e cevirmis bulunmaktayim. 

Music videosunu izlediyseniz yorumlarda goruslerinizi bekliyorum ! 

ARMY , FIGHTOOOOOOOOOOO !!!!! 

( Yarin okulda Suga kazagimi giycem :)

-----

Su anda izledigim animeler + dramalar ;

- Diabolik Lovers, More Blood
- Oh My Venus
- Nobunaga Concerto (drama)
- Six Flying Dragons
- Remember

Gordugunuz uzere cok birsey izleyemiyom ... zaman yoq ... q'yla //

HAYAT VE BEN SU AN . 

' Kesinlikle IZLE! ' dediginiz anime veya drama varsa lutfen yorumlarda yazinn :) TENKS ~ 

-----

Evet. Bu kadardi. 

Hayatim boyle geciyor. Umarim Ingilizce'den ve hayattan zaman bulur ve daha cok post yazarim /// 


Hepinize iyi sinav haftalari ! 

BAY BAY ~ 

- Makoto Senpai


8 yorum:

  1. Shigatsu Kimi no Uso. Sevmiştim bu animeyi. BTS'in son klibini izlediysen senin de beynin yanmış demektir ! (Teorilerden bahsediyorum) 1,5 saatlik biyoloji için geçmiş olsun diyorum. Faytooo~!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oneri icin cook tesekkurler :) Bakiyim nasilmis //

      Teoriler var yaa ... BEYNIM PATATES KIZARTMASI OLDU (0-0) Benim teorim Jin'in dead oldugu ve digerlerinin de onun death inden sonra delice seyler yapmaya basladigi ... Bide SUGANIN SACLAR (/////v/////)

      Biyoloji ... Su anda okullar tatil de, geri donunce napcem (;3;) ...

      Sil
  2. Instagarmına baktım da. Müthiş. Çizimler renklendirmeler.. Geliştir kendini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkurler ^^ Begendigine sevindim ~

      Sil
  3. Heeey makotooo 1.5 saat biyo mu olur ya cok igrenc dusundum de omer hocayla 1.5 saat biyo keyf ölürüz heralde xD -tugbaaa

    YanıtlaSil
  4. &
    Her şey için teşekkür ederim Makoto senpai:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...